Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 132
961
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 26 January 2021, 18:15 »
Eu chiar nu inteleg care e problema, sincer nu inteleg ... vine cumva apocalipsa daca nu ai ultimul model de placa video in PC ? sau ultima consola (care nici macar n-are jocuri "must have" ci doar niste "ciorba reincalzita")
Zice omu cu 3090 in calculator :))))))
De curiozitate, sistemul ala EVGA de waiting queue este disponibil si in RO?

962
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 January 2021, 00:43 »
raman la parerea mea ferma ca placa pusa la minat va crapa mult mai repede ca cea folosita in gaming. Bineinteles, cu conditia ca cel care a folosit-o in gaming sa fi avut grija de ea.
Si cel care a folosit-o la minat sa fi bagat overvolt in ea la greu si zero cooling, nu?
In conditiile in care ambele placi sunt intretinute la fel, nu este nici o diferenta intre ele.
Sanse mai mari sa crape subit o are aia care a suferit fluctuatii de temperatura mai multe si mai mari
Sanse sa crape de "batranete" din cauza micratiei electronilor o are aia care a fost in load mai mult timp. Dar peste 10-15 de ani, cand se intampla asta, placa respectiva este oricum irelevanta din toate punctele de vedere :)

963
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 20 January 2021, 10:01 »
Degradarea cea mai mare apare la tranzitia intre load si idle, iar asta se intampla in gaming.

ai si o explicatie stiintifica pt asa? Sau ceva teste in laborator? Sunt chiar curios.

S-au mai discutat chestiile astea si in 2016-2017 cand a fost crypto bubble-ul anterior. Atunci dadusem peste un articol care explica foarte frumos de ce un GPU (sau orice chip) este afectat mai tare de fluctuatiile de temperatura decat daca functioneaza la o temp constanta. Evident daca temperatura aia este rezonabila si nu 80-100°C. Din pacate acum nu-l mai gasesc.
Cat despre migratia electronilor, da poate cauza probleme, insa placa video va fi cu mult depasita pana sa inceapa sa faca probleme din cauza asta.
Trebuie tinut cont ca perf GPU-urilor in minat se cam dubleaza de la o gen la alta, deci cine mineaza serios, cel mai probabil va face upgrade, pt ca sunt sanse f mare ca o placa video noua sa fie mai profitabila decat una de generatie anterioara.
Au comparat unii prin 2018 doua placi video: una minata non-stop 2 ani, alta folosita ocazional in gaming. Nu au observat nici o diferenta de perf intre cele 2.


964
Hardware / Noile procesoare Intel (incepand din 2018)
« on: 19 January 2021, 19:58 »
Nu te uiti la asta, insa simti, si nu intelegi de ce jocul "agata" dar fps-ul este foarte OK.
Fix asta am patit eu in AC:Valhalla, unde aveam peste 60 fps raportate de fps counter, dar nu parea deloc fluid. In cazul meu aveam mini drop-uri constante la 30-40, pe care fps counter-ul nu le inregistra, dar care erau foarte deranjante. Solutia a fost sa opresc fps counetr-ul de la Bandicam :)

Altceva mi se pare mie insa dubios in comparatia de mai sus. Si anume faptul ca cpu-ul cu mai multe core-uri are 0.1% si 1% low mai mic intr-un joc care scaleaza f bine cu numarul mare de core-uri. 

965
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 19 January 2021, 09:45 »
O placa video folosita exclusiv pt minat este mai putin obosita decat una folosita pt gaming.
Degradarea cea mai mare apare la tranzitia intre load si idle, iar asta se intampla in gaming.
Plus ca o placa folosita intr-un rig de minat este open case (nici macar case propriu zis nu exista) si este extrem de bine ventilata.

dark_one, s-a demonstrat si ca Pamantul nu e flat sau ca vaccinul nu iti modifica ADN-ul, dar tot exista sceptici :D

966
Vrei neaparat telefon? Posibil mai bun pentru cazul tau sa fie un Gimbal. Stabilizarea oferita este MULT peste orice gasesti in cel mai smecher telefon.
Iar in 100 euro ai ceva optiuni. Ca firme stiu ca DJi sunt ce mai buni, dar mai scumpi (peste 100euro), sau mai ieftini si buni ar fi Feiyu Tech.
Eu m-am jucat cu un Feiyu Tech Vimble intr-un concediu, si in materie de stabilizare a fost excelent. Este si mult mai comod de tinut in mana decat un telefon, la care dupa 1-2min de filmare incep sa te doara mainile.

