Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - skerbyte

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 14 February 2019, 11:59 »
Metro Exodus benchmark 
https://www.guru3d.com/articles-pages/metro-exodus-pc-graphics-performance-benchmarks,9.html
Quote
RTX crowd gets the joy of Raytracing and DLSS. Raytracing wise, aside from dark RTX scenes we did need to look hard to be able to spot a difference, that is the brutal truth.

https://youtu.be/-LeJ4xmvgCY?t=92
Am zis, ce frumoasa este atmosfera si chiar se vede amprenta iluminării asupra ambientului, mai ales cu acea candela posomorâta din epava distrusa de sub luna... Surpriza însă, nu este nici vorba de ray-tracing.

On/off:


62
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 08 February 2019, 04:35 »
Radeon VII: Numar de tranzistoare   13230 milioane
RTX 2080 TI: Numar de tranzistoare   18600 milioane

Si totuși 2080TI consuma in load 266 W... Sa fie datorita overclock-ului prestabilit.

63
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 05 February 2019, 05:42 »
Voi ce părere aveți despre DLSS? Cum funcționează?

Ei fac marketing in comparație cu imagini dintre cele mai bune, adică TAA VS DLSS'




64
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 31 January 2019, 18:38 »
What AMD is paying:
Quote
$80 x 4 HBM 2 chips, 4GB each
Currently HBM 2 chips cost  around #80 for 4GB. It is very hard for us to estimate the exact price that AMD is paying to its supplier but with this in mind 16 HBM 2 could be as expensive as $320, very close to half of the whole cost. This will be close to what AMD is paying.

65
La prima impresie, multi au crezut ca 2060 este de fapt un 1070 prin process de fabricatei mai mic, dar de fapt 2060 este mai beefy, 7.2b tranzistoare vs 10b. Deci, ai tensor cores si ray tracing.
Nu cred ca asa multi au crezut asta. Sunt arhitecturi complet diferite.
Atunci trebuie sa vezi comentariile de pe unele canale youtube.

66
PC Setups & Recomandari / Recomandare Monitor
« on: 20 January 2019, 16:41 »
Am văzut OLED-ul acela de la Panasonic, este într-adevăr un pas inainte.
Dupa părerea mea, qled este OLED ca filozofie, dar cu puncte forte spre luminozitate si culori (120SRGB) fata de IPS.

"Culori cu standarde înalte 88% NTSC, Adobe 92%. QLED este cea mai apropiata tehnologie către OLED. Cunoscătorii de AMOLED vor fi foarte incantați. Are un pret avantajos fiindcă nu mai folosește anumite straturi (fata de IPS - LCD obișnuit). Se poate selecta luminozitatea la 100% si nu afectează contrastul (este singurul monitor la care nu am mai umblat la preset - il tin pe cinema). Ecranul "VA" permite un contrast mai bun fata de IPS con are backlight ca toate monitoarele de tipul asta (pana la OLED), însa nu afectează contrastul (fiind ceva separat), am impresia ca fiecare qdot este luminat independent, deci si de aceea luminozitatea nu afectează negrul sau contrastul. Un alt dezavantaj este faptul ca metal quantum dot (pentru HDR) este inca in dezvoltare, desi este foarte aproape de HDR. Feelingul este ca fiecare culoare este cu o limpezime cristalina, dacă ești gamer, iti înrăutățește enorm dorința de a juca jocuri open world."

VA/qled-ul poate avea bleed, dar cum am spus, punctul forte este luminozitatea

67
Eu personal as merge pe tehnologie de ultima generație + proces de fabricație mic.
La prima impresie, multi au crezut ca 2060 este de fapt un 1070 prin process de fabricatei mai mic, dar de fapt 2060 este mai beefy, 7.2b tranzistoare vs 10.8b. Deci, ai tensor cores si ray tracing.
De fapt acum este perioada când piața ar trebui sa isi dea un refresh la preturi.

Quote
Rise of the Tomb Raider is a poor simulation, being easier to run than the actual game, but its three scene workload is still valuable for comparing graphics hardware performance. The RTX 2060 is 12 to 14 per cent ahead of the GTX 1070 here once again.

68
PC Setups & Recomandari / Recomandare Monitor
« on: 19 January 2019, 20:08 »
By far, cele mai bune culori si luminozitate o are Qled-ul...

69
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 13 January 2019, 12:27 »
Exact, nucleele respective executa doar sarcini dedicate. Nucleele Tensor sunt practic nucleele AI, iar cele pentru RT sunt incluse in ele si executa calcule legate de intersectia razelor cu triunghiuri, nimic altceva in cazul jocurilor. Deci nu este disponibila "performanta programabila" in plus.

Ceea ce este surprinzător de bine pentru consumer. Cand o companie investește intr-o tehnologie, aceasta dorește in cele din urma adoptare ei de cati mai multi utilizatori. Era altceva dacă acestea erau doar o parte in logica de programare, dar fiindcă sunt dedicate, înseamnă putere in plus pe task-ul specific. O sa vedem multe implementări din partea lor, de asemenea, sa speram ca dezvoltatorii găsesc o soluție pentru a face din asta mass adoption si cu efecte surpinzătoare. Eu personal as închiria o astfel de placa pt. a juca Metro Exodus si Tomb Raider, sau alte titluri care suporta ray tracing.

:>

70
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 12 January 2019, 11:19 »
Sunt destui pe care nu-i intereseaza RT si care ar cumpara ceva echivalent ca performanta cu 2080 la pret mai mic. Deci 1180 ar putea fi mai ieftine si cu consum ceva mai redus la aceeasi performanta, cu aceleasi cipuri Turing care ar putea fi dintre cele cu defecte in nucleele dedicate pentru RT si AI. In plus ar avea ceva nou de lansat in 2019 daca urmatoarea generatie e rezervata pentru 2020.

