Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - korby

Pages: [1] 2
1
Auto-Moto / Detailing auto
« on: 08 February 2024, 02:54 »
Tot cu Karcher, merje şi se găsesc piese de schimb. Bissell era ălalalt, pe atunci se găsea numa' pe Amazon.
The following users liked or thanked this post: taxon

3
Auto-Moto / Motorsport
« on: 16 December 2023, 11:38 »
Cel mai bun tur al anului la Transilvania Motor Ring, care a fost si personal best.


The following users liked or thanked this post: Ciocanul

4
Auto-Moto / Intrebari Generale
« on: 11 December 2023, 15:43 »
Bosch Aero Twin. Am încercat şi lamele Valeu, da' par mai slabe.
Dacă ţopăie vezi să facă bine/uniform presiune pe parbriz, se mai slăbeşte arcu' de la braţe.
The following users liked or thanked this post: taxon

5
Auto-Moto / Motorsport
« on: 02 October 2023, 01:17 »
Cândva poate reuşim şi mişcarea aia. După cum au decurs lucrurile, not happening in 2024.
Meanwhile... meet Sandy.
The following users liked or thanked this post: taxon

6
Auto-Moto / Motorsport
« on: 19 September 2023, 22:19 »
https://www.youtube.com/shorts/FjB5ZdtPRDM
The following users liked or thanked this post: Ciocanul

7
Auto-Moto / Motorsport
« on: 26 July 2023, 16:38 »
Ne-am luat garaj!
The following users liked or thanked this post: taxon

8
Auto-Moto / Motorsport
« on: 21 July 2023, 01:41 »
Pics dump.
The following users liked or thanked this post: taxon

9
Auto-Moto / Motorsport
« on: 18 July 2023, 14:45 »
Foakin' forum, tocmai am pierdut un post kilometric în care răspundeam cu câteva estimări... FML.
BRB

Post Merge: 18 July 2023, 15:02
Bravo si pafta la sponsori ! Sa va interesati pe la consiliile judetene, puteti aplica la diferite proiecte si se aproba procente din suma ceruta.
Thanks! Gief moar infoz? Nu-s la curent cu de-astea, mă feresc de politică.  ;D

Dar masina in sine, motorul si nu numai cam cat a costat ? E motorul original modificat sau alt motor ? :)
Maşina luată SH în 2018 cu 3000 de euro, stock-stock, folosită 2 ani şi ceva ca daily driver. Motor neatins până astă iarnă, am pus axe de Twingo RS şi ECU custom, 3500 de lei.

Altele:

  • Etrieri de frână faţă de Pejo 406 v6, bolt on, cu plăcuţe de 3-4 ori mai mari decât cele originale ale Loganului. 700 de lei SH pe OLX. Plăcuţe Ferodo Racing DS3000, 1150 lei setu'. Plăcuţele ţin cam un an.
  • Conversie la discuri pe spate, fuzete şi etrieri de pe Reno Modus, portetrieri de pe Megane 2 Break - cam pe la 1000 de lei, parcă. Plăcuţe tot DS3000, vreo 700 de lei.
  • Discuri Rotinger cu striaţii J, 280mm pe faţă, 270mm pe spate, 490 lei pe faţă, 523 lei pe spate. A fost nevoie de rulmenţi pe spate, I went for OEM/OE.
  • Bucşe poly pt. braţele faţă, 670 de lei.
  • Volan sport, de pe la 200-ish de lei. Adaptor volan, 100 de euro.
  • Scaune sport cu "urechi" (protecţii la cap), 2000 lei / buc. Încă un scaun SH pt. nevastă pt. că alea anterioare sunt prea mari, 700 de lei. Suporţi scaune, 300 lei. Centuri cu prindere în 5 puncte, 500 lei.
  • "Geamuri" laterale din policarbonat, 500 de lei.
  • Suspensie reglabilă KW V1, 1000 de euro.
  • Roţi neapărat SH. :) Speedline EvoCorse, 1000 de lei. Japan Racing JR3, 1600 de lei - mai uşoare cu peste 3 kile jumate decât Speedline.

And many more. :) Manoperă nush să estimez. Nu fac eu prea multe, în majoritatea timpului apelez la 1-2 persoane, da' ne mai ajutăm cu una-alta şi-atunci nu e vorba numa' de bani.
The following users liked or thanked this post: taxon

10
@AlexU Help? Iară eroarea aia la poze făcute de mine. Şi am pierdut şi un post kilometric din cauza asta. Unele forumuri salvează un draft când se redactează posturi, poate ar fi o idee să vezi dacă se poate implementa aşa ceva.
The following users liked or thanked this post: AlexU

11
Auto-Moto / Motorsport
« on: 16 July 2023, 16:47 »
Mulţămesc! ;D

Majoritatea competiţiilor la care mergem noi au cerinţă obligatorie doar casca şi stingătorul, în rest se poate merge cu maşina normală, de stradă. Căştile încep de pe la 100 de euro, stingătoarele parcă-s sub 100 de lei.
Principala cheltuială este taxa de înscriere, pt. că e obligatorie. :P Variază în funcţie de eveniment şi organizator, iată câteva exemple:

