Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - MangoBambo

Pages: [1] 2
1
Ai revenit blixie? @sirrepty

nu cumva spuneai sa stam linistiti ca nu ai mare nevoie de forumul acesta?
o noua dovada a ipocriziei tale :P

speri sa nu te vezi niciodata cu mine, s-a umflat orezu in tine?:))))))

cred ca ai dovedit tuturor ca esti un tepar si un ipocrit. bafta pe noul cont :P

PS. http://www.antifrauda.ro/Sesizeaz%C4%83-o-fraud%C4%83-c-25.html

Nu te mai baga ca musca in cacat ca nu ma impresionezi, componentele sunt luate pe PFA deci au garantie full de 36 luni...cele pe firma au 12 sau 24.....cat despre bisnita...taci dracu de distrus, daca nu sti ce inseamna bisnitar nu mai comenta ca un .......   eu le iau cu pretul full si le dau cu pret mult mai mic....cum le iau si de ce e treaba mea...asa ca dupa ce inveti ce inseamna bisnitar vino aici sa mai vorbim

2
Salut Blixie,

Vad ca ai revenit sub alt nume avand in vedere ca esti banat pe celalalt cont.
Aviz celor care sunt interesati, verificati rubrica de reclamatii, omul avea numele "BLIXIE"

Si daca nu vreau sa ramanem prieteni ce faci?.......omul pentru cat de nesimtit a fost nu va primi nimic de la mine, am toate actele dar nu le va vedea..si nici nu il voi ajuta in caz ca are nevoie de ele la garantie....asta ca sa incheiem subiectul...cat despre tine, de cand e treaba ta sa dai ban pe niste chestii care nu te privesc, sunt user vechi, am numai tr bune, am colaborat cu mai toti userii cunoscuti de aici inclusiv cu adminii si ce sa vezi, nimeni nu a avut probleme, in schimb cand un cacacios de newbie face gura ii iei imediat apararea, stai linistit ca nu am mare nevoie de forumul asta ca sa imi vand produsele in caz ca ai de gand sa imi dai ban iar....si oricum imi pot face linistit un alt cont, nu sunt disperat dupa TR....cat despre Mango , sper sa nu ma vad cu el vreodata .........

Post Merge: 08 July 2024, 00:57
De mentionat "garantie full" :)))))))))))))

Pe timpuri, mai exista un astfel de specimen, care tot baga capul în poză că deține garanții de 3 ani pe firmă, de exemplu aici:




https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/(vandschimb)-palit-geforce-rtx-2080ti-gamingpro-oc-11gb-gddr6-352-bit-garantie-3/msg17954/#msg17954


Nu este exclus ca să fie vorba practic despre unul și același bișnițar - cu carte de muncă în domeniul învârtelilor/matrapazlâcurilor/furtișagurilor/schimburilor de componente PC!...


Nu te mai baga ca musca in cacat ca nu ma impresionezi, componentele sunt luate pe PFA deci au garantie full de 36 luni...cele pe firma au 12 sau 24.....cat despre bisnita...taci dracu de distrus, daca nu sti ce inseamna bisnitar nu mai comenta ca un .......   eu le iau cu pretul full si le dau cu pret mult mai mic....cum le iau si de ce e treaba mea...asa ca dupa ce inveti ce inseamna bisnitar vino aici sa mai vorbim


Nu cumva spui mai sus ca nu ai nevoie de acest forum sa iti vinzi piesele?

@AlexU , ajuta-l din nou pe om sa ajunga unde trebuie

3
Inainte de a discuta cu acest vanzator tepar va rog sa aruncati o privire si la condica de reclamatii

https://forum.computergamers.ro/condica-de-reclamatii-anunturi-administrative/condica-de-reclamatii/new/#new

4
@BLIXIE Salutare, mai fac o incercare. Citeste te rog din nou mesajul meu de mai sus, astept sa-mi confirmati pana vineri ca s-a rezolvat amiabil. Mersi

Pot confirma ca nu s-a rezolvat nimic :)

Deși vă ignoră nonstop, specimenul jucăuș încă are activitate!...

poate citeste cineva acest thread inainte de a vorbi cu el...

