Author Topic: Cyberpunk 2077  (Read 98417 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #465 on: 12 January 2021, 22:16 »
E tare ca tu ai spus ca jocul ti-a depasit asteptarile (de optimizare) in timp ce foloseai o setare de down-scaling pentru rezolutie.
« Last Edit: 12 January 2021, 22:18 by Raziel01 »
 

Offline Trustme

Cyberpunk 2077
« Reply #466 on: 12 January 2021, 22:39 »
Rezolutia este dinamica, scade doar atunci cand este nevoie pana la minim 75%. Este o tehnica absolut superba care asigura un fps constant si un gameplay excelent. Toate jocurile ar trebui sa adopte tehnica asta.
 

Offline Dexter

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 4 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 143
  • Location: Ploiesti
  • Liked | Thanked: 20 times
  • If it ain't broken, why fix it ?
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #467 on: 12 January 2021, 22:47 »
Ba... nush ce sa zic.

Dishonored 2 avea o setare din asta prin meniu, se numea "Adaptive Resolution" si parca lumea nu era atat de incantata de ea.
Se simtea sever in framerate cand incepea sa lucreze si cand se oprea.
Altii chiar acuzau micro stuttering.

Oare CBP sa fie la level superior cu aceasta pseudotehnologie ?
Nu pot decat sa-mi imaginez o rupere a imersiunii, care oricum saraca e ... asa cum e...

I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink !
Burt Reynolds
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #468 on: 12 January 2021, 23:09 »
Multe jocuri au optiune pentru adaptive resolution. Pe console mai toate jocurile au activat by default ca sa compenseze pentru neajunsurile hardware.
« Last Edit: 12 January 2021, 23:23 by Raziel01 »
 

Offline KodiaK

Cyberpunk 2077
« Reply #469 on: 12 January 2021, 23:10 »
Trustme, daca cu CAS off ai ~30fps, at poti fi sigur ca atunci cand e on e activa aproape tot timpul. De la 30 la 40-60 fps este o crestere de 30-100%, deci nu ai cum sa ai sporul asta daca daca intra in actiune CAS-ul.
Dexter, ce zici tu e diferit, si multe jocuri au Adaptive/Dynamic resolution. Tot ce face setarea asta este sa iti scada rezolutia dinamic astfel incat sa ai un anumit fps. Si evident ca imaginea arata cu atat mai naspa cu cat scade rez mai mult.
FidelityFX CAS si DLSS, sunt ceva diferit, in sensul ca intern randarea se face la o rez mai mica (fix la fel ca Adaptive Resolution din Dishonored 2), doar ca upscale-ul pana la rez nativa se face prin reconstructia inteligenta a imaginii cu pierderi minime de calitate.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Trustme

Cyberpunk 2077
« Reply #470 on: 13 January 2021, 01:40 »
Toata povestea a fost un experiment. Pana nu am zis de FidelityFX CAS nimeni nu s-a prins care e treaba desi am pus si poze si filme.
Va las pe voi sa analizati rezultatele experimentului. :)
« Last Edit: 13 January 2021, 01:42 by Trustme »
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #471 on: 13 January 2021, 02:30 »
Screenshot-ul cu photo mode nu prea are de ce sa fie afectat, iar celalalt screenshot nu are foarte multe detalii in prim plan. Down-sampling-ul se va intampla cel mai des in miscare, iar video-urile sunt compresate in draci, deci nu poti sa-ti dai seama clar care este motivul pentru calitatea scazuta a imaginii. Video-ul cu exterioare e extrem de blurry, dar cel mai simplu e sa dai vina pe youtube compression.
« Last Edit: 13 January 2021, 02:36 by Raziel01 »
 

Online oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #472 on: 13 January 2021, 03:08 »
Toata povestea a fost un experiment. Pana nu am zis de FidelityFX CAS nimeni nu s-a prins care e treaba desi am pus si poze si filme.
Va las pe voi sa analizati rezultatele experimentului. :)
Eu am mers pe FidelityFX CAS din start in 1440p, pentru ca Windows 7 nu permite DLSS. Imaginea a fost excelenta pe ecran 4k. Dupa ce am trecut pe W10 a devenit accesibil DLSS, am trecut pe 4k cu DLSS pentru ca DLSS e mai eficient, dar si cu FidelityFX CAS se vede excelent. Sunt convins ca folosind RX6800 cu FidelityFX CAS in 4k se poate juca cu 60 fps fara probleme, cu setarea din FidelityFX CAS coborata cel mult pana la 80% (respectiv calitatea e fb si la 75% dar nu cred ca ar fi cazul).
 

