Salut,
Nu prea e discutia elaborata pe simulatoare de genul aici observ.
Pe consola eu am doar doua preferinte: RPG-uri si simulatoare auto.
Gran Turismo le cam termin cu relativa usurinta, misiuni & all there is to single player.
Solar Crown ezit sa-l iau ca n-am auzit lucruri bune despre el. Am incercat demo-ul pe PC si mi se pare un downgrade teribil din mai multe privinte.
Pe PS3 am fost cel mai incantat de TDU 2 si Dirt Rally.
Mi s-au parut fenomenale.
Acuma am zis sa incerc cateva raliuri si de la PS4 incoace nu prea m-au incantat ca sa zic asa.
Ultimele doua incercari au fost:
WRC 8
WRC 9
Acesta din urma are o grafica fabuloasa, iar handling-ul este destul de reusit.
Doar ca sunt curios daca doar mie mi se par imbecile urmatoarele aspecte:
1) RESTART-urile de cursa.
De ce mama dracu am numar limitat de restarturi ?
Nu e logic ca pana se obisnuieste masina cu prostu si prostu cu masina sa il lasi pa saracu ala sa tot incerce ?
RESTART-ul de eveniment: la un momentdat la ultimul stage dintr-un eveniment am facut masina c*c*t . M-a dat abandon.
Cariera mi-a fost marcata pa viata.
A trebuit sa sterg saves sa-ncep alta.
2) PERKS
Are un arbore cu zeci de skill-uri diverse dar cum schimb producatorul, cum se reseteaza toate mizeriile alea dupa care am muncit atata.
Iarasi pornesc fara oameni suficienti, nu- gasesc specialisti sa-i recrutez, cand ii gasesc n-am loc in rezerva ca iar trebuie sa stau sa deblochez posturi, etc.
...ori faptul ca accept eu manufacturer challenges la juma de an e prea des si ar trebui sa stau sa-mi vad de formula echipei mai multi ani la rand, poate sa fie si asta o treaba.
3) MAINTENANCE EVENTS
Nush cum dracu se intampla ca nu ti le poti seta de la tine putere, trebuie sa ajungi cu masina la 15% status gen ca sa isi faca jocu mila de tine sa-ti arunce un astfel de eveniment sa-ti dea voie sa-ti restaurezi cotetzu' .
4) DAMAGE
Merg pe dificultate destul de easy ca sa ies pe podium si de regula incerc sa menajez masina pe cat posibil ... ca doar de-aia nu reusesc podium la dificultate medie sau mai mare.
Dar cum Cristosu' ma-sii ia masina damage progresiv daca eu merg fara sa lovesc nimic ? Si serios damage, adica dupa un stage de mers impecabil fara sa lovesti nimic sa iei o medie de 10-15% per reper... jalnic.
Ca doar de-aia costa cat costa cotetzurile astea de raliu si-n viatza reala, au suspensii si elemente supradimensionate tocmai ca in regim normal sa nu manifeste probleme.
Mi se pare complet ireal.
5) A incercat careva simulatoare auto cu volan ?
E combinatie vreunu din asta de calitate medie, gen un Logitech G29 pe la 1300+ ron ?
Nu ma gandesc decat cum l-as fixa pa ceva masa si cum s-ar propti podu pedalier astfel incat sa nu plece cand oi impinge ca ciobanu' ?
La tzara pe retrorig-urile mele am doua volane cu pedale mai de ultimu drum asa pe care le-am prins cu niste chingi pe mese ca sa nu plece iar pedalele le-am fixat cu niste cutii... dar ma rog, acolo mai mult copiii se joaca.
Va multumesc pentru timp.