Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Nosferat

Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 56
526
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 19 February 2020, 11:44 »
Lansarea POE a fost la ani lumina fata de acest clusterfuck. Stiu,deoarece chiar am testat jocul la vremea respectiva. Nu a fost fara buguri,sau fara probleme insa efectiv nu poti compara aceasta lansare absolut dezastruoasa,cu poe launch. Nu vorbim de continut,si de lucruri ce s-au adaugat dupa ani si ani,vorbim de prima lansare oficiala a jocului. Chiar si open beta era mult mai stabil. Pe oriunde te uiti,pe orice forum ce are legatura cu wolcen, discutia in o imensa proportie este despre buguri,overpowered sau broken skills,glitches,errors si multe altele. Nu despre poveste,nu despre altceva,nici macar acel aspect of the apocalypse nu este folosit in proportie de 99% din joc,in afara de 2-3 momente in campanie,este totally useless.

https://www.reddit.com/r/Wolcen/comments/f66qfs/quin69_rage_quit_uninstalls_wolcen_after_no_loot/

527
World of Tanks / World of Tanks
« on: 17 February 2020, 23:44 »
Eu cred ca o sa il pun la vanzare, insa habar nu am cat ar valora. Si asa ma joc din ani in pasti. https://worldoftanks.eu/en/community/accounts/500429308-Nosferat1/

528
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 17 February 2020, 23:21 »
The fck man, ai sarit pe mine de zici ca te luam la bani marunti.  Nu pentru ca asa spun eu,ci pentru ca asa ar fi normal. Stii si tu bine ca animatia ar trebui sa reprezinte lucrul pe care il faci in momentul respectiv. Da erau chestii mai importante, nu m-ai vazut sa scriu "ba wolcen este praf si toti care il joaca sunt niste retardati", m-ai vazut sa scriu ca este "dezamagitor" adica ar fi fost un lucru frumos sa fie asa cum ar trebui sa fie.

Scriam de un lucru,sunt asa cum ai mentionat si tu,tspe mii de alte lucruri,doreai sa scriu ditamai pagina de buguri? Crede-ma ca as umple pagina cu bugs and quality of life care ar trebui implementate. De fapt alea le stie toata lumea,eu scriam cum terminasem jocul cu bladestorm,am ajuns la lvl 70 unde m-am si oprit din jucat, ca e chiar dezamagitor sa te tot invarti si sa vezi aceeasi animatie. Deja imi era greata de acelasi loc,omorand acelasi tip de monstru care face exact acelasi lucru, mai si vad aceeasi animatie....repetitia e dusa la extrem.

Si chiar te voi contrazice un pic la acest "indie" dev,prea multi apara acest lucru, nu domnule. Nu erau 5 pustani de 16 ani lucrand prin ceva garaj in detroit. Era o companie,a adunat sute de mii de dolari+inca alte sute de mii pe langa primele "donatii". Este acceptabil sa ierti anumite lucruri, absolut,nu te poti astepta sa fie totul ca linul lui hrusca. Insa nici nu poti trece in extrema cealalta sa aperi absolut tot si sa pui o patura de" pai nu ai ce, e indie dev micut,plmea,fac si ei ce pot". Da pana la un punct da,insa pe langa un failed launch,pe langa tspe alte probleme, endgame content lipsa, animatii lipsa, nu poti acoperi totul cu "indie dev", ca nu prinde bine.

Sa ma intorc "to my main point". Au de lucru si la animatii, gen cand te invarti sau cand dai o magie, acea magie acel "skill" sa reprezinte lucrul pe care il faci,sau arma pe care o porti. Ca o fi implementat candva,sau nu, dracul stie. Insa pe moment este nesatisfacator sa te invarti cu o secure,si sa vezi animatia la o sabie,sau sa dai magie nu stiu,gen aether,sau lightning si toate sa arate exact la fel.

529
RPG / Last Epoch
« on: 17 February 2020, 22:10 »
Dupa ce nu am ramas tocmai impresionat de wolcen,astept cu interes, cica peste cateva luni apare.

Nu inteleg sincer de ce sunt astea numite ARPG. Hack&slash looter, insa action rpg? Imi sare in minte dark souls, ba chiar witcher poate fi numit action rpg, in nici un caz loot based games gen diablo,poe,titan quest,sacred,wolcen etc.
Dar ma rog, poate nu sunt eu la zi cu treburile.

Grafica nu arata nu stiu ce,dar nu am fost genul care sa fie impresionat de acest aspect. Cei care ati reusit sa va jucati,ce reuseste sa ofere acest joc? La "depth" cum ar veni. Are ceva in plus, sau e inca un generic hack&slash looter?


