Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 132
391
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 30 September 2023, 10:28 »
Din pacate mai ai de asteptat pana la seria 50, cel mai devreme in 2025 se zvoneste ca apare. Iar AMD inca e in urma rau la RT performance :( Ma uitasem de curiozitate daca ar merita sa fac upgrade la un RX 7900XTX, si in Cyberpunk este practic la egalitate cu 3080-ul meu in RT...

In alta ordine de idei, cred ca mi s-a busit iluminarea in Cyberpunk :(. Arata bine, dar nu se mai schimba, am dat skip time de 2x si nici o schimbare...

392
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 29 September 2023, 18:35 »
Ce am in GeForce overlay este render latency, nu system latency.
Dar poate ajuta si aia, cred ca poti vedea cat latency introduce Frame Generation

393
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 29 September 2023, 16:40 »
In single player RPG nu se prea simte,

Cum pot sa vad input lag ca  nu mai stiu :D

Fiind shooter totusi, ma gandeam ca se simte poate un lag.

Pt input lag eu stiam ca iti trebuie hardware dedicat. Gen led conectat fizic la mouse click, si camera high framerate, care sa poate distinge timpul intre click mouse si event pe ecran.
Nu stiam de Reflex Analyzer, dar dupa ce m-am uitat nitel pe site, se pare ca iti trebuie monitor special, mouse special, si nu e suportat decat in cateva jocuri (Cyberpunk not included)

394
Generalităti / Virusi, gripe, info & stuff
« on: 29 September 2023, 15:23 »
In ultima luna am avut 4 cunostinte bolnave de covid. Inainte de asta ultima cunostinta blonava de covid a fost in dec 2022. Deci, clar numarul de cazuri e in crestere. Daca se va ajunge la restrictii, nu stiu, om vedea. Dar clar prefer sa stau in casa, decat sa risc sa ma imbolnavesc. 

395
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 28 September 2023, 22:15 »
E vreo diferenta la input lag cu FG On?

396
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 28 September 2023, 17:08 »
Incredibil cum poate sa arate jocuk asta in 4k high, RT overdrive si se misca la fel de bine ca Starshit care arata jalnic pe langa CP2077 si nici nu are RT ...

Acum trebuie sa plec dar cand ma intorc incerc si HDR (daca suporta)

Pe ce placa video, si cu FG ON or OFF?

397
RPG / Starfield
« on: 28 September 2023, 12:43 »
It's not a bug, it's by design...cea mai penibila scuza posibila :)))
Pe acceasi nota cu "it's a next gen game, you may need to upgrade" Next gen la cerinte hw poate, ca la fizica este la nivel de 2005...

398
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 26 September 2023, 12:31 »
Am inteles ca se recomanda personaj nou, pt ca au schimbat destul de multe chestii cu update-ul 2.0. Accesul la expansion este relativ devreme in playthrough, si se recomanda sa il joci in paralel cu main quest.
Eu m-am reapucat deja de la zero de el, cu un personaj nou (female de data asta) si so far este OK

399
RPG / Starfield
« on: 24 September 2023, 19:54 »
To sum it up: Jocul este FOARTE BUN, daca ignori 80% din el :D

400
RPG / Starfield
« on: 24 September 2023, 12:09 »
Doar cine il joaca poate intelege de ce l-au facut cum l-au facut. Poti coborî pe planete in mai multe locuri si e mai mult decat suficient cat te poti plimba in orice zona accesibila. Nu foloseste la nimic sa te poti plimba un an intreg pe o planeta comuna, cum ar fi Marte de ex.. Iar faptul ca nu poti manevra navele in timp real e o solutie care elimina o gramada de complicatii tehnice. Altfel ar fi incercat-o lumea de 2-3x maxim si s-ar fi plictisit intr-un timp pierdut inutil, iar jocul ar fi fost incarcat masiv cu ceva folosit probabil sub 0,001% din investitia tehnica necesara. Teleportarile sunt de departe cea mai buna solutie. E bine ca sunt si in varianta cea mai rapida, fara scene cu decolari si aterizari.
Macar ai bunul simti sa citesti ce scrie lumea aici, inainte sa dai cu parul. L-am jucat si nu au absolut nici un motiv pertinent de ce au ciuntit in asa hal explorarea.
Cred ca erai in stare sa-l aperi asa infocat si daca nu puteai sa mergi deloc, cu pur si simplu te teleportai in directia in care te uiti. Deh, mult mai conveniant, ce atata mers inutil pe jos.
Si nu era deloc greu de implementat, sau costisitor. Au implementat-o in TOATE RPG-urile pe care le-au scos pana acum. Gandeste-te cum ar fi fost Skyrim daca dupa 10min de mers pe jos intr-o directie te loveai de un zid invizibil, si trebuie sa te teleportezi in alta parte a hartii ca sa se incarce noua parcela pe care ai voie sa te plimbi in voie?

