Gaming => RPG => Topic started by: Dromihete on 29 September 2019, 09:51

Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dromihete on 29 September 2019, 09:51
Unii dintre voi isi mai amintesc poate de "Umbra" un rpg anuntat cu destui ani in urma. Intre timp numele a fost schimbat in Wolcen: Lords of Mayhem.
 Eu am jucat cateva ora  in urma cu vreun an si jumate doi si nu m-a prins.
Ieri am intrat din nou si surpiza  ...jocul este complet diferit fata de cum era cand l-am jucat prima oara. Acum este un Diablo 3 pe steroizi ca sa spun asa. Vizual seamana mult cu D3, dar mecanicile de joc sunt mai complexe.
Un plus este si faptul ca are si ceva din atmosfera Warhammer.
Jocul este inca in lucru , dar are un potential imens.

Recomand sa il cumparati de pe Steam si sa il testati doua ore, sa va faceti o parare.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 30 September 2019, 07:46
Si eu il urmaresc de cand se numea Umbra, insa opiniile pe Steam nu prea sunt incurajatoare.
Iar, din pacate, e de ani buni in development si nu se arata o data de lansare in curand.

LE: De fapt, au anuntat cand e lansarea, dar mi-a fost lene initial sa verific: Ianuarie 2020.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: KodiaK on 30 September 2019, 13:38
Eu il am de ceva vreme. L-am "terminat" cand l-am luat, si mi s-a parut interesant, cu potential, dar se vedea ca e alfa. Dupa asta, am mai jucat acu cateva luni si am observat o imbunatatire semnificativa, gen un beta mai polisat. O sa-l mai incerc, daca spuneti ca s-a schimbat iar, dar nu stiu cand. Sunt destul de prins cu WoW classic, nu prea mai am timp de altceva :)
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 30 September 2019, 16:14
https://youtu.be/Odp3naUGt4U

dupa asta arata bine :D
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dromihete on 12 December 2019, 20:56
Din cate am citit, lansarea a ramas stabilita pt ianuari 2020, incercati sa il cumparati de sarbatori, poate gasit o promotie, jocul este foarte promitator !
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Ciocanul on 12 December 2019, 21:07
Asta e Warhammer ? Sau e un fel de Adibas, Niike, Pumi ? :D
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dromihete on 15 December 2019, 00:07
L-ai nimerit cu feelingul de Warhammer. Armurile si unele arme par inspirate de acolo iar factiunea din care provin eroul este Inchizitia , exista cultisti, demoni  :)
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dromihete on 06 January 2020, 21:13
Lansarea va avea loc in data de 30 ianuarie.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Ransom on 07 January 2020, 08:31
Apare pe Steam? Sau si asta ii Epic Store exclusive?
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 07 January 2020, 08:39
e pe steam de 4 ani :D
https://store.steampowered.com/app/424370/Wolcen_Lords_of_Mayhem/
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Ransom on 07 January 2020, 09:14
Asta nu mai conteaza in zilele astea. Au fost jocuri recente pe care le-au scos de pe steam cu 2-3 luni inainte de lansare ca sa le mute pe epic store.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 07 January 2020, 10:55
Asta nu mai conteaza in zilele astea. Au fost jocuri recente pe care le-au scos de pe steam cu 2-3 luni inainte de lansare ca sa le mute pe epic store.
https://respawnfirst.com/valve-makes-changes-to-steam-distribution-agreement/
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 07 January 2020, 17:30
Asta nu mai conteaza in zilele astea. Au fost jocuri recente pe care le-au scos de pe steam cu 2-3 luni inainte de lansare ca sa le mute pe epic store.
https://respawnfirst.com/valve-makes-changes-to-steam-distribution-agreement/

Clauza este in agreement-ul semnat de developeri de prin 2017. A fost si un interviu cu avocatul Valve care a spus ca o clauza de acest fel e foarte greu de aplicat si nu au de gand sa o foloseasca fiind stipulata doar pentru cazuri extrem de speciale.

Wolcen este un joc crowdfunded, creat folosind CryEngine, amanat in repetate randuri si care foloseste mai multe feature-uri steam. Developerii au foarte multe de pierdut daca forteaza o exclusivitate.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 09 January 2020, 09:08
Amanat 2 saptamani:
https://steamcommunity.com/games/424370/announcements/detail/1712990655043332080
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 08 February 2020, 16:44
Cosmetics si endgame:
https://steamcommunity.com/games/424370/announcements/detail/1718622688291202508
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 09 February 2020, 12:14
L-am cumparat si eu, incep sa il joc la lansare sa vad ce este de el
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 12 February 2020, 21:31
La ce ora se lanseaza ?
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 13 February 2020, 01:14
6pm CET din ce am vazut.
L-am luat si eu, ca maine o sa fie 40 euro :D
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 13 February 2020, 07:28
Lol pai parca l-au scumpit deja o data in decembrie parca
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 13 February 2020, 08:03
Eu mai astept. Poate peste cateva luni,dupa ce se mai face un pic de polishing,dupa ce testeaza altii jocul,ma bag si eu,pana atunci am POE. Vad ca a incercat un fel de "mesh" intre POE si diablo3, vedem daca le va iesi sau nu.

https://www.youtube.com/watch?v=WJg_4hMGVP8
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 13 February 2020, 20:37
Meh ca toate lansarile, nici nu pot sa intru online
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 14 February 2020, 07:43
Abia pe la 10 am apucat sa intru si eu, dar a fost amuzant sa urmaresc frustrarea in unele streamuri.
Am ajuns la lvl 10, a fost ok pana acum. Looks fun.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 14 February 2020, 08:36
L-am testat ca deh, la cred ca jumatate de ora dupa ce a fost oficial lansat,deja se gasea spart. Conceptul e chiar ok, insa sunt o groaza de quality of life elements+buguri ce inca trebuie rezolvate.

