61
Componente PC (Procesoare, Memorii, Placi de Baza) / MB+CPU Ryzen // 16GB DDR4 // Sursă // Placă video // HDD/SSD
« on: 07 January 2020, 20:21 »Risti cam mult pentru un sistem intreg...este un sfat daca te supara scuze dar vreau sa iti expun o situatie cu care m-am confruntat eu: in caz de probleme si daca vei apela la garantie, in cele mai multe cazuri factura se storneaza (placa, ram-ul,hdd-ul, etc poate sa nu mai fie in stoc, sa fie eol, sa aiba alt pret, etc sau pur si simplu sa nu vrea sa o inlocuiasca si sa se complice si emit simplu o negatie de service) si banii sunt virati in contul cumparatorului (cel care apare pe factura si garantie ca sa fim exacti nu tu). Deci ca sa iti primesti banii inapoi, trebuie sa iei legatura cu cel de la care cumperi si care a cumparat initial produsul de la magazin si sa iti dea banii inapoi...- crezi ca ii mai vezi
Ce spune colegul de mai sus e perfect adevarat,De cand cu GDPR storno sau inlocuirea produsului cu altul nou sau similar se face doar titularului de pe factura.Doar dacă se repara produsul in service beneficiez de garanția transmisibilă.
Dar toata lumea pe aici ca vor facturi si garanții,sa vad ce o sa faceti cu ele in cazul unor probleme
Si daca s-a platit cash iti vor cere buletinul si vor face o copie (au voie ca sint operatori de date cu caracter personal mai toti reslerii de piese pc avind magazine online pe linga cele fizice) si vor verifica ca esti cel de pe factura....
Foarte corect in legatura cu reparatia in garantie.
Mai bine cumperi fara garantie de aici dar sigilat ceva care este mai putin probabil sa se strice: cpu-ul, ssd-ul, sursa (daca este ceva de calitate si ai in gind si un UPS ca la noi curentul numai 220 nu este...) si restul le iei noi de la magazin.