@peacemaker Fara moduri nu ai fi avut jocuri ca Team Fortress, Counter Strike sau DoTA.
Tot modurile au permis jocurilor vechi de 10-15 ani sa fie jucate si in prezent cu ajutorul texturilor hi-res, high-ploy assets si shaderelor. Skyrim vanilla de exemplu, acum arata dezolant, insa cu catva moduri arata ca un joc modern care poate pune in genunchi sisteme puternice.
Starfield intr-adevar nu este prea reusit, dar la parerea asta contribuie f mult si faptul ca nu prea ma atrag RPG-urile futuriste in spatiu si optimizarea inexistenta (nu e deloc placut sa joc la 50-60fps-uri). Mi se pare foarte ciudat cum un joc care arata asa de bine dpdv arhitectural si world design, sa aiba niste NPC-uri atat de dezamagitoare. Parca au lucrat la joc 2 echipe complet diferite. Doar in cut-scene-urile de dialog arata decent NPC-urile (probabil pt ca se incarca modelele high-poly), dar in lume arata mai prost decat cele din GTA IV...In paralel joc si Baldur's Gate 3, si nu inteleg cum o firma mica cu resurse mult sub Bethesda a reusit sa faca niste NPC-uri atat de realiste, iar Bethesda a dat-o in bara in halul asta.
Sincer sa fiu nu ma vad jucand-ul prea mult, sper doar sa trec de cele 10-15h de inceput, poate ma prinde dupa aia, dar ma indoiesc.
Btw, mai are careva probleme cu VRS (Variable Rate Shaders)? La mine cu optiunea activata in ~30s imi satureaza RAM-ul si crapa in desktop. Cu ea dezactivata sta pe la 12-15GB.