530
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 17 February 2020, 21:45 »
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti. Daca faci bladestorm cu axe,ar trebui sa devina axe storm si nu blade storm,indiferent ca numele skillului este blade storm,din momentul ce ai schimbat sabia,animatia ar trebui sa arate diferit,ar trebui sa reprezinte arma care o porti la momentul actual. La fel si la magie,daca faci casting cu lightning nu ar trebui sa arate exact la fel ca si casting cu annihilation,faptul ca magia in sine este diferita,ar trebui sa insemne ca si acel "casting" se face diferit.

Daca schimbi armele, ar trebui sa faca ceva diferit nu? Adica daca ai un pistol sau o pusca, sunetele armelor,comportamentul armelor in mod normal ar trebui sa fie diferite.

Si animatia poate fi facuta diferit,doar ei inca nu au implementat cum trebuie. Daca bleeding edge are axe,atunci si bladestorm ar putea avea mai multe securi care se invart in jurul tau cu un aoe mai mic, asta cand schimbi pe secure in loc de sabie.

Este extrem de nesatisfacator sa ai o ditamai secure, dai acel whirlwind/cyclone/bladestorm si se invarte o sabie in jurul tau. Inteleg ca poate din lipsa de fonduri nu au implementat animatia corecta pentru fiecare arma,fiecare skill in parte,insa totusi sa vezi aceeasi animatie indiferent de arma alesa este dezamagitor.

531
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 17 February 2020, 19:38 »
Cu ala terminasem jocul. Este op daca il faci calumea,de fapt unele skilluri sunt cam op,inca nu este echilibrat bine,este o discrepanta enorma intre cate un skill sau altul. Gen golem extrem de puternic,zombie in schimb sunt facuti din carton, iar bladestorm daca este facut calumea poate toca orice din joc fara probleme.

Bladestorm+sovereign shout+warpath si faci speedclearing,crtit stacking pana in panzele albe,un pic de viata,niste life leech si moare totul destul de usor. Endgame in schimb este...underwhelming. Ai acel city builder, si faci rinse and repeat la aceleasi lucruri in aceleasi zone,omorand acelasi tip de monstrii ca sa faci upgrade la inca un lucru din oras. Nu ai altceva,nu este gen exploram o zona mai extravaganta,mergem pe insula lui peste,sau terminam questul lui nu stiu, mata hari,adica ceva,orice in plus fata de rinse and repeat.  Si acele "map drops" de fapt sunt harti care au exact aceeasi zona care ai mai explorat-o de sute de ori, doar ca la unele s-ar putea sa nu trebuie sa omori X numar de monstrii ci doar sa omori un boss,sau sa deschizi X numar de chests.

Nici animatiile nu sunt facute prea bine. Nu conteaza ca ai sabie sau topor,bladestorm are aceeasi animatie pentru ambele arme,cand te invarti,vezi o sabie care se invarte, nu conteaza ca ai 2 handed axe sau 2X1 handed axe. La fel e si pentru vraji,cam orice vraja are aceeasi animatie, nu conteaza la ce spell dai casting,animatia e la fel pentru toate.

532
Tot pot fi flopuri, bani sunt garla. Sa luam un exemplu aleatoriu ce nu are legatura neaparat cu sci-fi. Ai un miliardar gen soros, ala se apuca si "doneaza" 18 miliarde de dolari unei organizatii absolut pro democratice,pro drepturile omului,pro curge lapte si miere la robinet. Acuma daca iei banii aia, cate filme ai putea face,cate seriale timp de cate decenii. Ca nu e doar un singur soros pe lume, ca sunt multi milionari,miliardari,sunt multe miliarde adunate.

La cat "spate" au astia, noi ne tot plangem,insa ei isi permit sa piarda sute de milioane,ba chiar miliarde. Daca pierderea banilor ar fi avut un impact serios,deja de mult s-ar fi potolit treaba, insa ei o tot tin cu ale lor,cu mesajele politizate inducatoare de voma. Ca e la oscars,ca e prin un serial,ca e prin ceva film. Ca se mai anuleaza un film sau un serial,un impact asa in mare nu va avea, se anuleaza 1 se scot alte 10 woke.

Picard e un rahat impachetat, vezi snurul auriu pe pachet,il vezi pe stewart,desfaci coletul si te loveste imediat mirosul. Dupa primele 3 episoade care sincer au fost vizionate cu multe pauze si multe contemplatii de shift delete,m-am lamurit,nu imi pierd vremea si nici nu am sa ascult de cei care mai apara rahaturile de acest gen. Sunt chiar arhisatul.