Offline KodiaK

Cyberpunk 2077
« Reply #473 on: 13 January 2021, 09:18 »
Daca ai setat FidelityFX CAS la 60 fps e posibil sa nu faca downsample daca placa video duce rez nativa la 60fps sau mai mult. DLSS nu este afectat de fps deci se activeaza non-stop.
Iar faptul ca zici ca 1440p pe display 4K arata excelent inseamna ca ori ai vederea nu foarte fina, ori te uiti de la o distanta suficient de mare. Pe TV-ul 4K si mie mi se pare ca 1080p arata f bine cand ma uit de la 3m la el. Daca ma uit insa de la 1m at e dezastru.

Trustme, toata povestea a inceput de la faptul ca aveai un fps dubios de mare cu placa aia video. De aia am si zis de DLSS in prima faza. Nu m-am legat de FidelityFX CAS pt ca eu stiam ca nu functioneaza cum trebuie (adica nu intra in actiune partea de downscale), dar se pare ca ori l-au reparat intr-un patch, ori stiam eu gresit.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Wagram

Cyberpunk 2077
« Reply #474 on: 13 January 2021, 11:06 »
Na, că acum îmi pare rău că am întrebat. Eram doar curios, fiindcă am aceeaşi placă.
 

Online oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #475 on: 13 January 2021, 16:34 »
Iar faptul ca zici ca 1440p pe display 4K arata excelent inseamna ca ori ai vederea nu foarte fina, ori te uiti de la o distanta suficient de mare. Pe TV-ul 4K si mie mi se pare ca 1080p arata f bine cand ma uit de la 3m la el. Daca ma uit insa de la 1m at e dezastru.
Uite ca nu-i asa si am vederea fb. Ceea ce spui tu e valabil doar la modul general, cand setezi un joc la o rezolutie diferita de cea a dispozitivului de afisare. Mai sunt exceptii dependente de unde se face scalarea imaginii, respectiv in PC sau in dipozitivul de afisare (TV 4k in cazul meu).

Prima data mi-a sarit in ochi problema in Far Cry 3, cand din motive neclare n-am putut seta decat 1080p la rezolutia din joc. Dar imaginea a fost deosebit de buna, doar mai "moale"/soft. Dupa o vreme am schimbat driverul video si au devenit accesibile si rezolutii mai mari, pana la 4k. Normal ca imaginea nativa 4k a aparut mult mai clara, chiar "taioasa", dar imaginea in 1080p s-a distrus de tot, a devenit urata si "rugoasa", respectiv ceea ce descrii tu.
In Cyberpunk am intalnit o situatie similara inainte de primul patch si era legata de faptul ca nu era activa functia fullscreen in joc, am avut doar "windowed" si "borderless windowed" (sau ceva similar), in w7. In 4k imi aparea intr-o fereastra in ecran, in 1440p. Dupa ce am setat rezolutia semnalului in 1440p (in NVCP) am putut juca in fullscreen la o calitate fb a imaginii.
In w10 am avut acces la DLSS si am revenit la rezolutia nativa + DLSS, iar dupa primul patch a devenit activa si setarea fullscreen in joc, indiferent de rezolutia setata. Dar acum daca setez 1440p cu fullscreen nu se mai vede la fel de bine precum inainte. O sa fac niste teste sa vad daca pot reproduce situatia anterioara. ;D
 