De mentionat "garantie full" :)))))))))))))

5
Nici un raspuns pana acum?

6
Pentru absolut toate comenzile date din contul meu eMag, pot intra sa descarc garantia. Este la un click distanta.
Doar la anumite produse, in cazul meu fiind niste becuri LED cumparate de pe eMag, nu este incarcata garantia.

uite si poze atasate, ca daca zic ceva, aduc si dovezi, probez cele spuse. eMag are garantia si o pastreaza.

Totul este foarte usor, daca ai fi vanzator de incredere,  ti-ar fi la fel de usor sa descarci un certificat de garantie cum este pentru mine sa descarc o garantie la o cutie de plastic, cumparata in 2022.

Uite si certificat emis de Depanero/eMag anul trecut pentru un tv TCL, asta ca sa vezi care vorbeste "idiotenii".
Tu vorbesti numai idiotenii...emag nu mai da certioficate de garantie de 2 ani...cum dracu numai tu intampini porbleme cu garantia, restul nu....?


Fac un printscreen si la acest mesaj al tau, nu de alta dar observ ca iti place sa le stergi dupa ce iti dai seama de idioteniile spuse.


Post Merge: 31 May 2024, 11:59
Mango am cerut la contabilitate sa imi caute factura, iti dai seama ca la ce nebunie e acum cu inchiderea de an numai de factura mea nu au ele chef, cand o sa o gaseasca o sa te anunt,

@Asth , cauta definitie samsar si dupa aia sa vorbesti, faci pe interesantul sau cum?....ai aparut si tu pe aici sa comentezi , ai cumparat tu de la mine ceva sau?....daca nu taci dracu din gura .....

da...imi dau seama ce agitatie e acum cu inchiderea de an, mai ales cand vad ce "smecherii" si "combinatii" faci pe firmele alea. Imi dau seama ca e o situatie complicata.
intrebarea e ... de ce ai inceput sa cauti documentele abia acum, la inchiderea de an, cand de mai bine de un an o tot solicit?

7
Salut,

Din discutia purtata cu eMag a rezultat ca o factura nu este suficienta, este necesar si certificatul de garantie pe care eMag il are insa nu mi-l pot transmite din motive de GDPR, este necesara logarea cu acelasi cont care a efectuat comanda pentru a transmite certificatul de garantie.


8
@BLIXIE ti-am trimis prin mesaj privat datele de identificare a pieselor acum aproape o saptamana. care e stadiul transmiterii garantiei?
@AlexU il mai rogi inca o data? se pare ca o data nu e suficient.

9
Dupa cum vezi, asta e atitudinea.

User vechi insa ajuta la garantie doar la insistentele adminului "o sa il ajut pt ca ma rogi tu" nu pentru ca am vandut unui om niste produse, i-am promis garantie si apoi am inceput cu vrajeli si minciuni, alexu, doar pt ca il rogi tu, multumesc frumos.
dupa cum spunea, fiind pe firma, nu pot face nimic. acum a schimbat textul, daca il duce capul sa se duca, sa faca, sa dreaga ca pe mine ma doare la basca.
ba chiar a sters propriile mesaje din topic-urile deschise de el :))))))))))))) asa a ajuns, sa stearga mesaje cand isi da seama ca se contrazice, ca vorbeste aiurea.

Pun inca o data mesajele de dinainte de vanzare. cele din ultimul thread le-a sters :))

Crezi ca mai stau in acea garantie dupa un an? dupa ce mi-am batut capul mai bine de o luna sa imi dau seama de unde e problema, dupa ce am dat banii pe alte placute ram?
dupa ce acele placute si-au pierdut 50% din valoare?

acum imi dai garantie la ele?

auzi, asta cu dusul capului, ce spuneai pe whatsapp, sa le duc la emag, depanero, ca mi le primeste in baza codului de bare, sunt in sistem.
acum zici "daca ma duce capul, le duc la service autorizat, nu la depanero" dupa ce conversatia acuta cu emag ti-a desmintit minciunile.\
ce vrei sa fac acum, sa pierd vremea si cu alte, va sa zica, service-uri autorizate, sa-ti desmint inca o data minciunile si vrajelile?

ba chiar este atat de tupeist si nesimtit incat si recunoaste ca nu m-a mai bagat in seama, tradus altfel "ti-am dat teapa ca mi s-a rupt", practic, se lauda cu garantie "full" la piese insa daca ai probleme cu acele componente esti nesimtit si nu te mai baga in seama.