533
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 16 February 2020, 13:41 »
https://www.reddit.com/r/Wolcen/comments/f4apo1/unpopular_opinion_devs_are_not_doing_a_good_job/


E cam overused faza cu risitas, insa are dreptate asta care a facut acest video.



Asta ar fi fost un moment perfect pentru o lansare de joc, liga din poe e cam "moarta", mai sunt cateva saptamani pana vine noua liga, noul sezon d3 vine in curand, last epoch apare in urmatoarele luni.

Insa au dat-o in bara, si am impresia ca aceasta greseala va fi una costisitoare.

BTW am terminat jocul, povestea e cam meh, se putea mai bine, insa a fost ok. Endgame din pacate devine plictisitor foarte repede. Poate ca sunt prea obisnuit cu atlasul+delve+multe altele din POE, e drept ca la inceput nici POE nu avea nu stiu ce endgame content. Insa a face acelasi lucru a intra in aceleasi zone de fiecare data....devine plictisitor. Ai 5-6 tipuri de locatii care se repeta la infinit. Am facut un fel de cycloner care face jocul sa fie destul de usor. Cat timp ai in ce da, te poti invarti la infinit. In schimb ce ma enervase de foarte multe ori ca nu poti da flasks,sau skilluri in timp ce faci un lucru. Nu e gen poe ca bagi cyclone,intre timp dai flaskuri, aici ori faci una,ori alta, insa nu poti face mai multe lucruri in acelasi timp.

534
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 15 February 2020, 00:07 »
Sunt la mai multe,joaca-te un pic mai mult, hitboxul nu e doar la un singur tip de mob.  Poate pentru tine nu e game breaking,reddit e cam plin de oameni care nu se pot juca din cauza acestor probleme. Pe sistemul tu nu le vezi,aia nu inseamna ca nu exista. Nu ai intalnit,nici o problema,au fost altii care au avut reset de la act 2 la act1.

Nici eu nu vad multe buguri la POE, aia nu inseamna ca nu exista chiar multi care au probleme serioase,genul crash to desktop sau fps stutter. See nothing hear nothing nu e chiar recomandat la acest capitol,eu am mai dat o raita prin steam si reddit, si cei care sunt multumiti de joc versus cei care au probleme chiar grave cu jocul nu este tocmai o batalie "ignorabila" ci chiar stransa.

Om vedea pe viitor,daca promite sau nu, pe moment valul de hype train e in voga, vedem in vreo 1-2 luni daca numarul de jucatori se mentine sau scade acolo pe la 10 max 20K. Asta depinde si desigur cat de bine vor face bug+quality of life fixing.  Raman realist la acest capitol,destul de multe jocuri au fost ba wow killer,ba diablo killer,ba path of exile killer,ba una ba alta si au dat-o in bara rau de tot, la cate injuraturi imi luasem pe moment,la atatea "pai nu a fost sa fie" ca un fel de "scuze boss" imi luasem la cateva luni mai incolo.

In orice caz,fata de rhykerr si mult altii care au facut sponsored reviews,eu as mai astepta o vreme,pana sa dau un verdict final la joc. Pe moment e la capitoul de "promitator", depinde de ei daca rezolva problemele sau nu. Nu as putea arunca un verdict bun sau rau, pentru stadiul in care se afla,dupa mine nu este un joc finisat, nici pe departe,deci nu am cum sa dau un verdict.

Mai bine ascult piesa, si astept....



535
Muzică / Muzica din jocuri
« on: 14 February 2020, 21:55 »
Parca ar fi binevenit un asemenea topic,la cate jocuri au iesit in ultimii zeci de ani,cate piese memorabile,cate momente epice in care aveai impresia ca tu vei cuceri universul,tu vei fi cel care o sa le arate tuturor cum sta treaba.

Ca o fi top gear,sau crysis,sau morrowind sau multe altele. Ma rog,pun niste piese care mi s-au parut mie mai memorabile de-a lungul anilor,mai bagati si voi sa facem un playlist cum ar veni. Nu stiu cum sa fac sa nu apara embed,ca nu as dori sa fie lista prea lunga asa ca nu voi pune multe piese sa nu fie pagina de un kilometru.






536
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 14 February 2020, 20:27 »
Tocmai terminasem act1. Nu,din pacate nu.....nu inteleg cum nu le-a iesit,reteta in sine e buna,insa implementarea e groaznica. Au avut totusi fonduri, ca nu a fost un mic indie studio din 5 bajeti in un garaj. Dupa sute de mii de dolari,ani si ani petrecuti. A iesit un bugfest si un joc ce in nici un caz nu se poate lua ca un "version 1.0" ci mai mult un beta.