967
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 18 January 2021, 00:16 »
Nu stiu ce ai fumat, dar tot ce au promis ei chiar exceptand chestiile pe care le-au scos din joc chipurile (defapt nu au existat niciodata) nu exista in joc. Absolut tot.

Defapt spune-mi tu mie ce exista in joc ce au promis? N-are rost sa pornim o polemica aiurea in care sa cauti argumente gresite. Adevarule este negru pe alb.
Pai unde am zis eu ca e in joc ce au promis?
Ideea era ca tot ce au promis, aveau de gand sa implementeze, dar pe masura ce se apropiau de data lansarii(lor) au inceput sa renunte pe rand la ele, din lipsa de timp. Ciri din Witcher3 face o referinta la un moment dat la Cyberpunk in care povesteste de flying cars, deci ce rost avea referinta asta daca nu aveau de gand din start sa includa asa ceva.
Ce sustii tu insa este ca din start aveau in plan sa iasa fix ce a iesit. Nu zic ca e absolut imposibil asta sa fie cazul, dar mi se pare extrem de improbabil si fara sens.

968
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 January 2021, 20:52 »
Care-i toata lumea aia care zice ca s-a lucrat 8 ani la el? A fost anuntat acu 8 ani de zile, deci "lumea" a presupus ca s-au apucat sa lucreze la el de atunci.
Nu a fost nici o escrocherie la mijloc. Si ce au promis a fost in plan, doar ca pe masura ce sa apropia data lansarii si-au dat seama ca nu o sa poata face tot ce au promis.

969
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 January 2021, 11:23 »
Trustme, pana si developerii au zis ca jocul mai avea nevoie de vreo 2 ani de development, asa ca las-o mai moale cu laudele, ca nu tine :)
Iar faptul ca tu personal nu te-ai lovit de unele buguri, nu inseamna ca ele nu exista. Sau crezi ca tot youtobe-ul e plin de inventiile unora?
Sunt o gramada de immersion breaking bugs:
- cand esti pasager in masina, NPC-ul care conduce nu invarte volanul la curbe.
- masinile conrolate de alte NPC-uri din diversele misiuni unde mai sunt si alte NPC-uri cu tine, nu intorc rotiile deloc. Probabil ca nici masina in care esti tu ca pasager, dar fiind 1st person nu ai cum sa stii.
- indiferent de culoarea semafoarelor, toate se fac verzi cand treci cu masina prin dreptul lor.
- cand mergi pe strazi din afara orasului, vezi trafic in departare, trafic intens, dar intr-un anumit punct, masinile care se apropie de tine dispar.
- politia este degeaba. Conduci in linie dreapta 100m si ai scapat de ei.
- fizica geamurilor sparte este foarte prost gandita. Nu se spag cand arunci cu grenada in ele, iar cand le spargi cu o arma, fragmentele care au ramas au toate comportament de geam intreg nespart. Deci daca vrei sa arunci o grenada pe un geam, trebuie mai intai sa spargi geamul si apoi sa arunci greneada prin gaura facuta anterior, sa nu cumva sa nimeresti vreo bucatica nesparta, ca iti ricoseaza inapoi. La fel si cu saritul printr-un geam spart, trebuie sa faci o gaura cat caracterul de mare, sa inapi prin ea.
- toate optiunile de dialog sunt degeaba. Outcome-ul este acelasi. Uneori interlocutorul nici macar nu asteapta sa termini de vorbit si continua cu dialogul scriptat.
- cand sumonezi Porsche-ul lui Johnny, uneori se spawneaza sub nivelul strazii cred si apoi sare imediat pe strada, de ajunge super busit.
- uneori modelul masinilor din trafic se schimba cand te uiti in alta parte. De exemplu stau 2 masini oprite la semafor, daca ma uit in alta parta si apoi iar la ele se spawneaza alte modele, si tot asa.
- uneori NPC-urile in cut-scene-uri trec prin usile inchise.
Plus altele pe care nu mi le amintesc acum.

