Author Topic: The Elder Scrolls V: Skyrim  (Read 1418 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ciocanul

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #15 on: 20 August 2018, 14:15 »
Pe mine ma lua somnul cand caram scrisori si imi povestea fiecare trubadur si maturatoare ce a supt de la ma-sa sau de la taica-sau. De la DA1 nu am mai gasit nici un joc cu o poveste captivanta. Probabil am imbatranit.
 

Offline Raziel01

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #16 on: 20 August 2018, 15:43 »
Sigur ai imbatranit daca povestea din DA1 ti s-a parut captivanta iar altele mai recente nu. Nu spun ca n-ar fi, din contra, are puterea sa te tina in joc desi e destul de generica. Daca vrei iti recomand cateva jocuri cu story foarte captivant. :D
 

skyfallout

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #17 on: 20 August 2018, 17:11 »
Pai ce ar fi mai recent, adica ce s-a lansat in ultimii 8  ani, dar au fost subevaluate si eclipsate la vremea lor de Skyrim si Fallout 4:

Pillars of Eternity
Wasteland 2 si 3
Divinity Original Sin 1 si 2 
Path of Exile
Mass Effect 2/3 (daca treci peste elementul de shooting, dialogul simplist, inventarul absent si final, are o poveste SF chiar buna)   
Tides of Numenera
Seria Dark Souls
Nier Automata
Dragon Age Inquizition (gameplay si grafica)
Deus Ex Human Revoluton/Mankind Divided 
Witcher 3 



Din pacate, dintre toate RPG-urile mediatice lansate in ultimii ani, Bethesda a scos cele mai plictisitoare RPG-uri la capitolul poveste si cele mai urate la capitolul grafica - Skyrim si Fallout 4. Ce le-au salvat si le-au adus premii de GOTY au fost elemente precum explorarea, oarecum gameplay-ul, explorarea,  crafting-ul (ala care e) si partea de  sandbox, plus modurile.
Dar eu personal in Fallout 4  n-am putut rezista mai mult de un sfert de ora, nu din cauza radiatiilor care nu erau mai deloc, ci din cauza personajelor care pareau a manechine de plastic cu animatii de 2000 toamna si sistem dialog cel mai mizerabil de simplist pe care l-am vazut vreodata. Mi s-a parut mai expresiv Pillars of Eternity, care era un  RPG izometric dpdv grafic.   
Adica in 2015, dintre Witcher 3 si Pillars of Eternity, fix Fallout 4 a fost ales ca GOTY  la americani. 
Nu stiu ce au vazut la jocul ala in afara de  crafting si sanbox, mai ales ca e total inferior lui Fallout New Vegas care mi-a placut enorm, oarecum si Fallout 3, dar si  primele doua jocuri care mi-au placut la nebunie (alea sunt adevaratele jocuri Fallout, nu porcaria de acum) 
 

Macar, spre deosebire de Fallout 4,  Skyrim are dragoni, o varietate de rase   si peisaje superbe, ala are o scuza, era 2011, lumea chiar se entuziasma la grafica jocului de atunci si la dragoni cand incepuse trendul serialului GOT, lumea era inca ahtiata dupa WoW si LOTR. 
« Last Edit: 20 August 2018, 17:18 by skyfallout »
 

Offline Raziel01

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #18 on: 21 August 2018, 12:40 »
Subevaluate sau eclipsate de Skyrim/Fallout 4? What are you talking about? Mai multe din jocurile listate de tine au fost supraapreciate. :D :D
« Last Edit: 21 August 2018, 12:42 by Raziel01 »
 

Offline wolfenste

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #19 on: 13 October 2018, 10:39 »
 

Offline wolfenste

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #20 on: 26 December 2018, 14:37 »
Am incercat si eu Special Edition. La capitolul lumini si obiecte indepartate e mai bun fata de ce aveam eu original plus  moduri. Mai bine insa cu modurile mele pentru texturi (obiecte, lemn, roci, etc), moduri pentru orase, flora overhaul sau vreun mod pentru anotimpuri, etc.
 