Grim Dawn a avut o lansare mult mai buna,nu compar cu diablo sau POE ca alea sunt de mai multi ani pe piata,si d3 a avut fonduri serioase in spate.

Dupa ce petrecusem cateva ore in joc,pot spune ca desi mi-ar fi placut sa fie asta un fel de inlocuitor macar intre leagues cand ma plictisesc de POE, in nici un caz,ma rog nu asa cum se prezinta acuma. Prea multe lipsuri,prea multe buguri. Si stai,ca eu sunt cu jocul spart,imaginativa frustrarea alora care pana acuma nu au reusit sa joace online ca nu merg serverele calumea.

Am testat si acel skill tree,inca au mult de lucrat la el,ca si idee e foarte bun, un fel de poe passive tree cu un twist, imi place. Macar aici nu trebuie sa aleg scion si sa fac compromisuri,pot combina cum doreste muschiul meu. Insa la unele descrierea nu e tocmai fericita,nu ai un search in passive tree,trebuie sa citesti fiecare in parte ce face, nu poti cauta ca si in poe genul "eu vreau sa vad cum e "elemental overload" acolo dai search si ai gasit,aici trebuie sa mergi pe fiecare in parte,in speranta ca gasesti ceea ce cauti.

Golems overpowered,zombies underpowered. Cum hitbox pe moment e buguit,majoritatea joaca ceva cu AOE,incat sa nu trebuiasca sa tintesti ci doar dai click si explodeaza treburi prin jur,devine foarte frustrant sa dai click pe ceva si sa nu mearga,mai dai o data,nu merge,dai inca o data,inca o data si inca o data,pana gasesti acel "hitbox" care e implementat prost si degeaba dai click pe acel monstru,ca nu merge,trebuie sa cauti dreapta,stanga,mai sus,mai jos pana cu noroc dai cumva unde ar trebui sa fie centru in mod normal.

Si mai sunt multe si multe lucruri care tin de "quality of life" lucruri la care ma astept de la un joc gen "versiunea finala" si nu un alpha sau beta test.

537
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 14 February 2020, 08:36 »
L-am testat ca deh, la cred ca jumatate de ora dupa ce a fost oficial lansat,deja se gasea spart. Conceptul e chiar ok, insa sunt o groaza de quality of life elements+buguri ce inca trebuie rezolvate.

Sunt si multi pe reddit care se plang in mare parte de aceleasi lucruri,lasand la o parte problemele de lansare si bugurile,mai ales bugurile din care sunt chiar multe,de la oameni care pur si simplu nu pot porni jocul,la altii care au avut progress reset,la altii care sunt dati afara constant din joc,la altii care au frame stutter constant si tot asa.

 Qol stuff care nu inteleg pentru ce nu a fost implementat cum trebuie.
"Why are outdoors maps completely uncovered from the start? It makes it a lot harder to keep track of where I haven't explored yet. People have complained about this for a long time, but it's clearly fallen on deaf ears."
"Maps need a proper legend implemented, and object/location icons need a popup name label when you hover the cursor over them."
"Item labels STILL not showing automatically upon dropping, despite a gazillion requests to have that implemented over the years."

Pe langa aia probleme de input lag, nu exista hardcore mode, enemy targeting e destul de enervant facut,mai ales cand vrei sa dai click stanga pe ceva si cursorul se chinuie sa selecteze acel monstru pe care ai dat click de 5 ori, hitbox la unele unitati este aiurea facut.

Are potential,dar eu sigur il mai las la dospit, poate il reiau dupa liga urmatoare din POE,asa prin mai-iunie,sper ca pana atunci majoritatea problemelor vor fi rezolvate,in stadiul actual sincer nu as da bani pentru asa ceva. Mi se pare chiar nefinisat, desi are grafica frumoasa,sunt prea multe minusuri pentru mine.

538
Filme și Seriale / Ultimul serial vazut
« on: 13 February 2020, 15:32 »
A aparut narcos mexico sezonul 2.

539
RPG / Wolcen: Lords of Mayhem
« on: 13 February 2020, 08:03 »
Eu mai astept. Poate peste cateva luni,dupa ce se mai face un pic de polishing,dupa ce testeaza altii jocul,ma bag si eu,pana atunci am POE. Vad ca a incercat un fel de "mesh" intre POE si diablo3, vedem daca le va iesi sau nu.


540
Strategii / Kings Bounty 2
« on: 05 February 2020, 14:23 »
Sincer nu imi plac schimbarile, deja este un backlash pe forum, nu era vorba sa nu imbunatateasca jocul sau ceva. Insa unele lucruri le-au schimbat complet,incat jocul nu mai are identitatea lui KB.

Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 56