Ideea e ca unele apar aleator, dar altele sunt by design. Adica deja nu mai sunt buguri si glitches, ci asa a fost programat comportamentul.
Da, nu sunt game breaking in sensul ca nu se poate termina jocul, sau provoaca crash-uri, dar scad mult calitatea jocului. Si chiar nu poti spune ca nu te-ai lovit de ele.

970
Hardware / Noile procesoare Intel (incepand din 2018)
« on: 16 January 2021, 19:25 »
Am citit pe undeva ca seria 10 a fost un emergency release contra AMD. De fapt seria 11 ar fi succesorul normal al seriei 9, si datorita IPC_ului mai mare nu mai au nevoie de extra cores.
Acu ramane de vazut daca realitata va confirma ipoteza asta :)

971
Zi modelul exact de laptop pe care il ai.
E posibil sa nu aiba 2 sloturi M.2 pt SSD. La fel e posibil ca capacitatea maxima sa fie 512GB. Varianta cea mai naspa ar fi sa nu suporte decat 1xSSD M.2 de capacitate maxima 512GB. Sunt patit :(

972
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 12:37 »
Comparatia cu Rockstar poate nu e fair, ca sa zicem ca aia au mult mai multa experienta in open world.
Dar asteptarea de a fi macar la nivelul witcher3 dpdv AI si mecanica nu mi se pare deplasata. Practic nu le-a cerut nimeni sa redefineasca genul open world rpg. Ei au tot sustinut asta, cand stiu clar ca nici macar la nivel de rpg din anii 2000 nu e.

973
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 09:47 »
Am facut ieri un side mission unde trebuia sa o iau pe Rogue si sa o duc la o intalnire cu Johnny. Intamplator m-am dus sa o iau cu Porsche-ul lui Johnny, si am ramas uluit cand Rogue a observat asta si a si avut un mic dialog pe tema asta.
Comprtametul asta ar trebui sa fie ceva banal si de la sine inteles intr-un joc din 2020, insa CBP este atat de buugy si cu AI-ul anilor 2000 incat a ajuns sa ma surprinda :)

Vad ca se tot da vina pe varianta pt consolele old-gen, ca de aia n-au avut timp, dar eu nu cred ca are prea mare legatura. La varianta de console probabil ca a lucrat o echipa dedicata, si nu cred ca daca nu il scoteau pe consoloele old-gen, echipa aia se apuca sa lucreze la AI, sau mecanici de gameplay, sau elemente RPG mai complexe. Pur si simplu l-au lanst prea devreme. Chiar si fara console, tot ma trebuia sa lucreze la el macar un an.
o sa fie insa foarte interesant de vazut urmatorul lor joc AAA cum o sa se prezinte. Acum si-au pusa cenusa in cap la greu, si au recunoscut ca au gresit si se chinuie sa repare. Insa testul adevarat o sa fie cand lanseaza urmatorul joc, atunci o sa vedem daca au inteles cu adevarat unde au gresit.

974
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 14:43 »
Eh, au fixat ei NMS-ul, care era la fel de praf la lansare. Nu ma indoiesc ca nu se poate repara si CBP, ideea e cat de commited sunt in al repara, si cat o sa dureze asta. Eu sunt de parere ca 2021 nu e suficient, asta fara sa iau in calcul added content (gen DLC-uri).
De scos l-au scos asa pt ca asa s-a cerut de mai sus. Sunt convins ca stiau exact ce o sa se intample si cum o sa fie primit. Dar cand devi companie mare, nu mai decizi pt tine, ci ajung altii sa decida pt tine.

975
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 13 January 2021, 22:45 »
Mai ramane sa scoata acu un 3050 cu 16GB VRAM, sa vezi omor pe ala :D

Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 132