Offline Guss

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #21 on: 11 January 2019, 13:40 »
Salut. Ce moduri pentru grafica sa folosesc? Pentru Skyrim varianta originala (nu SE).
 

Offline wolfenste

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #22 on: 21 January 2019, 15:38 »
Ai vazut filmele alea de pe youtube cu 400 de moduri in care iti expica ordinea de instalare a 50 de moduri pentru grafica? Partea proasta e ca este o abordare gresita (o sa explic de ce***). Partea buna e ca nu ai nevoie de atatea moduri. Ai nevoie de 4 chestii mari si late.

1) Un ENB. Asta e cel mai important. Nicio textura sau mod nu o sa iti ofere calitatea pe care o aduce un ENB. Sunt foarte multe, eu recomand RealVision ENB. Cel mai bine e sa il instalezi manual. Astfel obtii cele mai bune rezultate pentru ca setezi in functie de placa ta video (si cu ocazia asta inveti si cum sa iti modifici setarile dupa
plac). E usor, ai de copiat niste fisiere in anumite locatii din joc si apoi setezi niste valori in Skyrim.ini in functie de placa ta video, ram. Daca nu ai placa video puternica alege versiunea performance. E aproape la fel de buna ca variata quality si taxeaza foarte putin performanta.

2) Iti trebuie un mod pentru clima, conditii meteorologice. Ai mai multe optiuni:

2.1 Climates of Tamriel.
Puncte forte: god rays, aurora boreala, rasaritul, asfintitul, noaptea. (ps: in versiunea 1.3 avea si sunete separat. Merge sa le instalezi cu ultima versiune 1.5. O sa auzi bufnite noaptea, mie mi-a adus aminte de noptile din Gothic 3.
 
Puncte slabe: culorile nu sunt la nivelul lui Vivid Weathers. Ploaia e subtire, ninsoarea parca e doar in nasul tau, nu are viscolele din Vivid. Dar, poti inslala separat moduri pentru furtuni si ninsori pentru ca ai patch pentru ele.

2.2 Vivid Weathers.
Puncte forte: asta exceleaza unde CoT o da in gard. Are culori foarte 'vivid' ziua, ploi, furtuni, ninsori, viscole foarte bune.

Punctele slabe: noaptea, aurora boreala, rasarit, asfintit, good rays. Observi ca unde exceleaza Vivid e slab CoT si invers.

2.3 Natural and Atmospheric Tamriel. Nu stiu cum e, e mai nou.

2.4 Purity Nu am folosit din el decat texturile pentru landscape in jurul brazilor verzi (fara zapada). Are si texturi pentru landscape fata de celelalte moduri care ofera doar chestii pentru atmosfera (si sunet in cazul CoT).

Eu am ales CoT pentru aurora boreala si god rays si sunete. Daar, am luat Calea Lactee din Vivid Weathers pentru ca e mult mai buna. Sunt texturi, pe astea poti sa le iei de unde vrei ca vor functiona cu orice mod. Dar oentru asta trebuie sa lasi chestiile automate de instalare si sa le instalezi manual.

3) Un mod pentru lumini. Realistic Lighting Overhaul (RLO) sau Enhanced Lights (EL). Purity (vezi 2.4) are si lumini, dar eu recomand sa pui separat RLO sau EL pentru ca fac o treaba mult mai buna.

4) In sfarsit texturile. Aici poti sa lasi asa cum e, texturile din Vanilla cu HiRes DLC sunt 2k, adica tot cat au si alte moduri celebre. Ai si texturi 4k si chiar 8k cu paralax dar mie nu mi s-au parut destul de artistice precun cele consacrate gen Osmodius, Noble, Skyland (o sa pun un video cu ele). Din Vanilla as pastra mereu lemnul podurilor si al gardurilor si rocile din tundra. Nu am gasit mod sa bata la acest capitol. La celelalte capitole poti imbunatati. Si acum vine partea importanta:

Iti amintesti ca am spus ca e GRESIT*** sa instalezi pachete de moduri la rand si sa tragi unul peste altul? Daca procedezi astfel vei avea din ultimul mod instalat cea mai mare parte a texturilor si din celelalte doar ce a mai ramas nesuprascris. Dar poate ca vrei anumite aspecte ale tundrei de la unul, mobila de la altul, zapada de la altul samd. Daca le tragi la rand cel mai probabil ultimul mod o sa suprascrie si tundra si mobila si zapada. Si asa ai tras 50 de moduri cu texturi unul peste altul de pomana.

