Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 132
826
Diablo / Diablo II: Resurrected
« on: 14 June 2021, 11:42 »
Avem si o data de lansare oficiala: 23.09.2021 ;D

827
Periferice / Problema monitor Philips
« on: 13 June 2021, 22:57 »
Cel mai probabil e monitorul defect. Incearca alt monitor/TV si vezi daca face la fel.
Daca este inca in garantie, cel mai il duci in service.

828
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 11 June 2021, 09:31 »
Mai ieftina decat un 3070 in RO :-X

829
Jocuri PC / Jocuri la pret redus
« on: 10 June 2021, 22:46 »
Genshin Impact nu e mobile game?
Mai interesant este Control, care e free pe Epic Store.

830
First/Third Person Shooters / Crysis Remastered
« on: 10 June 2021, 18:43 »
De remaster vorbeam si eu. Diablo II Resurected este remaster cu grafica refacuta de la zero, gameplay-ul nemodificat.
La fel se putea si in cazul ME1. Sa fie refacut de la zero in engine-ul Andromeda, iar restul elementelor neatinse.
Faptul ca trantesti niste texturi 4K pe modelele low-poly originale nu se cheama remaster.

831
First/Third Person Shooters / Crysis Remastered
« on: 10 June 2021, 09:24 »
Ca tot vorbeam de Crysis remastered, la Mass Effect nu au facut la fel remastered, nu stiu de unde sa mai scoata banuti si clar este mult mai ieftin sa faci un upgrade la un joc vechi si testat ca feedback, decat unul nou care nu stii cum o sa fie primit + multe altele :)
N-am nicio problema cu remaster-urile, dar nu la jocuri care nu au nevoie inca :) In unele cazuri sunt absolut necesare, cum ar fi cazul Diablo II, cand varianta originala este aprope nejucabila astazi.
Si sa fie remaster-uri facute de la zero, nu acelasi joc cu texturi hi-res.
Cam asa mi se pare Mass Effect 1. Nu mai stiu exact cum arata originalul, dar asta mi se pare cu o grafica de acu 10 ani. Doar texturile sunt mai ok, in rest vai de el, la ani lumina de Andromeda. Adica, daca tot faci un remaster, si ai un engine nou, fa cu engine-ul ala, dar probabil e prea mult de munca.

832
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 09 June 2021, 20:53 »
Sunt si placi video apropiate de MSRP, insa nu in RO din pacate :(

833
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 09 June 2021, 19:32 »
am reusit sa iau un ps5 folosind distill si cu noroc chior, dar mi se pare ca placile video nu exista deloc in stoc la preturi reale...cred ca ma las de sportul asta.
La ce pret ai luat-o?
Eu am fost foarte inspirat si am facut pre-order, si am primit-o la cateva zile dupa lansare.

834
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 07 June 2021, 20:18 »
Pai cam la 50% din DLSS 1.0 e acum si nu cred ca nvidia o vede ca amenintare.
Cat despre mers pe placile nvidia, las doar asta:
Quote
AMD's Scott Herkelman has stated that they have no intention of optimizing FSR for NVIDIA GPUs and that NVIDIA should do that work. While it would have been a completely reasonable expectation in normal circumstances, the fact that AMD expounded on NVIDIA support, absorbed a ton of good press on this and is now basically back tracking makes it seem like a bait and switch situation. This also implies that FSR for NVIDIA users will be optimized only for Godfall unless NVIDIA wants to adopt the technology (which, in my opinion, they absolutely should for non-RTX cards).

Deci iti dai seama cat de mult o sa se chinuie nVidia sa optimizeze pt placi de acu 2 genratii :)
Iar DLSS pt placi GTX, aproape zero sanse sa se intample, pt ca nu au suport hardware pt DLSS (Tensor Cores).

835
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 07 June 2021, 19:10 »
Dude, nu am facut decat sa ne uitam la filmuletul de prezentare al AMD, deci BEST case scenario.
Inca putin si o sa vedem concret cum stau lucrurile. Eu unul sper sa fie peste DLSS, pt ca noi nu avem decat de castigat din asta, dar la cum se prezinta lucrurile acum slabe sanse sa intample asta.

836
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 07 June 2021, 15:39 »
Avand in vedere natura scenei, orice artifact de upscale se pierde perfect :)
Vezi in prezentarea AMD cu Godfall, cat de blurry este FSR-ul.
Uite si un articol sa intelegi ce este FSR-ul si de ce DLSS-ul este in cu totul alta categorie.
Quote
While NVIDIA DLSS is an upscaling system based on Deep Learning/Inference and uses actual hardware to enable performance enhancement without any serious quality degradation - FSR is just a simple spatial upscale. The two classes of upscale are not even remotely comparable and is like resizing something in photoshop versus resizing something in Gigapixel AI. The latter is a far superior result.

837
First/Third Person Shooters / Crysis Remastered
« on: 07 June 2021, 13:04 »
Deja exagereaza cu remaster-urile astea. La jocurile vechi care arata ca draq acu, inteleg, dar la Crysis 3 chiar nu are sens remaster. La fel si la Witcher III.

838
Cum, cât, unde? / Cum emag face pe tine ca si client
« on: 07 June 2021, 10:40 »
Important e cum gestioneaza acu situatia. Normal ar fi sa iti returneze taxa de livrare in aceeasi zi, din moment ce serviciul nu l-au oferit.
Diferente intre ce apare pe site si ce e fizic in stoc, nu e prima oara cand vad, si nu ma refer la emag, ci la extrem de multi retaileri (nu doar in industria IT). De multe am fost in magazin sa iau ceva dupa ce pe site zicea clar ca e in magazniul ala, si acolo mi-au zis ca e greseala pe site :)
Ca sfat pe viitor, daca chiar arde, cel mai sigur e sa suni sa confirmi ca produsul e intr-adevar pe stoc.

839
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 04 June 2021, 16:38 »
nVidia isi permite rahaturi din astea ca e lider pe piata. Stai sa ii sufle AMD in ceafa, sa vezi cum devin toate open source si la ei :D
Cum s-a putut cu G-Sync, se poate si cu restul.

840
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 04 June 2021, 15:22 »
Vedem pe 22 iunie cum se prezeinta in realitate FSR-ul.
O bila alba totusi pt AMD este faptul ca merge pe orice hardware, spre deosebire de DLSS, care merge doar pe RTX-uri.

Pages: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 132