Author Topic: Pillars of Eternity II  (Read 1425 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #15 on: 23 May 2018, 11:34 »
Lol, nu. Sunt si bounties pe corabii ale factiunilor ”comerciale”.
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Raziel01

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #16 on: 23 May 2018, 11:46 »
Si oare de ce au bounties pe ele? Corabii ale factiunilor comerciale, echipate pana in dinti cu tunuri.  ;D
 

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #17 on: 23 May 2018, 11:56 »
Nu conteaza cu ce-s echipate, aia ar trebui sa fie deranjati ca le scufunzi baietii. Dar nu-s.
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Raziel01

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #18 on: 23 May 2018, 12:08 »
De ce sa fie deranjati, daca aia sunt criminali/incalca legea si n-au nici cum sa stie cine i-a scufundat?
« Last Edit: 23 May 2018, 12:13 by Raziel01 »
 

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #19 on: 23 May 2018, 12:22 »
Pe tine, Deadfire Company, nu te-ar deranja sa pierzi nave?

N-au cum sa stie cine i-a scufundat? Unde suntem, in Black Sails?

Bă, baiatule, ce-ai facut cu Raziel?
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Wolfe

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #20 on: 23 May 2018, 12:45 »
Are dreptate OOMM, sistemul de bounties e foarte slab dezvoltat.
*Know* that when death comes for you, *know* that I shall meet its blade with mine.
 

Offline Raziel01

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #21 on: 23 May 2018, 13:40 »
N-au cum sa stie cine i-a scufundat? Unde suntem, in Black Sails?

Corabii pe mare, cute sute de ani inainte de inventarea radioului.

« Last Edit: 23 May 2018, 13:46 by Raziel01 »
 

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #22 on: 23 May 2018, 13:45 »
Ah, iar pentru ca atunci se mai intampla sa si scufunzi pe cineva fara sa se afle vinovatul, iar vestile circulau mai greu, e de presupus ca asa stau lucrurile si aici? Dude, really?
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Wolfe

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #23 on: 23 May 2018, 13:48 »
Da, exact, si ar fi trebuit sa fie conectat la sistemul de reputatie, e immersion breaking sa scufunzi nave "non-pirat" ale altor factiuni si sa nu le pese.
*Know* that when death comes for you, *know* that I shall meet its blade with mine.
 

Offline Raziel01

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #24 on: 23 May 2018, 13:48 »
Are dreptate OOMM, sistemul de bounties e foarte slab dezvoltat.

Plangerile lui OOMM sunt legate de reputatie. Ca si in primul joc, bounties sunt niste task-uri simple menite sa ghideze playerii spre lupte mai dificile, numai ca luptele in sequel nu sunt prea dificile.


Ah, iar pentru ca atunci se mai intampla sa si scufunzi pe cineva fara sa se afle vinovatul, iar vestile circulau mai greu, e de presupus ca asa stau lucrurile si aici? Dude, really?


Really... Avand in vedere ca tematica jocului e bazat pe acest "atunci", nu ti se pare mai plauzibil sa functioneze asa, decat sa se afle instant cine a scufundat ce? Asta nu e un MMO, iar reputatia ar trebui sa functioneze ca atare, pe baza de martori oculari. Deja functioneaza prost atunci cand omori NPC-uri ale unei factiuni in locatii unde nu te vede nimeni. Faptul ca e 50/50 e de criticat, nu ca nu se aplica instant.
[/size]Daca era un sistem ca lumea, incepeau factiunile sa se sesizeze dupa ce scufundai mai multe corabii care isi vedeau de treaba lor. Eventual trimiteau si niste bounty hunters dupa tine (posibil sa fie ceva de genul, I played a good guy ;D ). Dar daca reputatia ar fi afectata automat cand tu scufunzi o corabie, ar fi extrem de immersion breaking.
« Last Edit: 23 May 2018, 14:04 by Raziel01 »
 

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #25 on: 23 May 2018, 14:03 »
Tocmai, ca nu e consistenta mecanica, raportat la restul lucrurilor.
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Raziel01

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #26 on: 23 May 2018, 14:05 »
Lol, editam post-ul in timp ce ai postat tu si acum a ramas stricat.
 