Repet, NMS a putut face asta acu 7 ani cu o echipa de 10 oameni si buget sub 1% din cat a avut Starfield. Suntem in anul 2023, iar complicatiile alea tehnice pe care le indrugi tu acolo erau valabile prin anii 90. Dar la putearea hw din prezent nu poti zice ca e limitare tehnica sa faci zona explorabila mai mare de 1km2. Hai las-o ca macane rau de tot.
 
Sa vedem ce o sa mai scorniti si despre CP peste doua zile.
CP a reparat cam toate problemele avute la lansare, deci nu probabil nu o fie ceva de criticat.
Probabil ca in cativa ani o sa fie reparat si Starfield, daca nu de Bethesda, at de modder cu siguranta. Deci eu sunt curios ce o sa zici tu cand se repara toate problemele astea "inexistentiale"


401
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 24 September 2023, 00:15 »
Not exactly RT Overdrive, ci mai degraba Path Tracing. Cu asta activa ai access la Ray Reconstruction.. Deci poti alege Low la preset daca vrei neaparat ray reconstruction :)

402
RPG / Starfield
« on: 23 September 2023, 22:30 »
"Starfield este un joc excepțional de mare, prin design și aproape orice ar putea crede un jucător că este posibil, de obicei este."
Mai putin sa explorezi o planeta, intr-un joc despre, wait for it, explorarea de planete :D
In caz ca nu stiai, cand aterizezi pe o planeta ai voie sa te plimbi pe o raza de 1-2km. Daca incerci cumva sa depasesti limita asta te lovesti de un foarte realist zid invizibil.
Sau, mai putin sa calatoresti de pe o planeta pe alta in timp real. Again, foarte ciudata dorinta intr-un joc despre explorarea spatiala...

Iar personajele au viata, chiar daca expresia fetei e diferita de alte jocuri, precum in Cyberpunk de ex. care n-are rival pe partea grafica in ansamblu.
Personajele au aceeasi viata pe care o au manechinele dintr-un magazin de haine...
Aproape orice joc din ultimii 10 ani are personaje mai captivante si pline de viata decat Starfield. Incearca BG3, RDR2, GTAV, WitcherII+III, Seria AC, seria FC, Tomb Raider, Elden Ring, Dark Souls III, Death Stranding, are rost sa mai continui?


403
RPG / Starfield
« on: 22 September 2023, 21:50 »
De acord cu tine, mai putin la partea de grafica. In afara de NPC-uri care sunt penible, grafica in sine si design-ul oras-ului (ca doar pe primul l-am vazut :) ), atentia le detalii, rezolutia texturilor. mi se pare foarte OK. Nu sunt best of the best, dar nici nu pot sa zic ca am ce sa le reporsez.

404
RPG / Starfield
« on: 22 September 2023, 20:46 »
Cauta si "obiectivitate" sa vezi ce inseamna si incearca dupa aia sa privesti jocul obiectiv.
Faptul ca tie iti place nu il face un joc bun, iar faptul ca tie iti place un joc slab nu iti scade in nici un fel valoarea, sau respectul fata de sine. Nu mai incerca sa ii gasesti scuze, ca are lacune grave si evidente, pe care nu poti sa le negi. Da, poti sa le ignori, dar in nici un caz nu le poti nega.

405
Se vede de la o posta ca e fake daca ai ochi bine antrenati in a face diferenta intre virtual si realitate.

Doar observa gulerele, nasturii, parul, camasa cum e asezata, chipul fara nicio imperfectiune, luminozitatea....
Cred ca daca vedeam imaginea cu blonda acum 10 ani, in 2013, presupuneam atunci ca e un desen facut in photoshop.

Tu confunzi filtrele/machiajul cu generata artificial. Nu a zis nimeni ca e naturala, dar exista sute de mii de "modele" instagram care, cu ajutorul filtrelor, au exact aceeasi doll-face, fara nici un fel de rid sau imperfectiune.

Pages: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 132