Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 132
961
Vrei neaparat telefon? Posibil mai bun pentru cazul tau sa fie un Gimbal. Stabilizarea oferita este MULT peste orice gasesti in cel mai smecher telefon.
Iar in 100 euro ai ceva optiuni. Ca firme stiu ca DJi sunt ce mai buni, dar mai scumpi (peste 100euro), sau mai ieftini si buni ar fi Feiyu Tech.
Eu m-am jucat cu un Feiyu Tech Vimble intr-un concediu, si in materie de stabilizare a fost excelent. Este si mult mai comod de tinut in mana decat un telefon, la care dupa 1-2min de filmare incep sa te doara mainile.

962
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 18 January 2021, 00:16 »
Nu stiu ce ai fumat, dar tot ce au promis ei chiar exceptand chestiile pe care le-au scos din joc chipurile (defapt nu au existat niciodata) nu exista in joc. Absolut tot.

Defapt spune-mi tu mie ce exista in joc ce au promis? N-are rost sa pornim o polemica aiurea in care sa cauti argumente gresite. Adevarule este negru pe alb.
Pai unde am zis eu ca e in joc ce au promis?
Ideea era ca tot ce au promis, aveau de gand sa implementeze, dar pe masura ce se apropiau de data lansarii(lor) au inceput sa renunte pe rand la ele, din lipsa de timp. Ciri din Witcher3 face o referinta la un moment dat la Cyberpunk in care povesteste de flying cars, deci ce rost avea referinta asta daca nu aveau de gand din start sa includa asa ceva.
Ce sustii tu insa este ca din start aveau in plan sa iasa fix ce a iesit. Nu zic ca e absolut imposibil asta sa fie cazul, dar mi se pare extrem de improbabil si fara sens.

963
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 January 2021, 20:52 »
Care-i toata lumea aia care zice ca s-a lucrat 8 ani la el? A fost anuntat acu 8 ani de zile, deci "lumea" a presupus ca s-au apucat sa lucreze la el de atunci.
Nu a fost nici o escrocherie la mijloc. Si ce au promis a fost in plan, doar ca pe masura ce sa apropia data lansarii si-au dat seama ca nu o sa poata face tot ce au promis.

964
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 January 2021, 11:23 »
Trustme, pana si developerii au zis ca jocul mai avea nevoie de vreo 2 ani de development, asa ca las-o mai moale cu laudele, ca nu tine :)
Iar faptul ca tu personal nu te-ai lovit de unele buguri, nu inseamna ca ele nu exista. Sau crezi ca tot youtobe-ul e plin de inventiile unora?
Sunt o gramada de immersion breaking bugs:
- cand esti pasager in masina, NPC-ul care conduce nu invarte volanul la curbe.
- masinile conrolate de alte NPC-uri din diversele misiuni unde mai sunt si alte NPC-uri cu tine, nu intorc rotiile deloc. Probabil ca nici masina in care esti tu ca pasager, dar fiind 1st person nu ai cum sa stii.
- indiferent de culoarea semafoarelor, toate se fac verzi cand treci cu masina prin dreptul lor.
- cand mergi pe strazi din afara orasului, vezi trafic in departare, trafic intens, dar intr-un anumit punct, masinile care se apropie de tine dispar.
- politia este degeaba. Conduci in linie dreapta 100m si ai scapat de ei.
- fizica geamurilor sparte este foarte prost gandita. Nu se spag cand arunci cu grenada in ele, iar cand le spargi cu o arma, fragmentele care au ramas au toate comportament de geam intreg nespart. Deci daca vrei sa arunci o grenada pe un geam, trebuie mai intai sa spargi geamul si apoi sa arunci greneada prin gaura facuta anterior, sa nu cumva sa nimeresti vreo bucatica nesparta, ca iti ricoseaza inapoi. La fel si cu saritul printr-un geam spart, trebuie sa faci o gaura cat caracterul de mare, sa inapi prin ea.
- toate optiunile de dialog sunt degeaba. Outcome-ul este acelasi. Uneori interlocutorul nici macar nu asteapta sa termini de vorbit si continua cu dialogul scriptat.
- cand sumonezi Porsche-ul lui Johnny, uneori se spawneaza sub nivelul strazii cred si apoi sare imediat pe strada, de ajunge super busit.
- uneori modelul masinilor din trafic se schimba cand te uiti in alta parte. De exemplu stau 2 masini oprite la semafor, daca ma uit in alta parta si apoi iar la ele se spawneaza alte modele, si tot asa.
- uneori NPC-urile in cut-scene-uri trec prin usile inchise.
Plus altele pe care nu mi le amintesc acum.