Este o controversa undeva, cred. RT si DLSS face parte din puterea totala de procesare, sau poate acele nuclee RT si acea performanta GigaRays, ar putea face parte dintr-o alta liga de performanta ca perspectiva holistica? Dacă nu ma înșel, ma gândesc ca 2080 are un număr mai mare de tranzistoare care ar putea incorpora acele nuclee RT, posibil, cu mai multa performanta programabila.

71
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 07 January 2019, 12:33 »
Nu sunt sigur cum funcționează la ei ciclul asta. Bănuiesc ca au lansat câteva RTX-uri pe piața pentru reclama/inovație...
Pentru ca mass consumer-ul urmează sa intre pe felie cu următoarea generație? Despre ce vorbim?

Iti creează :D. Cum te simți când unul pe aici are titan-ul in pc, iar tu abia AMD?

72
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 07 January 2019, 11:52 »
Aia cu plaintiff legata de Nvidia s-ar putea sa fie doar ceva cu motive ulterioare. Dar ce probe sunt ? Mai ales cat de mare este firma acuzatoare? Este o chichiță care probabil are menirea sa afecteze prețul stocurilor Nvidia... Cand Elon Musk a fumat un joint într-un clip pe youtube, stocurile au scăzut nitel, apoi au revenit si mai tare.

Ce cred ca înseamnă faza cu bursa Nvidia, este ca acum sunt la un punct de cotitura, investitori sunt cu ochii atenți la ceea ce se va întâmpla anul asta si răspunsul la amd navi. 
Dacă pretul este crescut, nu inseamna ca exista interes/volum? Numai ca nu știm câte placi au pe piață la un moment dat, pe stock.

Intru destul de rar pe forumul asta, si motivul pentru care il frecventez asa de rar este exact discuțiile care se poarta pe threadul asta. Nu pot sa înțeleg de nicio culoare fanboysmul asta pentru niște bucăți de hardware, cand tu ca si consumer iti doresti sa ai best bang for the buck, cu sau fara alte bling bling'uri din cauza unor pitici de pe creier.
Sau se merge pe aceeasi mentalitate ca la masini "imi iau marca icsulescu ca sa vada fraerii ca eu pot (desi n'am nevoie, n'am nici banii necesari)?"

Nu cred ca un gamer nu are bani de placa video, de fapt ei sunt cei mai bogați clienți retaileri dintre toți :D, ex, nu isi cumpăra încălțăminte an de an, sau orice altceva, dar isi cumpăra jocuri, sau componente; sacrifica tot pentru "my precious"... cred ca toți am fost asa la un moment dat. Pun pariu ca dacă apare half life 3, toți ne vom simțim nostalgici, asa fericiți si copilăroși ca poate am cumpăra placa de la tabăra adversa...
Se vorbește asa oriunde in sfera customer... de ce crezi ca, contează marca si brandul ? Fiindcă creează o identitate, etalează o imagine. Dar ne luam după aparente si aici greșim, ca fapt divers...


73
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 06 January 2019, 13:17 »
Interesant clip-ul.
Un lucru pe care il are in mâneca CEO-ul este faptul ca isi urmează visul de gamer... Mai avem chestii de realizat, nu-i asa bleak viitorul GPU-ului.
Forgot 8k? 33b pixels.

74
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 05 January 2019, 16:08 »
Crypto boom-ul nici nu a durat asa mult. In 2016 au acumulat profesioniștii, iar in Iunie 2017 a început sa miște piața. Dump-ul crypto n-o sa-l uite nimeni, a fost pe 22 Dec 2017 :D. Deja a trecut mult timp de la crypto craze. Ce avem aici legat de Nvidia, după mine este un factor sell the news, sau cel putin o parte din el. Acțiunea prețului are multi factori, iar Nivida nu a fost singura companie care s-a dus la vale pe bursa, iar asta s-a datorat si o parte fiindcă prețul a fost foarte inalt. In sfera speculativa nici nu prea zici ca ar conta valoarea produsului pe piața, ci mai mult segmentul in care se afla psihologia maselor/instituțiilor. Daca era s-o luam dupa crypto craze, Amd ar fi trebuit sa vanda mult mai mult, datorita minării Ethereumului, pe cand pe Nvidia aveai zcash si monero? Hmm, într-adevăr.

Au luat profit. Ce este asa grav? Apple cum de se cotează la 1 trilion de dolari?

75
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 01 January 2019, 21:28 »
Formerly known as AMD FireRays, Radeon Rays 2.0 is targeted at content developers who want to utilize high-performance ray-tracing capabilities with AMD GPUs, CPUs, and APUs via asynchronous compute. Unlike Nvidia’s RTX ray-tracing technology, which runs on Microsoft’s DirectX Raytracing API, Radeon Rays is open source and conforms to the OpenCL 1.2 standard, so it could be deployed with non-AMD hardware and on multiple OS environments.

Whereas Nvidia seems to be poised to launch real-time ray-tracing in games within this year (despite currently limited GPU support for RTX), Radeon Rays is still very much a developer tool. However, AMD is on the same path with its new ProRender release, which now supports real-time GPU acceleration of ray-tracing techniques mixed with traditional rasterization-based rendering and is now built on the Vulkan 1.1 API, which is fully supported by GNC-based AMD GPUs with the latest Radeon Software Adrenalin Edition driver.

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6