Offline Inveltus

Cyberpunk 2077
« Reply #476 on: 13 January 2021, 20:20 »
Cred ca e prima oara cand sunt complet de acord cu Raziel (desi, ca de obicei, "uita" sa mentioneze partile bune si exagereaza din plin cu minusurile). Dupa atata asteptare... ne-au dat o mare muje. Jocul asta mai avea nevoie de minim un an de polish, iar lansarea a fost un shitfest complet (cum dracu' sa nu-i lasi pe oameni sa arate clipuri cu gameplay de pe PS4 si sa lansezi jocul in halul asta pe platforma aia? bros, nici EA nu si-ar permite sa faca asa ceva and now lookee lookee, curge cu procese). L-am jucat vreo 10 ore, nu performanta m-a deranjat, ci faptul ca pare un simplu beta test. Dupa atatia ani de asteptare, cu rahatul asta au iesit ei pe piata? I-am admirat mult timp pe cei de la CDPR, pentru ca oamenii pareau ca isi dau silinta si chiar sunt pro-gameri, dar vad ca si-au dat arama pe fata si a ajuns sa le placa mult mai mult dolarelu decat satisfactia utilizatorului.
Parti bune: Night fuckin City (practic asta e jocu), nu am vazut nicaieri un setting mai viu ca asta, dar din pacate, zecile de bug-uri pe care le-am experimentat personal nu m-au lasat sa ma bucur de el asa cum trebuie, mi-au stricat complet experienta (nu cred ca mai e nevoie sa le enumar aici, la o simpla cautare pe yt gasiti sute), personajele, voice actingul, MUZICA (oamenii astia chiar stiu sa faca muzica), unele quest-uri (desi, per ansamblu, nu se ridica la nivelul celor din W3, e si normal, acolo au aveau si un univers deja creat, lore etc), grafica per ansamblu (desi a se vedea fiascoul cu consolele old gen - de neiertat imo).
Parti rele: fizica (gta V e la ani lumina fata de asta, chiar si IV as zice, dar poate nu-i chiar corecta comparatia, ala chiar e etalon, iar cdpr sunt totusi niste novici pe partea asta. chiar si-asa, cu mormanul de bani pe care l-au primit de la investitori, puteau sa faca ceva mai de doamne ajuta), politia (omfg what a clusterfuck - ce ne-au promis si ce ne-au dat), AI-ul (asta fute de tot atmosfera), masinile, economia jocului, sistemul de rpg care lipseste aproape cu desavarsire - nush de ce nu i-au zis de la inceput action adventure.
Toate astea se pot repara 90% cu multa bunavointa si timp, iar dupa experienta W3 cred ca cdpr ar putea s-o faca (dar sa nu uitam ca n-ar mai fi prima oara cand cdpr dezamageste, din pacate).
Ar mai fi multe de scris, dar nu mai am timp acum. De fapt, m-am si apucat sa scriu pt ca m-a cam luat greata cand am citit ce scriu fanboi alde olds (care ar apara orice joc ii place LUI pana in panzele albe si are niste ochelari de cal cat n-a vazut parisu).

Una peste alta, eu l-am pus inapoi pe raft. Revin peste un an.

P.S. Doar mie mi se pare ca Keanu Reeves si "actor bun" n-au ce cauta in aceeasi propozitie? N-are nicio treaba cu personaju ala.
« Last Edit: 13 January 2021, 20:45 by Inveltus »
 
The following users liked or thanked this post: Enkidu

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #477 on: 13 January 2021, 21:47 »
Am mentionat o parte din partile bune pe blog. :D

Recomand review-ul asta, e spot on:
 

Offline Dexter

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 4 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 143
  • Location: Ploiesti
  • Liked | Thanked: 20 times
  • If it ain't broken, why fix it ?
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #478 on: 14 January 2021, 00:23 »
OMFG !!:)))))))))))))))))))))))))))))

Cantecelul de la final e EPIC !

Doamne ce-am mai ras.

Overall pentru o experienta de consola... nah... aia e.
Is curios cat % din hate s-ar fi diminuat daca recenziona PC ver.
I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink !
Burt Reynolds
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #479 on: 14 January 2021, 01:45 »
L-a jucat pe PC, poti sa vezi keybind-urile pe UI, a mentionat si in comentariul pinned. Probleme de consola tin de optimizare, nu schimba cu nimic situatia generala a jocului, de fapt il ajuta, pentru ca iau atentia de la probleme mult mai importante.

Avem si un typical PR statement video + un roadmap sfios:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1349462362764537862