Ideea e ca unele apar aleator, dar altele sunt by design. Adica deja nu mai sunt buguri si glitches, ci asa a fost programat comportamentul.
Da, nu sunt game breaking in sensul ca nu se poate termina jocul, sau provoaca crash-uri, dar scad mult calitatea jocului. Si chiar nu poti spune ca nu te-ai lovit de ele.

965
Hardware / Noile procesoare Intel (incepand din 2018)
« on: 16 January 2021, 19:25 »
Am citit pe undeva ca seria 10 a fost un emergency release contra AMD. De fapt seria 11 ar fi succesorul normal al seriei 9, si datorita IPC_ului mai mare nu mai au nevoie de extra cores.
Acu ramane de vazut daca realitata va confirma ipoteza asta :)

966
Zi modelul exact de laptop pe care il ai.
E posibil sa nu aiba 2 sloturi M.2 pt SSD. La fel e posibil ca capacitatea maxima sa fie 512GB. Varianta cea mai naspa ar fi sa nu suporte decat 1xSSD M.2 de capacitate maxima 512GB. Sunt patit :(

967
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 12:37 »
Comparatia cu Rockstar poate nu e fair, ca sa zicem ca aia au mult mai multa experienta in open world.
Dar asteptarea de a fi macar la nivelul witcher3 dpdv AI si mecanica nu mi se pare deplasata. Practic nu le-a cerut nimeni sa redefineasca genul open world rpg. Ei au tot sustinut asta, cand stiu clar ca nici macar la nivel de rpg din anii 2000 nu e.

968
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 09:47 »
Am facut ieri un side mission unde trebuia sa o iau pe Rogue si sa o duc la o intalnire cu Johnny. Intamplator m-am dus sa o iau cu Porsche-ul lui Johnny, si am ramas uluit cand Rogue a observat asta si a si avut un mic dialog pe tema asta.
Comprtametul asta ar trebui sa fie ceva banal si de la sine inteles intr-un joc din 2020, insa CBP este atat de buugy si cu AI-ul anilor 2000 incat a ajuns sa ma surprinda :)

Vad ca se tot da vina pe varianta pt consolele old-gen, ca de aia n-au avut timp, dar eu nu cred ca are prea mare legatura. La varianta de console probabil ca a lucrat o echipa dedicata, si nu cred ca daca nu il scoteau pe consoloele old-gen, echipa aia se apuca sa lucreze la AI, sau mecanici de gameplay, sau elemente RPG mai complexe. Pur si simplu l-au lanst prea devreme. Chiar si fara console, tot ma trebuia sa lucreze la el macar un an.
o sa fie insa foarte interesant de vazut urmatorul lor joc AAA cum o sa se prezinte. Acum si-au pusa cenusa in cap la greu, si au recunoscut ca au gresit si se chinuie sa repare. Insa testul adevarat o sa fie cand lanseaza urmatorul joc, atunci o sa vedem daca au inteles cu adevarat unde au gresit.

969
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 14:43 »
Eh, au fixat ei NMS-ul, care era la fel de praf la lansare. Nu ma indoiesc ca nu se poate repara si CBP, ideea e cat de commited sunt in al repara, si cat o sa dureze asta. Eu sunt de parere ca 2021 nu e suficient, asta fara sa iau in calcul added content (gen DLC-uri).
De scos l-au scos asa pt ca asa s-a cerut de mai sus. Sunt convins ca stiau exact ce o sa se intample si cum o sa fie primit. Dar cand devi companie mare, nu mai decizi pt tine, ci ajung altii sa decida pt tine.