Offline Outofmymind

Re: Pillars of Eternity II
« Reply #27 on: 23 May 2018, 14:58 »
Important e ca ne intelegem.
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Wolfe

Pillars of Eternity II
« Reply #28 on: 26 May 2018, 19:21 »
Terminat dupa vreo 80-85 de ore, sunt suprins placut ca mi-a luat mai mult/are mai mult continut decat primul.

Sta mai bine la combat, character development, itemisation si exploration, banuiesc ca de-aia abia astept sa il rejoc cu un nou party composition (custom made adventurers) odata ce apar balance patches care sa rezolve problemele de dificultate ale jocului. E mult, mult prea usor pana si pe PotD, tin minte ca l-am rejucat pe primul pe Veteran si anumite lupte mi-au scos peri albi, precum the big four (Adra, Alpine, Concelhaut si Llengrath) si cateva bounties. Din pacate, aici stergi pe jos cu dragonii. In fine, ar trebui sa se rezolve asta la inceput de iunie.

Povestea principala e scurta si.. foarte subdezvoltata, sfarsitul m-a lasat cam neutru, nu am simtit ca am facut mare chestie sau ca am avut vreun mare impact in afara de ceea ce am facut cu factiunile, care sunt implementate destul de ok insa nu se apropie de nivelul celor din New Vegas. Faptul ca poti sa le tragi teapa de atatea ori si continua sa iti dea quest-uri de parca nu s-a intamplat nimic e cam greu de inghitit. Accentul cade pe explorarea arhipelagului si quest-urile secundare iar asta mi-a placut, sunt cateva dungeon-uri si insule foarte misto de explorat, iar anumite quest-uri au o gramada de feluri in care poti sa le abordezi. Cred ca exista suficiente optiuni astfel incat sa fie justificat un al doilea playthrough.

Companionii au fost aspectul care m-a dezamagit cel mai tare, se vede de la o posta ca le-au plecat scriitorii cu experienta, no Durance, Grieving Mother or Hiravias to be seen here. Mai sunt si destul de bugged si prea sexualizati, Maia s-a dat la mine de la inceput si aparent eram cu ea dar nu a vrut niciodata sa ne culcam impreuna, probabil aveam reputation-ul prea mic? Poate atunci nu ar fi trebuit sa imi dea de inteles altceva, femeile astea.. Ah, si aproape peste tot in Deadfire matriarhatele sunt in floare, in afara de Furrante mai e si Castol de la VTC intr-o pozitie inalta dar saracul e atat de incompetent si bland..

E chiar ironica situatia, atatea jocuri facute de Obsidian au fost remarcabile pentru povestile si companionii grozavi (KotOR2, MotB, FNV) iar eu am apreciat Deadfire mai mult pentru gameplay decat writing.. si sa nu mai intelegeti gresit, m-am plans destul de mult in paragrafele de mai sus insa recomand cu caldura jocul in cateva luni, odata ce bug-urile dispar, clasele devin mai echilibrate (sunt niste combinatii monstruos de OP, si apropo, multiclassing-ul e o aditie grozava fata de primul joc) si dificultatea e retusata. Nu sunt sigur daca imi place mai mult decat primul.. trebuie sa ma mai gandesc  ;D

Ah, am uitat sa mentionez, arata superb, se misca destul de bine in general si muzica e grozava. Sea shanties ftw, nici nu imi plac in general dar aici au contribuit mult la atmosfera. Si muzica din taverne.. se simte o inspiratie din TW3.
 
« Last Edit: 26 May 2018, 19:31 by Wolfe »
*Know* that when death comes for you, *know* that I shall meet its blade with mine.
 

Offline astateofmind

Pillars of Eternity II
« Reply #29 on: 28 May 2018, 19:56 »
Hmmm, daca termini jocul nu mai ai save-urile?

De fapt pornisem a doua instanța a jocului care se pare ca nu mai avea acces la save-uri.

Oricum destul de bun, mai bun decât primul.
« Last Edit: 31 May 2018, 02:00 by astateofmind »
ignore list: askyfallout, monier, taribobo