Author Topic: Wolcen: Lords of Mayhem  (Read 7537 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline slicker

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #30 on: 16 February 2020, 13:52 »
Momentu ala cand te agitit ca prostu pentru progres de sub 1% :) Eu am jucat offline, cine plm se astepta sa fie flawless e retard. Jocul are probleme dar tipul de mai sus se plange ca un spoiled fuck.  Nope.
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Dundee

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #31 on: 16 February 2020, 15:09 »
PoE are sisteme foarte bune, chiar mi-a placut cand am vazut cat de in-depth poate sa fie. Dar, sincer, arata ca o bucata de cacat intins pe pereti. Si dupa ce am vazut ca itemele care arata decent se gasesc doar in shop, i noped the fuck outta it.
Imi place ca lumea face comparatie intre un joc care abia s-a lansat si unele care au primit expansion peste expansion. D3 la inceput era o mizerie pana cand a venit RoS si i-a mai dat putina viata.
Oricum, faza cu serverele i-a gasit cu pantalonii in vine, si ma asteptam sa joc ceva weekendu' asta, ca am inceput online si n-am chef sa o iau de la 0.
 

Sir Dracu

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
 

Offline slicker

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #33 on: 17 February 2020, 13:52 »
Eh nu stiu ce succes are, e Mixed la reviews, viitorul suna naspa :) Mie mi se pare mult prea simplu, nu stiu, am aceeasi problema ca la MMO-urile dupa WoW, nici unul nu ma incanta. D1+D2 m-au stricat...
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #34 on: 17 February 2020, 17:23 »
Bineinteles primul meu erou a fost pe Whirlwind aka Bladestorm, am ajuns la lvl 13 si se comporta eroic.
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #35 on: 17 February 2020, 19:38 »
Cu ala terminasem jocul. Este op daca il faci calumea,de fapt unele skilluri sunt cam op,inca nu este echilibrat bine,este o discrepanta enorma intre cate un skill sau altul. Gen golem extrem de puternic,zombie in schimb sunt facuti din carton, iar bladestorm daca este facut calumea poate toca orice din joc fara probleme.

Bladestorm+sovereign shout+warpath si faci speedclearing,crtit stacking pana in panzele albe,un pic de viata,niste life leech si moare totul destul de usor. Endgame in schimb este...underwhelming. Ai acel city builder, si faci rinse and repeat la aceleasi lucruri in aceleasi zone,omorand acelasi tip de monstrii ca sa faci upgrade la inca un lucru din oras. Nu ai altceva,nu este gen exploram o zona mai extravaganta,mergem pe insula lui peste,sau terminam questul lui nu stiu, mata hari,adica ceva,orice in plus fata de rinse and repeat.  Si acele "map drops" de fapt sunt harti care au exact aceeasi zona care ai mai explorat-o de sute de ori, doar ca la unele s-ar putea sa nu trebuie sa omori X numar de monstrii ci doar sa omori un boss,sau sa deschizi X numar de chests.

Nici animatiile nu sunt facute prea bine. Nu conteaza ca ai sabie sau topor,bladestorm are aceeasi animatie pentru ambele arme,cand te invarti,vezi o sabie care se invarte, nu conteaza ca ai 2 handed axe sau 2X1 handed axe. La fel e si pentru vraji,cam orice vraja are aceeasi animatie, nu conteaza la ce spell dai casting,animatia e la fel pentru toate.
« Last Edit: 17 February 2020, 19:42 by Nosferat »
Ignore list :astateofmind
 

Offline KodiaK

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #36 on: 17 February 2020, 21:36 »
Nici animatiile nu sunt facute prea bine. Nu conteaza ca ai sabie sau topor,bladestorm are aceeasi animatie pentru ambele arme,cand te invarti,vezi o sabie care se invarte, nu conteaza ca ai 2 handed axe sau 2X1 handed axe

Pai Bladestorm asta face; sumoneaza o sabie imensa care omoara inamici in timp ce te invarti. Armele echipate nu au nici o treaba cu animatia abilitatii.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #37 on: 17 February 2020, 21:45 »
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti. Daca faci bladestorm cu axe,ar trebui sa devina axe storm si nu blade storm,indiferent ca numele skillului este blade storm,din momentul ce ai schimbat sabia,animatia ar trebui sa arate diferit,ar trebui sa reprezinte arma care o porti la momentul actual. La fel si la magie,daca faci casting cu lightning nu ar trebui sa arate exact la fel ca si casting cu annihilation,faptul ca magia in sine este diferita,ar trebui sa insemne ca si acel "casting" se face diferit.

Daca schimbi armele, ar trebui sa faca ceva diferit nu? Adica daca ai un pistol sau o pusca, sunetele armelor,comportamentul armelor in mod normal ar trebui sa fie diferite.

Si animatia poate fi facuta diferit,doar ei inca nu au implementat cum trebuie. Daca bleeding edge are axe,atunci si bladestorm ar putea avea mai multe securi care se invart in jurul tau cu un aoe mai mic, asta cand schimbi pe secure in loc de sabie.