Placa video Saphire pure 7800 xt noua
« Reply #5 on: 06 May 2024, 16:03 »
Like | Thank you
Garantie full time inseamna ca are factura  (certificatul de garantie cand e cazul) , 1900...bravo lui care o vinde asa, asta e 3000 in magazin deci nu o pot da in 1900, daca tu gasesti modelul asta de placa in 1900 atunci ti o dau si eu pe asta in 1900, cat despre tine nu ti am dat nici o teapa, doar ca ai fost nesimtit si nu te am mai bagat in seama, ti am zis ca daca ai probleme cu alea sa imi spui sa le duc la garantie....


KIT 1700
« Sent to: MangoBambo on: 13 November 2022, 22:34 »
« You have forwarded or responded to this message. »ReplyQuoteDelete
sal, dap dar e pe firma, deci nu prea poti face tu ceva cu garantia..doar eu....

KIT 1700
« Sent to: MangoBambo on: 13 November 2022, 22:42 »
« You have forwarded or responded to this message. »ReplyQuoteDelete
sunt user vechi pe forum..poti considera lejer ca ai garantie atata timp cat pastrezi numarul meu de tel....
Report To Admin




10
@BLIXIE Ai ceva de spus? Apropo, a trecut un an si inca nu mi-ai dat facturile / certificatele de garantie.
inca le cauti? nu ti-ai facut timp intr-un an de zile?
Poti sa le trimiti si acum, nu e prea tarziu, dar ce... iti pui tu capul cu oamenii dupa ce le-ai vandut piesele. ce interes mai ai...

https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/placa-video-saphire-pure-7800-xt-noua/msg137264/#msg137264
https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/kit-am5-r7-7800x3d-asus-prime-x670-sigilate/new/#new

11
Si ti-am zis ca am probleme cu "alea" dar te-ai facut ca ploua.

A fost teapa la drumul mare, cu o nesimtire enorma.
Nici in ziua de azi nu am facturile la componente, macar sa le inregistrez pentru garantia internationala, nici macar atat nu ai facut, sa-mi dai 3 documente pe whatsapp.

Esti nesimtit, trebuia sa iti fac plangere la politie, asa erai fortat sa raspunzi atat pentru teapa cat si pentru "combinatiile tale cu firme protejate" sau "varumio lucreaza la emag, imi da resigilitate" pe care apoi le vinzi ca "noi, sigilate" dar cand vii cu produsul te faci, din nou, ca ploua, ca nu ai observat ca sunt resigilitate. De unde probabil si problema mea cu acele componente.

Ce inseamna garantie "full" la tine? 24 de luni?

Haide, dovedeste-ti "reputatia". Pune factura aici, pe forum, la vedere, sa o vedem de dinainte. Aviz celor care cumpara, cand preda piesele se face ca a uitat de garantie sau factura dar o trimite ziua urmatoare iar apoi nu mai raspunde.\
Cum o fi placa asta, "resigilitata de la varu care lucreaza la emag" sau "combinatie pe firmele protejate"?

12
poti explica inca o data ce inseamna garantie full la tine?

in cazul meu, garantia ta "full" a insemnat zero, nu de alta dar tot postezi aici si te lauzi cu "reputatia" pe cand colo mie mi-ai dat teapa.

apropo, vezi ca tot aici pe forum se vinde cu 1900 7800xt

13
Aveti grija la garantie. Am cumparat de la el si cand am avut nevoie de garantie nu am beneficiat. toate sunt bune pana cand aveti probleme.

14
Sigur are garantie :)? Nu de alta dar asa ai zis si la piesele mele si nu vad nici o garantie la ele

15
Buna ziua.

Doresc sa reclam modul in care user-ul @BLIXIE efectueaza tranzactii pe acest forum.
Am cumparat de la el un Kit Mobo+CPU+RAM (Asus Prime-P, 13600kf, 16gb ddr5) in luna NOIEMBRIE 2022.

L-am intrebat de garantia si mi-a raspuns ca piesele au garantie, sunt luate pe firma si ca eu nu am ce face cu garantia insa atata timp cat pastrez numarul lui de telefon pot considera "lejer" ca au garantie.
Mesajele mai jos cu copy-paste, daca este necesar atasez print-screens.

