Author Topic: Cyberpunk 2077  (Read 99619 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline droopy_ro

Cyberpunk 2077
« Reply #285 on: 16 December 2020, 18:45 »
In sfarsit a aparut episodul 2:

Sa vedeti si episodul 1 ca sa va faceti "incalzirea" pentru CB2077 :D
 

Offline cyborgTT

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Banned!
  • Posts: 3
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #286 on: 16 December 2020, 18:52 »
Free-roam cu masina, motocicleta si  camionul. Cam are lag pe  GeForce Now. 
 

Offline blackbone

Cyberpunk 2077
« Reply #287 on: 16 December 2020, 21:16 »
sincer eu am deja vreo 30 de ore de gameplay si nu am intalnit decat foarte putine buguri, si alea minore.Nici macar un singur crash. O singura chestie s-a repetat destul de des, anumite texturi(la oameni si la masini) se incarca greu.E o intreaga isterie in masa cu blamarea jocului, pe youtuberi nici nu ii bag in seama ca profita de aceasta situatie sa faca vizualizari. In plus situatia de pe metacritic unde toti consolistii suparati au inceput sa dea note de 0 si 1 la vesiunea PC(sistemul de rating pt console era blocat) e jenanta.
« Last Edit: 16 December 2020, 21:18 by blackbone »
 
The following users liked or thanked this post: oldshooterman

Offline droopy_ro

Cyberpunk 2077
« Reply #288 on: 17 December 2020, 01:39 »
Eu am vreo 15 ore, m-am oprit de la questul principal si joc "gigs". Un singur crash si in rest nu am avut vreun bug major. Masini care se mai pocnesc intre ele sau personaje care raman blocate in T-pose. De acord ca nu sunt justificate notele alea si nici cei care zic ca e "plin de buguri" nu sunt sinceri. Ce mi-as fi dorit e sa fi mers cu vreo 60 fps pe medium in 1440p pe o 1070 Ti. Momentan am o medie de vreo 40, dar e jucabil mai ales ca am personaj axat pe stealth si prefer sa merg nu sa conduc prin Night City.
 

Offline cyborgTT

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Banned!
  • Posts: 3
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #289 on: 17 December 2020, 02:46 »
Un video facut pe timp de noapte. 
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #290 on: 17 December 2020, 03:43 »
Eu am vreo 15 ore, m-am oprit de la questul principal si joc "gigs". Un singur crash si in rest nu am avut vreun bug major. Masini care se mai pocnesc intre ele sau personaje care raman blocate in T-pose. De acord ca nu sunt justificate notele alea si nici cei care zic ca e "plin de buguri" nu sunt sinceri. Ce mi-as fi dorit e sa fi mers cu vreo 60 fps pe medium in 1440p pe o 1070 Ti. Momentan am o medie de vreo 40, dar e jucabil mai ales ca am personaj axat pe stealth si prefer sa merg nu sa conduc prin Night City.

Ai jucat 15 ore, nu prea esti in masura sa te iei de cei care spun ca e plin de bug-uri. Cu cat ajungi mai departe cu atat devine mai rau. Mai incolo nici ce era OK pana atunci nu mai functioneaz acum trebuie. E foarte sloppy si din pacate bug-urile nu sunt singurele lui probleme.
 

Offline ClaudianReyn

Cyberpunk 2077
« Reply #291 on: 17 December 2020, 04:52 »
Nou record. 617.040 headshot damage.
« Last Edit: 17 December 2020, 04:57 by ClaudianReyn »
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #292 on: 17 December 2020, 05:14 »
Lol, cine naiba tine damage numbers on. Sunt dezgustatoare intr-un joc de genul.

Vreau sa subliniez cat de amuzanta este aceasta situatie. Cand ii acuzam pe CDPR ca au mintit si au purtat o campanie de false advertisement, sareau fanboii de fund in sus. Cand am spus ca au fost un open world mult prea mare si l-au umplut cu nimicuri sa nu para gol, acelasi lucru. How did that worked out? :D Istoria se repeta si gamerii poarta o parte din vina. Macar level design-ul le-a iesit foarte bine in Cyberpunk, pacat ca nu profita de el suficient din cauza bug-urilor, misiunile copy pasta, AI-ului si problemelor de balansare.
 

Offline blackbone

Cyberpunk 2077
« Reply #293 on: 17 December 2020, 10:17 »
@Raziel01
Eu deja am.30 de ore de joc si bugurile existente dupa parerea mea sunt minore. Si nu sunt de acord nici cu cei care afirma faptul ca este un open world prea mare umplut cu nimicuri. Chiar din contra. Eu nu am mai intalnit un joc cu asa side questuri atent realizate, variante si multe. Eu de cateva zile fac doar acele side-questuri si tot apar altele. Sunteti mult prea atenti la anumite aspecte negative minore si pierdeti din vedere cele pozitive. Sa fiu echidistant, intradevar jocul mai trebuia finisat, mai puteau sa amane vreo 6 luni. De asemenea evident, versiunile pt PS4 si Xbox nu aveau ce sa caute pe piata.Si foarte rusinos ca au tacut in privinta asta.
 

