I don't talk about feelings. Zici ca n-ai facut backtracking? Te intorci pe fiecare planeta pentru quest-ul principal si esti mereu la nava fara sa ai posibilitatea de fast travel. There you go, backtracking. Daca nu explorezi de la inceput sa deschizi niste shortcuts, faci backtracking de-ti iese pe ochi. Iar incentive-ul sa explorezi ca sa descoperi shortcuts, ironic, e doar ca sa eviti cat mai mult backtracking.
Eu am terminat jocul, nu vorbesc de inceputul lui. Combat-ul e serviceable, are momentele lui de glorie, dar nu e nimic special si e riddled with technical issues, ti-am dat si un link mai sus.
Caracterul evolueaza prin ce? Skill-urile destul de inutile sau diferite culori la haine? Singurele upgrade-uri care au un impact major sunt viata, force si slow.
Jocul este exact, dar exact in spiritul filmului original, de la muzica la stilul caracterelor.
Exact pe dos, pentru ca in fimul original majoritatea povestii nu se rezuma la 4-6 caractere neinteresante. Dialogurile nu sunt lipsite de fluiditate si povestea nu e de comic book. Actiunea nu se desfasoara doar prin coridoare labirintiene. Etc
E un joc decent cu probleme de identitate. E overhyped de media care nu vrea sa se puna rau cu Disney si de cei care asteapta de atata vreme un joc singleplayer de calitate in universul Star Wars si acum ca l-au primit sunt dipusi sa ignore o gramada de probleme.