"sunt user vechi pe forum..poti considera lejer ca ai garantie atata timp cat pastrezi numarul meu de tel...."
"sal, dap dar e pe firma, deci nu prea poti face tu ceva cu garantia..doar eu...."

Am continuat tranzactia, a venit cu piesele la mine acasa, le-am montat si le-am testat, am dat un furmark si era ok totul, o testare minimalista, mergand pe incredere, sa nu pierdem 2-3 ore pentru a face teste extinse. Initial mi-a transmis ca imi va da toate facturile odata cu predarea pieselor insa cand ne-am vazut s-a facut ca ploua, ca a uitat de ele, mi le transmite cand ajunge acasa.

Imediat dupa ce a plecat Blixie de la mine au inceput problemele, intai black screens si apoi BSOD-uri.
La acel moment aveam un RX 580 minat astfel incat suspectam ca aceasta sa fie sursa problemelor. Dupa mult timp pierdut, am cumparat o alta placa video, un 6700XT.
Problema black screenurilor a disparut insa BSOD-urile erau mult mai dese. Cautand pe internet detalii despre fiecare BSOD in parte si observand ca activarea profilului XMP cauza si mai multe BSOD-uri...am decis sa cumpar un kit de RAM iar dupa montarea acestuia problema a disparut complet, sistemul este acum 100% stabil.

Avand confirmarea ca placuta RAM cauza BSOD-urile am cerut ajutor in trimirea acesteia la garantie moment in care am realizat cu stupoare ca Blixie nu doreste sa acorde suport in trimiterea placutei in garantie.
La un moment dat ne-am inteles ca ii dau placuta inapoi si imi da o suma de bani inapoi (desi acum placuta valora cu mult mai putin ca in momentul achizitionarii) si ne-am inteles ca ne vedem intr-o vineri...L-am asteptat peste 1 ora in acea vineri, nu mi-a mai raspuns la mesaje, apeluri absolut deloc. Am plecat acasa pana la urma cu buza umflata.

Am solicitat de la el in multe randuri sa-mi trimtia certificatul de garantie/factura si am primit acelasi raspuns "nu am timp, sunt ocupat, o sa o caut" si asa ne-am intins pe o perioada de cateva luni de zile in care ii tot aminteam si primeam acelasi raspuns (daca primeam) ca mi-o va trimite.
Intr-un final, dupa multe luni (pe 15 martie), mi-a transmis factura...

Tot atunci am cerut (din nou) si celelalte facturi, asa cum a fost discutia fata in fata la predarea pieselor. Mi-a cerut poze cu SN fiecarei componente, i le-am dat si apoi am astept.S-a facut 1 aprilie si desigur, cu multa sinceritate, mi-a transmis din nou ca a uitat, mi le va transmite luni, dar sa-l caut ca sa nu uite. Asta se intampla pe 1 Aprilie (cred ca a fost gluma de 1 aprilie).
De atunci i-am tot reamintit, 3 Aprilie (luni), 6 aprilie, 22 aprilie, 4 mai,11 mai, 24 mai...insa nu am primti nici un raspuns, doar seen.

Cu facturile as putea inregistra produsele pe site-urile lor astfel incat sa beneficiez de acea garantie in caz ca sunt probleme.

Aveti mare grija cand efectuati tranzactii cu acest user. Garantia este pe persoana juridica astfel nu beneficiaza de 2 ani iar daca aveti probleme va veti lovi de un zid.
Suport in rezolvarea problemelor in garantie nu veti primi, poate rezolvati cu garantia de la producator sau in baza facturii dar aveti nevoie de factura, cereti factura inainte.

Cu acest prilej, conform solicitarii tale facuta pe 1 aprilie, @BLIXIE, iti mai reamintesc o data, in caz ca sincer uiti, ca astept facturile de la piesele achizitionate de tine.



Post Merge: 28 May 2023, 09:14
Am uitat sa mentionez.
Am incercat sa rezolv problema si apeland la adminul @AlexU
Ii multumesc acestuia pentru disponibilitate si pentru faptul ca a incercat sa ajute

Pages: [1] 2