Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Cristi

Pages: [1] 2 3
1
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 05 July 2018, 18:29 »
https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/video-impactul-frontal-intre-autospeciala-isu-si-o-masina-in-accidentul-de-la-bacau--193862.html
Imi place cum in varianta de pe facebook al acesti filmulet majoritatea dau vina pe acvaplanare, nu ai ce sa-i faci, infrastructura, nu are ESP, etc.
Cand in primul rand buba cea mai mare des ignorata o reprezinta anvelopele. Dar deh, mergu cu alea vechi, de buget pentru ca hei, "ei nu merg cu viteza".
Am acvaplanat si eu ocazional cand am dat peste balti imense chiar si cu anvelope decente, dar oare cum se face ca de fiecare data am tinut o traiectorie dreapta...

2
Sport / Culturism
« on: 05 July 2018, 18:26 »
What he said in mare parte, peste tot sunt pline salile de oameni care nu muncesc suficient de tare, sau ocupa aparate aiurea la fel de fel de exercitii de izolare cand nu au pic de baza solida in loc sa lucreze la big compounds. (impins, genoflexiuni, indreptari, tractiuni, flotari la paralele, etc.)

Acestea fiind spuse, sunt si exceptii unde 12-15 repetari meg de minune. Gambele ar fi un prim exemplu, care au nevoie de un nivel ridicol de volum. Si la picioare in general, greutati medii cu repetari multe pot fi brutale. Chiar si la "baietii mari" o bara cu 2 discuri de 20kg in total la genoflexiuni la care sa faci 2 minute repetari in continuu fara pauza intre ele te distrug imediat.

Idem si la triceps, ocazional merge pentru pompare seturi de 15-20 flotari la paralele. Sau "pushdowns" la scripeti cu sfoara. Asta dupa ce ai facut ceva impins cu priza ingusta cu greutate decenta, evident.

Dar in rest, 100% de acord cu principiul enuntat de Ciocanul. Daca te simti "plin de energie" dupa un antrenament cu greutati, cu siguranta nu ai muncit destul. O zi de picioare la mine, spre exemplu:
Genoflexiuni: 10xbara, 10x60, 10x100, 6x130, 5x160, 10x140
Genoflexiuni cu bara in fata: 10x80, 8x90, 8x100, 8x100
Extensii: 12-15 repetari 4-5 seturi, lent, controlat.
Practic seturile "de lucru" cu adevarat sunt putine, am redus volumul ca e o durere sa imi cumpar pantaloni (talie 34, pantaloni 38 ca sa incapa pe fund/picioare). Dar chiar si asa, energic este ultimul cuvant pe care l-as folosi dupa antrenament. :))
Mergem tot timpul...  Momentan tocmai am luat o cutie de whey gold standard din decathlon, la prima degustare pare extrem de fin praful fata de alte produse..se dizolva foarte usor.. sa vedem intr-o saptamana cat de bine se digera la 3 masuri 90grame pe zi.  Iar pe partea de antrenament o sa incerc o vreme cu greutati mici si repetari multe, cum zicea kali muscle intr-un clip "whoever does the most reps looks the best"
Scump, extrem de scump! Vreun motiv anume pentru care consumi asa de mult concentrat pe zi? Inteleg dupa sala, dar in rest? Mancarea la baza imho...

3
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 04 July 2018, 16:22 »
Din pacate camere/radare in boscheti gasesti si in multe locuri in europa, unde o amenda chiar doare nu numai pentru ce platesti dar si pentru impactul pe termen lung la pretul asigurarilor.

Ceea ce este usor fenomenal in Ro este ca sunt destule sate cu 2 benzi pe sens sau absolut pustii unde limita e 50kmh, dar la aglomeratia din Sinaia plina de curbe, pietoni & co este ok cu 70kmh...

Traversand tara in doua sunt foooarte multe zone in care ai zero visibilitate desi linia e discontinua, si destul de multe unde linia e continua fara vreo umbra de motiv. Mai repede luat carnete la dubisti care se baga in depasiri orbeste bazandu-se ca cei din fata vor iesi in sant sa le faca loc...