Scorilo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Cyberpunk 2077
« Reply #294 on: 17 December 2020, 11:02 »
Eu am 2 ore, din care o ora reluarea scenei de la capat din cauza "aruncarii" eroului din joc. L-am returnat cu mandrie.
Culmea e ca (,) calvarul a inceput dupa actualizare de driver si trecerea la 1.04. Nu stiu daca unul sau altul se face vinovat, oricum genul acesta de jocuri este periculos pentru unul ca mine, limitat la timp liber. Daca ma prinde pana la fanboysm, risc sa arunc viata reala la cosul de gunoi.
« Last Edit: 17 December 2020, 11:05 by Scorilo »
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #295 on: 17 December 2020, 14:54 »
@blackbone Variate? As in: go there steal that, go there kill that, go there rescue that, go there hack that?

@blackbone Doar pentru ca nu sunt game breaking, asta nu face bug-urile existente irelevante. Imersiunea ia bataie la fiecare pas. Pana si momentele cinematice din misiuni au stuttered animations si tot felul de alte probleme.

Nu exista varietate nici macar in dialoguri si jocul asta pana la lansare cica se voia sa fie RPG. Am petrecut eu ore jucandu-ma cu rezultatele dialogurilor si mai toate duc in acelasi loc. Sunt acolo doar ca sa creeze un false sense of choice si fac padding la joc mai mult decat orice altceva.

Cursele sunt o gluma totala, n-am mai vazut ceva atat de prost de pe la inceputul anilor 2000. Adversarii se tin dupa tine orice s-a intampla, dar daca trec in fata ta, incetinesc suficient cat sa-i poti depasi. E atat de railed si poorly scripted ca n-ai cum sa nu-ti dai seama.
« Last Edit: 17 December 2020, 15:03 by Raziel01 »
 

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #296 on: 17 December 2020, 15:28 »
Mie imi plac dialogurile alea in care ai sub si intrebi de o chestie apoi in dialogul principal iti zice DE ACEEASI chestia de care tocmai ai vorbit pe plan secundar. FUCK ME.
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline ClaudianReyn

Cyberpunk 2077
« Reply #297 on: 17 December 2020, 15:59 »
Eu ma distrez cu el, foarte misto realizat si intradevar questurile secundare, care sunt realizate in jurul anumitor caractere (Panam, Juni, Claire, etc.) sunt bine realizate si complexe.

Noi avem o experienta mai buna pe PC, insa aici pot posta si jucatori de console, iar pentru ei jocul este aproape nejucabil.

Cred ca dialogurile duc in acelasi loc, ceea ce este hilar, dar anumite decizii, duc in acelasi loc sau nu, cu deznodamant diferit. De exemplu alegi sa nu-i omori pe Maelstrom sau nu! Dar cum am mai spus, asta nu influenteaza cu nimic relatiile tale cu Maelstrom, petnru ca factiunile practic nu exista ca si mecanica de joc.

Nu stiu daca questurile secundare au arbore cu diferite consecinte, s-ar putea sa nu. Si nu imi dau seama daca povestea principala intradevar are, pentru ca nu am testat. Jocul nu iti permite organizarea save-urilor!!! Foarte enervant. Nu le poti redenumi, si nu poti crea un alt folder cu saves...

Cursele si masinile sunt o gluma intradevar, nu sunt masini destule si destul de variate pentru a crea o lumea a racing-ului calumea. Practic daca iei Caliburn rupi tot, iar pe strazi in oras, Shion Coyote rupe. Nu exista alte variante, nu exista customizare pentru masini, nici macar sa schimbi culoarea.

O chestie care chiar ma deranjeaza, spawn-area masinilor cu V mi se pare o mecanica de o lene exacerbanta. E super arcade si idioata si face apartamentul ala mai inutil decat ar fi fost in orice caz. As fi fost perfect OK cu revenirea la apartament/garaj pentru a schimba masina, nu m-ar fi deranjat.

Dar sa implementezi o mecanica doar cu un script de cacat, gen spawn button precum in editorul engine-ului mi se pare de prost gust. Sper ca vor schimba asta cu un DLC masiv.

Cred ca Rockstar rad copios acum, incropind GTA 6

Post Merge: 17 December 2020, 16:03
Mie imi plac dialogurile alea in care ai sub si intrebi de o chestie apoi in dialogul principal iti zice DE ACEEASI chestia de care tocmai ai vorbit pe plan secundar. FUCK ME.

Da. Iti da impresia ca aia care au muncit la dialoguri le-au facut cu p***. Greu de crezut ca a scapat asa ceva de la "aia" care au facut The Witcher 3. Nici primul The Witcher nu a avut greseli de genul asta. Iar astea nu sunt buguri sau glitches. Sunt facute din incompetenta.
« Last Edit: 17 December 2020, 16:03 by ClaudianReyn »
 

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #298 on: 17 December 2020, 18:14 »
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #299 on: 17 December 2020, 18:18 »
Major Cyberpunk 2077 Patch to Arrive on December 21st, Internal GameStop Memo Claims; Will Address Most Issues

Jocul e chiar misto, indiferent de ce spun unii sau altii.

Parca day one patch adresa most issues. Cine naiba e atat de naiv sa creada asa ceva.

Doar opinia ta conteaza, right?  ::)