Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Gryg

Pages: [1]
1
Xbox One / Assassins Creed Syndicate
« on: 11 February 2019, 22:46 »
Preseaza-i cu telefoane, mergi eventual la sediul firmei de curierat (banuiesc ca-i Gamesline, Gamestore, C&A Connect sau Ventum?) care ti-a livrat jocul, eventual reclama-i la protectia consumatorului.
Si eu am patit la fel cu un alt joc  (de PC) comandat tot de acolo, nu mi-au livrat decat jocul standard in format fizic, fara DLC-uri,   dar s-a rezolvat dupa cateva telefoane prin a-mi transmite alt cd key cu varianta digitala a jocului.
Am observat ca au foarte multe reclamatii si pareri negative in privinta jocurilor livrate.

Jegosii astia de la emag merita  bagati in faliment  pentru ca se asociaza cu firme de curierat de tot cacatul si presteaza cele mai proaste servicii.


 Data viitoare nu mai comanda deloc jocuri de la emag, mergi tu personal  sa cauti jocurile in format fizic prin magazine precum Altex/Mediagalaxy (care au destule jocuri pe console) unde   poti verifica personal . E mult mai sigur asa si nici nu consumi mult timp spre deosebire de timpul irosit pentru  dat telefoane la operatori emag/asteptat pana te contacteaza nesimtitii de operatori de la firma de curierat respectiva/returnare.

 
The following users liked or thanked this post: Gryg

2
Xbox One / Assassins Creed Syndicate
« on: 04 February 2019, 13:43 »
In mod normal trebuie sa scrie pe cutie daca/ce DLC contine.
Eu pe net nu am gasit ca ar contine vreun DLC. Mai insista la magazinul de unde l-ai primit.
The following users liked or thanked this post: Gryg

Pages: [1]