4
Sport / Culturism
« on: 04 July 2018, 16:18 »
Ce facem nu mai mergem la sala? Nici macar acum vara cand prinde lumea curaj la tricouri ? :D

5
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 06 June 2018, 12:32 »
Asa au facut si pe iPhone cand au introdus apple Maps si scos Google Maps aplicatia de au venit dupa cu recomandare sa puna lumea shortcut si sa foloseasca G maps pe browser pana refac ei aplicatia pe App store. Au avut intentie, dar le-a trecut cand au vazut rascoala.

La auto au fost mult mai incapatanati, dar cred ca s-au inmultit producatorii care aplica presiune (BMW spre exemplu) si au cedat intr-un final.

6
Auto-Moto / Intrebari Generale
« on: 05 June 2018, 11:09 »
Compar cu variantele aftermarket din Ro, la reprezentante preturile erau si mai SF.
Idem si la un radiator EGR de touareg. Pana la urma sunt niste bucati de fier grosier, atata timp cat dimensiunile sunt corecte si se potrivesc iar calitatea e decenta (ceea ce era) nu vad unde sunt problemele. Evident, elementul interior poate diferi, dar atata timp cat ai ceva garantie decenta si totul merge ok fara erori & stuff, nu vad problema.

Ok, nu va tine ca unul OEM, de acord dar sa arunci spre 1000E pentru asa ceva la o masina de 2-3000E este... fantezie.

Cat despre "daca iau de la magazin treaba e mult mai simpla" aici da-mi voie sa zic ca experienta poate varia. Stiu foarte aproape de cazuri de role de la cureaua de distributie care s-au spart dupa 2-3k km si desi montate intr-un service autorizat, au venit cu "vai ca trebuie expertiza, nu a fost montanta corespunzator" (dar culmea a mers) vai ca blabla si tot asa. Pana la urma a suportat service-ul paguba, nu vanzatorul de piese. Dar nu e garantat ca nu ai bataie de cap nici acolo.

Nu mai zic ca unele service-uri te tund la preturi de piese fara mila oricum, de ajungi sa cumperi singur de la diversi din ro si dupa iti zic "pai nu ai luat piese de la noi, nu exista goodwill gesture".

7
Auto-Moto / Intrebari Generale
« on: 04 June 2018, 22:26 »
Eu am luat 2 catalizatoare la 150 de lire care erau in ro oriunde intrebam 2500 RON plus.
Ambele potrivit perfect, fara probleme, fara eror, etc.

8
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 03 June 2018, 21:25 »
Ok, atunci e o mica neintelegere. FK453 chiar sunt mult mai slabe, de unde si reactia mea. FK510 dupa ceva research par decente, desi nu m-as inghesui la ele.
Cat despre diferenta de pret, vorbim de 610 RON vs 760 RON la Conti CS6. In the grand scheme of things, 150E la un set de anvelope cand bagi zeci de mii in modificari mi se pare... a false economy. Sunt insa de acord ca tine ca nu merita banii PS4, dar alternative exista.

Nu e vorba de facut economie, e vorba de platit extra pt ceva. Si eu am facut economie ca am luat Asymmetric in loc de PS4, care erau cu 30% mai scumpe. Sa-mi fie rusine :(
Pai vorbim de lucruri diferite, si eu as fi procedat la fel, intre Goodyear Eagle F1, Michelin Ps4 si Conti CS6 diferentele sunt infime in functie de cine face testele. E un fel de MErcedes vs BMW, Nikon vs Canon, de gustibus. In conditiile alea, cand poti scuti 30% per anvelopa de ce nu. Dar FK453 sunt mult mult in spate (chiar daca FK510 par ok, am oarecare "rezervari" referitoare la obiectivitate).