Partea buna e ca e usor de instalat. Nu sunt foarte mute fisiere cu texturi si au nume intuitive. Cum sa faci:
Vrei zapada din modul cutare? Pai pe asta o pui. Mergi in arhiva modului la Data/textures/landscape si iei doar fisierele cu cu numele incepand cu "snow". Sunt in jur de 6.

Poti merge mai departe si sa alegi doar acele aspecte ale zapezii  care te intereseaza alegand doar 2 sau 4 fisiere. Vrei tundra? Mergi tot acolo si iei fisierele avand numele "tundra". Dar eu intotdeauna am sters primele doua fisiere cu tundra... daca vreun mod a adus asta pentru ca daca jocul nu gaseste nimic cu acel nume in Data/textures/landscape va folosi texturile default din HiRes DLC. Zona de toamna din Riften are fisiere cu numele fall..., drumurile de pamant dirtroads (parca), albiile raurilor si ale lacurilor river..., padurile de brazi pineforest... (atentie,  nu e vb de flora ci de texturile pentru landscape, face sa para ca sunt plante dar nu sunt, sunt texturi pentru teren).

Alege din videoul atasat sa vezi ce texturi iti plac (mai sunt si alte moduri dar astea sunt mai bine primite de catre fani). Apoi aplici procedura de mai sus. Eu am ales Noble pentru orase si mobila (mobila e cumva neimersiva. Vanilla a facut o treaba foarte buna cu aspectul acela rustic. Noble insa e aduce o mobila masiva de calitate. Ti-e mila sa calci pe scandurile podurilor :) ) Am luat Osmosius pentru landscape in mare parte (e cu multe pietricele) dar drumurile, zapada, albiile raurilor, zona Riftenului si drumurile de pamant le-am pus din alt mod mai vechi. Am pus pineforest din Purity. Si uite asa am avut exact ce am vrut din fiecare. Dar nu uita de ENB, o sa iti scoata in evidenta cele mai mici detalii ale texturilor.

E multa palavrageala aici dar e mult mai simplu decat pare. De exemplu: RealVison ENB, CoT, RLO si texturi la alegere. Pui modul pentru lumini dupa cel pentru clima in load order si mixezi tot cu un mod manager (dar daca pui doar atat nici nu mai e nevoie de mod manager). Daca alegi instalarea manuala ma gasesti pe PM daca e nevoie.

Gasesti toate modurile astea scriind in motorul de cautare <numele modului> nexus

« Last Edit: 21 January 2019, 15:48 by wolfenste »
 

Offline Guss

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #23 on: 09 April 2019, 14:15 »
Cum fac sa am vara peste tot? Deci inclusiv Winterhold. Verdant?

Am conjuration 100, am pus toate perks relevante pentru necromancy, folosesc dual casting si potiuni cu fortify conjuration si tot nu pot sa fac dead thrall orice humanoid. Mai trebuie ceva? Sunt level 70. In plus thralii nu vor sa echipeze armura, e vreun bug? Altfel m-am caznit degeaba sa ma fac necromancer, mor thralli prea repede acum ca sunt high level.
 

Offline wolfenste

The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reply #24 on: 03 May 2019, 19:02 »
Cum fac sa am vara peste tot? Deci inclusiv Winterhold. Verdant?

Verdant nu face vara peste tot. Nu mi-a placut Verdant pentru ca arata ca o perie, prea uniform. Dar vad ca ultima versiune e chiar bine, pentru ca a luat plante din SFO si alte moduri.