Este extrem de nesatisfacator sa ai o ditamai secure, dai acel whirlwind/cyclone/bladestorm si se invarte o sabie in jurul tau. Inteleg ca poate din lipsa de fonduri nu au implementat animatia corecta pentru fiecare arma,fiecare skill in parte,insa totusi sa vezi aceeasi animatie indiferent de arma alesa este dezamagitor.
« Last Edit: 17 February 2020, 21:52 by Nosferat »
Ignore list :astateofmind
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #38 on: 17 February 2020, 22:39 »
Bladestorm a fost facut asa ca sa mai consume ei resurse pentru tot felul de animatii, sunt mici ce sa le ceri.
 

Offline Raziel01

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #39 on: 17 February 2020, 23:14 »
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti.

De ce? Pentru ca asa spui tu? :D

Erau chestii mai importante in care sa bage resurse decat animatii complexe unde nu e foarte important. Nu e AAA, e un joc de 35euro. Au lasat texturi neterminate, bug-uri cat cuprinde, o gestionare a salvarilor/db-ului lamentabila. Si tu te plangi de animatiile bladestorm la primul joc al unui indie dev. ;D
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #40 on: 17 February 2020, 23:21 »
The fck man, ai sarit pe mine de zici ca te luam la bani marunti.  Nu pentru ca asa spun eu,ci pentru ca asa ar fi normal. Stii si tu bine ca animatia ar trebui sa reprezinte lucrul pe care il faci in momentul respectiv. Da erau chestii mai importante, nu m-ai vazut sa scriu "ba wolcen este praf si toti care il joaca sunt niste retardati", m-ai vazut sa scriu ca este "dezamagitor" adica ar fi fost un lucru frumos sa fie asa cum ar trebui sa fie.

Scriam de un lucru,sunt asa cum ai mentionat si tu,tspe mii de alte lucruri,doreai sa scriu ditamai pagina de buguri? Crede-ma ca as umple pagina cu bugs and quality of life care ar trebui implementate. De fapt alea le stie toata lumea,eu scriam cum terminasem jocul cu bladestorm,am ajuns la lvl 70 unde m-am si oprit din jucat, ca e chiar dezamagitor sa te tot invarti si sa vezi aceeasi animatie. Deja imi era greata de acelasi loc,omorand acelasi tip de monstru care face exact acelasi lucru, mai si vad aceeasi animatie....repetitia e dusa la extrem.

Si chiar te voi contrazice un pic la acest "indie" dev,prea multi apara acest lucru, nu domnule. Nu erau 5 pustani de 16 ani lucrand prin ceva garaj in detroit. Era o companie,a adunat sute de mii de dolari+inca alte sute de mii pe langa primele "donatii". Este acceptabil sa ierti anumite lucruri, absolut,nu te poti astepta sa fie totul ca linul lui hrusca. Insa nici nu poti trece in extrema cealalta sa aperi absolut tot si sa pui o patura de" pai nu ai ce, e indie dev micut,plmea,fac si ei ce pot". Da pana la un punct da,insa pe langa un failed launch,pe langa tspe alte probleme, endgame content lipsa, animatii lipsa, nu poti acoperi totul cu "indie dev", ca nu prinde bine.

Sa ma intorc "to my main point". Au de lucru si la animatii, gen cand te invarti sau cand dai o magie, acea magie acel "skill" sa reprezinte lucrul pe care il faci,sau arma pe care o porti. Ca o fi implementat candva,sau nu, dracul stie. Insa pe moment este nesatisfacator sa te invarti cu o secure,si sa vezi animatia la o sabie,sau sa dai magie nu stiu,gen aether,sau lightning si toate sa arate exact la fel.
« Last Edit: 17 February 2020, 23:32 by Nosferat »
Ignore list :astateofmind
 

Offline Raziel01

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #41 on: 18 February 2020, 19:16 »
N-am sarit pe tine.
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #42 on: 18 February 2020, 21:29 »
Totusi Raziel, nu vor putea sa ajunga nici la nivelul Grim Dawn la modul cum e facut jocul, nu mai vorbesc de POE. In primul rand, in ARPG trebuie sa faci combatul sa se simta bine. Mie unul mi se pare cam slabut la partea asta. Am fost la un boss ieri gen The Caged Brute din POE, avea niste animatii de ramanea intepenit. Da sunt mici dar daca tot ai lucrat ANI de zile la un joc fa-l dracu mai bine.



Post Merge: 18 February 2020, 21:58
Muahahaha primul item unic si exact ce imi trebuia pentru Whirlwind

https://imgur.com/v0zCOqh

« Last Edit: 18 February 2020, 21:58 by RaijinRoh »
 

Offline Raziel01

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #43 on: 18 February 2020, 21:58 »
Sunt multe probleme tehnice si bug-uri care iau din fluiditate. Engine-ul e destul de flexibil si permite mult mai multe. Ei au o baza buna dar neslefuita, trebuie sa ajunga la release state si sa construiasca de acolo. PoE si alte Hack & Slash-uri au ani de content peste jocul asta.
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #44 on: 18 February 2020, 22:37 »
Holy shit ce duel facui cu fratsu, nu ma asteptam sa fie asa tare ala