Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Raziel01

Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 49
361
Jocuri PC / Ultimul joc jucat
« on: 15 March 2020, 19:26 »
Stela, un adventure inspirat de Limbo si Inside, dar nu la fel de memorabil:
www.thegameslashers.com/stela-review.html

362
Jocuri PC / Ultimul joc jucat
« on: 09 March 2020, 19:53 »
Intr-un final am jucat si Ori and the Blind Forest:
www.thegameslashers.com/ori-and-the-blind-forest-impressions.html

363
RPG / Baldur's Gate 3
« on: 08 March 2020, 23:03 »
O caruta de jocuri "rezoneaza" cu tine. :D

364
RPG / Baldur's Gate 3
« on: 05 March 2020, 22:42 »
Si BG nu e balauristica?

Pathfinder e foarte apreciat si primeste un "sequel" acum cu un kickstarter de succes si are combat RTWP.

365
RPG / Baldur's Gate 3
« on: 04 March 2020, 22:37 »
E suprasaturata cu ce? Sunt si tare multe jocuri RTWP...

366
RPG / Baldur's Gate 3
« on: 04 March 2020, 19:08 »
Daca nu ai fi atat de fanboy, m-as obosi sa iti explic, dar nu e cazul.

Nici pe departe. Pe cand tu inca nu stiai ce e ala PC eu terminam a nspea oara BG, Icewind Dale, Fallout. BG reprezinta un peek in story telling. Tot ce face BG3 este sa aduca o mult si binemeritata schimbare a execrabilului sistem de combat din precedente. Da, la vremea lor au fost ok. Acum nu, nici pe departe. Da-te jos de pe calutu` ala alb, faci pe elitistu` cu cine nu trebuie.

Schimbarea nu este binemeritata si nu este doar de combat. Jocul arata ca un D:OS 3 cu pretentii cinematice, nicidecum nu reflecta actiunea tragica pe care ar vrea sa o prezinte. Larian nu au aratat foarte multe pe partea narativa in ultimii ani. Au lungit jocuri cu un mix continuu de glume si seriozitate pe care chiar nu stiu cine l-a tolerat. Nici combat-ul lor nu a fost cel mai reusit, chiar daca a avut multe idei bune a fost prea exploatabil in primul D:OS si cam defect in al 2-lea.

367
Jocuri PC / Ultimul joc jucat
« on: 04 March 2020, 08:00 »
Curse of the Dead Gods, e un rogue-like in Early Access cu o baza solida, dar care necesita mai mult content:
www.thegameslashers.com/curse-of-the-dead-gods-impressions.html

368
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 27 February 2020, 19:13 »
Toate jocurile au un peak dupa care playerbase-ul incepe sa scada. Cu atat mai mult jocurile care au o lansare atat de proasta. Wolcen o sa urmeze ciclul natural de revitalizare a playerbase-ului la content drops si scaderi intre ele. Multi sunt foarte agasati ca au nerfuit Bleeding Edge si nu mai sunt OP, o parte din ei nici nu inteleg ca skill-ul are cooldown de la un modifier. Problema este ca in continuare sunt o multime de probleme si pe masura ce repara din ele, altele noi apar. O sa dureze 2-3 luni pana devine cu adevarat stabil si chiar is atunci or sa fie alte probleme provenite din design.

369
Jocuri PC / Ultimul joc jucat
« on: 26 February 2020, 11:22 »
Beautiful Desolation, o aventura isometrica prin Africa post-apocaliptica adusa la viata printr-o directie artistica impresionata:
www.thegameslashers.com/beautiful-desolation-review.html

370
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 23 February 2020, 20:27 »
Cam asa functioneaza endgame-ul prin Hack & Slash-uri, cu mici variatii. E la inceput, se mai pot adauga multe la el, dar a inceput cu o idee buna, trebuie sa mai adauge content la ea. Teoretic, pana la finalul anului trebuie sa apara inca 1-2 acte din story care vor modifica si ele la randul lor endgame-ul.

371
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 23 February 2020, 17:43 »

372
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 18 February 2020, 21:58 »
Sunt multe probleme tehnice si bug-uri care iau din fluiditate. Engine-ul e destul de flexibil si permite mult mai multe. Ei au o baza buna dar neslefuita, trebuie sa ajunga la release state si sa construiasca de acolo. PoE si alte Hack & Slash-uri au ani de content peste jocul asta.

373
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 18 February 2020, 19:16 »
N-am sarit pe tine.

374
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 17 February 2020, 23:14 »
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti.

De ce? Pentru ca asa spui tu? :D

Erau chestii mai importante in care sa bage resurse decat animatii complexe unde nu e foarte important. Nu e AAA, e un joc de 35euro. Au lasat texturi neterminate, bug-uri cat cuprinde, o gestionare a salvarilor/db-ului lamentabila. Si tu te plangi de animatiile bladestorm la primul joc al unui indie dev. ;D

375
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 14 February 2020, 23:58 »
Bug-ul de hitbox nu e intalnit decat la un tip de mobi si nu e o problema majora, se va rezolva. In varianta EA nu era.

Aau cam reusit sa stabilizeze cu serverele. Prima zi insa a fost horror.

Sunt ceva bug-uri, unele enervante, altele ignorabile. Nimic nu pare game breaking din experienta mea de pana acum. Ramane de vazut cum este endgame-ul

Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 49