970
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 13 January 2021, 22:45 »
Mai ramane sa scoata acu un 3050 cu 16GB VRAM, sa vezi omor pe ala :D

971
Uite si un kit intel, de la ForIT.
In gaming ar trebui sa fie similare cele 2 procesoare. Probleme s-ar putea sa ai doar in jocruile care scaleaza f bine cu numarul de thread-uri (pe intel ai 8 vs 12 pe AMD). In app de productivitate insa AMD castiga detasat.
Personal insa as merge pe Ryzen 5 3600. Diferenta de temp nu o consider asa de vitala, dar aici tu decizi.


972
Path of Exile / Echoes of the Atlas
« on: 13 January 2021, 11:51 »
Din ce am inteles PoE2 nu va aparea mai devreme de 2022, deci mai e ceva de asteptat, dar si eu il astept cu interes.
In afara de strealine la mecanici eu mai imi doresc si un soi de in-game AH. Tradingul actual mi se pare f complicat si depasit.


973
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 13 January 2021, 09:18 »
Daca ai setat FidelityFX CAS la 60 fps e posibil sa nu faca downsample daca placa video duce rez nativa la 60fps sau mai mult. DLSS nu este afectat de fps deci se activeaza non-stop.
Iar faptul ca zici ca 1440p pe display 4K arata excelent inseamna ca ori ai vederea nu foarte fina, ori te uiti de la o distanta suficient de mare. Pe TV-ul 4K si mie mi se pare ca 1080p arata f bine cand ma uit de la 3m la el. Daca ma uit insa de la 1m at e dezastru.

Trustme, toata povestea a inceput de la faptul ca aveai un fps dubios de mare cu placa aia video. De aia am si zis de DLSS in prima faza. Nu m-am legat de FidelityFX CAS pt ca eu stiam ca nu functioneaza cum trebuie (adica nu intra in actiune partea de downscale), dar se pare ca ori l-au reparat intr-un patch, ori stiam eu gresit.

974
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 12 January 2021, 23:10 »
Trustme, daca cu CAS off ai ~30fps, at poti fi sigur ca atunci cand e on e activa aproape tot timpul. De la 30 la 40-60 fps este o crestere de 30-100%, deci nu ai cum sa ai sporul asta daca daca intra in actiune CAS-ul.
Dexter, ce zici tu e diferit, si multe jocuri au Adaptive/Dynamic resolution. Tot ce face setarea asta este sa iti scada rezolutia dinamic astfel incat sa ai un anumit fps. Si evident ca imaginea arata cu atat mai naspa cu cat scade rez mai mult.
FidelityFX CAS si DLSS, sunt ceva diferit, in sensul ca intern randarea se face la o rez mai mica (fix la fel ca Adaptive Resolution din Dishonored 2), doar ca upscale-ul pana la rez nativa se face prin reconstructia inteligenta a imaginii cu pierderi minime de calitate.

975
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 12 January 2021, 20:54 »
Am facut un mic colaj cu o comparatie intre FidelityFX CAS 75%, DLSS Quality si 1440p native.
Toate crop-urile sunt la 200% si am mentionat la fiecare ce fps aveam in fiecare instanta.
De notat faptul ca in cazul FidelityFX CAS nu cred ca s-a scazut rezolutia pana la 75%, avand in vedere ca la rez nativa erau 52fps. Deci probabil este in jur de 85-90%.
Overall se vede clar ca imaginea este mult mai clara la rez nativa. Cat despre dlss vs cas eu zic ca dlss castiga. In cazul indicatorului rutier este diferenta f mare intre cele 2. Luna se vede parca o idee mai clara cu cas, iar trecerea de pietoni este usor mai clara cu dlss.

Pages: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 132