  • RallySprint (ca şi în video de mai sus), 300 de lei pe etapă. Mai este o taxă anuală de 150 de lei, pt. înscriere ca şi membru ACR.
  • TrackDay la Transilvania Motor Ring (antrenamente), 500 de lei pt. aprox. 5 ore - de obicei este open pitlane, se intră şi se iese pe pistă după cum vrea fiecare. Costuri suplimentare: 200 de lei boxă/garaj, 200 de lei instructor în dreapta pt. 3-5 ture.
  • TrackDay la MotorPark (Adâncata) încă nu am fost, e prea departe. Am impresia că este puţin mai scump, dar ca şi durată e vorba de 6-8 ore.
  • Viteză pe traseu montan (VTM de la ACR), 480 de lei. Noi ne dăm ca şi echipaj, deci încă 100 de lei pt. copilot, +30 de lei asigurarea copilotului. Este obligatoriu ca maşina să fie cu rollcage, măcar half-cage.
  • Diverse "coaste" de amatori care se afiliază cu FRAS, undeva pe la 4-500 de lei. Nu cer rollcage, da' nu prea lasă cu copilot (când se şi respectă regulamentul).
  • HotLap Competition de la Prejmer Raceway, 400 de lei. Include o sesiune de antrenamente şi manşele de concurs.
După care, în funcţie de locaţie şi nevoi... cazare, mâncare, combustibil pt. drum dus-întors, închiriat platformă, etc.
Consumul de benzină este, de obicei, neglijabil în timpul concursurilor, adică vorbim de 10-20km de dat blană. La antrenamente/trackday cam 50L de benzen, mă duc cu canistra după mine.
Cauciucuri? Depinde foarte, foarte mult de cum sunt folosite. Din vara 2021 până astă primăvară m-am dat pe Nankang NS-2R, care-s cam 100 de euro bucata. Anul ăsta am trecut pe Toyo, astea au fost aproape 200 de euro, da' sunt mai soft. Săptămâna trecută la Mureş am pus iară Nankang pt. că nu avea rost să uzez Toyo pe cloceala asta. După care, chiar ieri am povestit, dacă se merge spre slici, MRF super-soft sunt cam 200 de euro + TVA, Pirelli cam 400 de euro + TVA (toate scorurile astea-s pe bucată, la dimensiuni de genul 195-205 / 45-50 / R15).
Rollcage? Nu prea este obligatoriu la nivelul ăsta, în principiu sare de 1000-1500 de euro şi trebe golit prin maşină. La următoarea mă gândesc să-i fac un half-cage.

Ca şi număr de evenimente, anu' ăsta speram să ajungem la vreo 20-22, da' nu s-a adeverit. Până acum am fost la 5 concursuri şi 3 trackdays, încercăm ca până la sfârşitul anului să mai mergem la vreo 7-8.

Alte costuri care mi-au mai trecut prin cap:

  • combinezon - de la 150-ish de lei, ignifug peste 100-200 de euro.
  • încălţăminte - de pe la 300-500 de lei.
  • cagulă (neapărat!) - de bumbac de la 15-35-50 de lei, iar din nomex pe la 200+.
Foarte util: scaune, umbrelă (sau cort de-ăla, acuma am un lapsus şi nu-mi vine cum îi zice...), ladă frigorifică. Also, ieri am fost prima dată cu o dubă - mult mai util şi foarte practic. Also also: GoPro, suporţi de montare şi carduri.

Sigur am uitat ceva, am memorie scurtă, da' dacă mai e vreo curiozitate, ask away!  ;D

----------------------

Meanwhile, this happened (see below).
The following users liked or thanked this post: taxon

12
Auto-Moto / Motorsport
« on: 20 March 2023, 17:08 »
​Si am avut primele 2 weekend-uri la curse.


Saptamana trecuta, Campionatul Regional de AutoSlalom 2023, Etapa I - Cupa Periam. Un campionat in care in principiu sunt etape de jaloniadă, un pic prea tehnice pt. noi, am incheiat cu un loc 10 intr-o clasa cu piloti profesionisti si masini cu motoare pana la 2L. La ceva distanta de concurentii nostri directi, da' c'est la vie, atat s-a putut.


Iar weekend-u' asta am fost la prima etapa de HotLap Competition pe Prejmer Raceway. Un neasteptat loc 4 la clasa, dupa ce in concurs am avut timpi mai slabi ca si in antrenamente, dar probabil ca si ceilalti participanti au avut probleme in a potrivi setup-u' masinilor cu conditiile vremii si a pistei.
The following users liked or thanked this post: taxon

13
Auto-Moto / Detailing auto
« on: 19 February 2023, 10:36 »
The fcuk if I know. La plafoane nu m-am băgat tocmai pt. că shit can happen. Aspirat bine si dup-aia as da cu atentie si fara prea mult lichid, de obicei astea-s cartonate.


In other news...

The following users liked or thanked this post: taxon

14
@misterblue Are nevoie să fie cu SSD într-o parte, din ce ai pus doar cel de la Corsair face asta.
The following users liked or thanked this post: tavi_reddog

15
Auto-Moto / Motorsport
« on: 06 January 2023, 18:07 »
Ia de-aci:
The following users liked or thanked this post: taxon

Pages: [1] 2