Skyrim Summer Overhaul face vara peste tot. Poate fi instalat si cu Skyrim Flora Overhaul (SFO) (preferabil versiunea Summer) pentru mai multa diversitate a plantelor. Plus ca SFO aduce si arbori. Dar sunt foarte multe moduri si cu arbori si cu plante pe care le poti combina daca nu te plictisesti sa testezi moduri. Cand pui SFO pune si sub-modurile SFO on Steroids si Expanded Diversity si o sa te scufunzi in plante. :)

Daca iei Summer facut de AceeQ (nu mai e pe Nexus dar poate il gasesti pe site-ul personal al lui AceeQ) nu mai ai gheata pe nicaieri. Nici in dungeons nici ghetarii. E retexturat tot. Cata vreme nu intri in apa sa vezi cum plutesc pietroaie cu iarba in loc de ghetari ar trebui sa fie ok.

Si asta merge instalat cu SFO. Dar pui texturile de la SFO si apoi lasi sa suprascrie Summer AceeQ (ca sa inlocuiasca zonele inghetate cu texturi de vara pentru landscape). Apoi daca vrei mai multe plante din SFO (ca de asta il pui si pe el), pui SFO mai jos in load order. Nu uita de setarile din Skyrim.ini pentru [Grass]. Depinde de versiunea pe care o instalezi asa ca informatia asta o iei din documentatia modului.

Am conjuration 100, am pus toate perks relevante pentru necromancy, folosesc dual casting si potiuni cu fortify conjuration si tot nu pot sa fac dead thrall orice humanoid. Mai trebuie ceva? Sunt level 70.

Exista plafon pentru thrali. Poti face thrall humanoizi pana la level (al lor) 40. Dar ei fac nivele si ca thrali. Adica sa zicem ca il faci thrall pe Arch-Curate Vyrthur (level de la 15 la 75) cand e level 35 si moare (ca thrall) cxand e level 42 nu mai poti sa il faci iarasi thrall.

Cel mai bun candidat pentru asa ceva e Orchendor. E tare in destruction, se teleporteaza si nu depaseste level 40 deci poate fi inviat mereu. Nu face respawn deci poti sa il lasi mort oriunde ca nu dispare. Dar daca mai ai alt follower, astia doi se vor ciondani mereu pentru ca destruction loveste si aliatii.

Pe melee Yamarz nu trece de level 40 si, daca omori gigantul in locul lui, are health 1200. Plus faptul ca are full set heavy armor. Ii dai o arma calumea si gata.

Daca ai Necromancer perk din Restoration tree, poti duce pana la 50 plafonul pentru vampiri, pentru ca vampirii sunt si undead si umanoizi in acelasi timp. Iar aici ai master vampire la level 42 si cel mai sus Volkihar Vampire la level 48.

In plus thralii nu vor sa echipeze armura, e vreun bug? Altfel m-am caznit degeaba sa ma fac necromancer, mor thralli prea repede acum ca sunt high level.

Da, nu vor echpa decat fix armura pe care o aveau cand au murit. Nici macar una identica. Dar poti sa iei armura aia initiala, sa o imbunatatsti cu smithing si enchanting. Asa nu mai mor prea repede.

Acestea fiind zise despre Vanilla, sa vedem ce aduc modurile. Cheats adica. :)

* Better Dead Thralls. Cu asta poti sa iti teleportezi thralli care au ramas in urma. Nu mai ai level cap, poti lua pana la 8 sau 10 thrali dupa tine (parca), poti avea thralls si neumanoizi. Vor echipa tot ce le dai si vor face regen la health cand nu sunt in combat. Deci cheats de la un cap la altul. :) Eu l-am pus doar ca sa ma folosesc de teleportarea aia ca prea ramaneau in urma sau blocati prin pietroaie.

* Collect Unique Corpses. Poti sa pastrezi orice corp ca sa il faci thrall mai tarziu. Pot fi lasati oriunde si decizi daca vrei sa dispara sau nu. Poti sa ii pui intr-o lada si de acolo nu dispar.

* Enhanced Follower Framework. Cu asta poti sa permiti friendly fire asa ca Orchendor nu mai asmute aliatii impotriva lui. Dar merge sa faci follower din orice dead corpse, e cumva asemanator cu thralli. Si asta se completeaza bine cu Collect Unique Corpses.
« Last Edit: 03 May 2019, 19:10 by wolfenste »