9
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 03 June 2018, 18:46 »
650 Azenis, 1160 Michelin PS4.. Per anvelopa.
Tu ai pus review uri de FK510 și poza cu FK453. Pai ce comparam pana la urma, FK453 e spre coada clasamentului cam în orice test.

Ce mărime sunt? Un google rapid îmi arata 235/35/19 Contisport contact 6 la 760ron. Dacă ai pus 20" cu mărimi atipice problema e alta IMHO...

@lowlife - subt lucruri la care ok sa faci economie, și lucruri la care e cu adevărat trist. Nu ar trebui să fie confuzie referitor la anvelope sper.

10
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 02 June 2018, 19:26 »
Mie mi-ar fi mai rusine cu cauciucurile alea. Sunt de test pt jante, nu?

Ce aveti mai baieti cu Falkenurile? Sa stiti de la mine ca sunt singurele care se mai fabrica in Japonia si nu in vreo tara cu forta de munca slab platita unde de exemplu si-au mutat fabricile Michelin, Continental, etc. In teste le vezi tot timpul in top 5. Afara sponsorizeaza multe echipe de motorsport. Sunt foarte tari. Recomand oricui vrea o anvelopa buna care nu este overpriced. Eu de cand mi le-a recomandat prima oara cei de la Custom Wheels, nu m-am mai atins de vreo marca premium pentru ca nu merita diferenta de pret. Iar pe ploaie sunt geniale. 

Errm, nu, FK453 sunt cel mult mediocre, in niciun caz nu au ce cauta langa un Michelin PS4 / Contisport 6 /etc. Am avut FK452 pe vremuri care au venit cu masina acum multi ani... incredibil de slabe mai ales pe ud cand sunt reci.
Falken e un brand cel mult midrage, nu e Linglong sau Nankang dar... vorba lui GunX tot mi-ar fi rusine sa pun asa ceva pe masina. Ok, la o ruda saraca mai intelegi, dar pe o masina cu pretentii sportive in care se ingroapa mii de euro?
Chiar nu inteleg cum te multumesti cu asemenea anvelope si te bucuri la o economie de cateva sute de lei cand e foarte evident ca esti dispus sa ingropi mii de euro in modificari.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/FK453.htm

11
Auto-Moto / Intrebari Generale
« on: 30 May 2018, 19:08 »
Cred ca depinde mult de masina si cum cauti.
Nu OE, dar de la producatori decenti / nu cele mai ieftine.
In ro am vazut scoruri obscene, aka 250-300RON+ ron vs <£20 pe eBay.

Ce e de riscat pe eBay? Bine, eu sunt "biased" ca e usor cu transportul, dar am totusi 1000 de tranzactii si desi am dat inevitabil peste magari/probleme, niciodata nu am ramas in paguba.

12
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 30 May 2018, 17:18 »
Evident, "boborul" a copiat dupa posibilitati. La fel cum era si cu WST acum ceva ani. :)

13
Auto-Moto / Intrebari Generale
« on: 30 May 2018, 17:18 »
Pai cred ca majoritatea le sterg dupa ce le-au citit, ca sa vada "daca mai apar".
Pentru sonde Lamda recomand cu caldura ebay.co.uk - gasesti la preturi mult mai omenesti decat in ro. Transportul e infim, fiind micute/usoare.

14
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 29 May 2018, 22:24 »
Da, cu distanțiere micuțe ar merge, nu trebuie mult, cred ca și unele de 5mm dacă găsești sunt suficiente.

La mine cu jante de A5 ai loc berechet, bagi aproape o mână între janta și etrier (și am niște lopeți :D)

JOY sunt numere de BMW leasing / mașini test drive.

15
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 29 May 2018, 20:54 »
Am avut 4 oameni plus bagaje la un nivel obscen, și cu portbagajul plin se cam lăsase, era destul de "flush".
Nu a atins însă, am bătut câțiva km buni asa cu ea prin țară și nu au fost probleme. Or fi amortizoarele adaptive mai rigide?

Pages: [1] 2 3