Sunt si multi pe reddit care se plang in mare parte de aceleasi lucruri,lasand la o parte problemele de lansare si bugurile,mai ales bugurile din care sunt chiar multe,de la oameni care pur si simplu nu pot porni jocul,la altii care au avut progress reset,la altii care sunt dati afara constant din joc,la altii care au frame stutter constant si tot asa.

 Qol stuff care nu inteleg pentru ce nu a fost implementat cum trebuie.
"Why are outdoors maps completely uncovered from the start? It makes it a lot harder to keep track of where I haven't explored yet. People have complained about this for a long time, but it's clearly fallen on deaf ears."
"Maps need a proper legend implemented, and object/location icons need a popup name label when you hover the cursor over them."
"Item labels STILL not showing automatically upon dropping, despite a gazillion requests to have that implemented over the years."

Pe langa aia probleme de input lag, nu exista hardcore mode, enemy targeting e destul de enervant facut,mai ales cand vrei sa dai click stanga pe ceva si cursorul se chinuie sa selecteze acel monstru pe care ai dat click de 5 ori, hitbox la unele unitati este aiurea facut.

Are potential,dar eu sigur il mai las la dospit, poate il reiau dupa liga urmatoare din POE,asa prin mai-iunie,sper ca pana atunci majoritatea problemelor vor fi rezolvate,in stadiul actual sincer nu as da bani pentru asa ceva. Mi se pare chiar nefinisat, desi are grafica frumoasa,sunt prea multe minusuri pentru mine.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 14 February 2020, 08:50
Era de asteptat sa iasa cu probleme, primele videos cu gameplay sunt din 2011 iar KS a fost tocmai in 2015, clar ca au ramas fara bani.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 14 February 2020, 09:34
Eu am prins niste bug-uri pe audio si target-ul pe unii ranged mobs e cam wonky, plus e enervant de pus gemuri.
Probabil opinia mea e mai biased, ca asteptam de ceva vreme un joc care sa-mi trezeasca interesul, ceea ce Wolcen o face.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 14 February 2020, 20:27
Tocmai terminasem act1. Nu,din pacate nu.....nu inteleg cum nu le-a iesit,reteta in sine e buna,insa implementarea e groaznica. Au avut totusi fonduri, ca nu a fost un mic indie studio din 5 bajeti in un garaj. Dupa sute de mii de dolari,ani si ani petrecuti. A iesit un bugfest si un joc ce in nici un caz nu se poate lua ca un "version 1.0" ci mai mult un beta.

Grim Dawn a avut o lansare mult mai buna,nu compar cu diablo sau POE ca alea sunt de mai multi ani pe piata,si d3 a avut fonduri serioase in spate.

Dupa ce petrecusem cateva ore in joc,pot spune ca desi mi-ar fi placut sa fie asta un fel de inlocuitor macar intre leagues cand ma plictisesc de POE, in nici un caz,ma rog nu asa cum se prezinta acuma. Prea multe lipsuri,prea multe buguri. Si stai,ca eu sunt cu jocul spart,imaginativa frustrarea alora care pana acuma nu au reusit sa joace online ca nu merg serverele calumea.

Am testat si acel skill tree,inca au mult de lucrat la el,ca si idee e foarte bun, un fel de poe passive tree cu un twist, imi place. Macar aici nu trebuie sa aleg scion si sa fac compromisuri,pot combina cum doreste muschiul meu. Insa la unele descrierea nu e tocmai fericita,nu ai un search in passive tree,trebuie sa citesti fiecare in parte ce face, nu poti cauta ca si in poe genul "eu vreau sa vad cum e "elemental overload" acolo dai search si ai gasit,aici trebuie sa mergi pe fiecare in parte,in speranta ca gasesti ceea ce cauti.

Golems overpowered,zombies underpowered. Cum hitbox pe moment e buguit,majoritatea joaca ceva cu AOE,incat sa nu trebuiasca sa tintesti ci doar dai click si explodeaza treburi prin jur,devine foarte frustrant sa dai click pe ceva si sa nu mearga,mai dai o data,nu merge,dai inca o data,inca o data si inca o data,pana gasesti acel "hitbox" care e implementat prost si degeaba dai click pe acel monstru,ca nu merge,trebuie sa cauti dreapta,stanga,mai sus,mai jos pana cu noroc dai cumva unde ar trebui sa fie centru in mod normal.

Si mai sunt multe si multe lucruri care tin de "quality of life" lucruri la care ma astept de la un joc gen "versiunea finala" si nu un alpha sau beta test.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 14 February 2020, 23:58
Bug-ul de hitbox nu e intalnit decat la un tip de mobi si nu e o problema majora, se va rezolva. In varianta EA nu era.

Aau cam reusit sa stabilizeze cu serverele. Prima zi insa a fost horror.

Sunt ceva bug-uri, unele enervante, altele ignorabile. Nimic nu pare game breaking din experienta mea de pana acum. Ramane de vazut cum este endgame-ul
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 15 February 2020, 00:07
Sunt la mai multe,joaca-te un pic mai mult, hitboxul nu e doar la un singur tip de mob.  Poate pentru tine nu e game breaking,reddit e cam plin de oameni care nu se pot juca din cauza acestor probleme. Pe sistemul tu nu le vezi,aia nu inseamna ca nu exista. Nu ai intalnit,nici o problema,au fost altii care au avut reset de la act 2 la act1.

Nici eu nu vad multe buguri la POE, aia nu inseamna ca nu exista chiar multi care au probleme serioase,genul crash to desktop sau fps stutter. See nothing hear nothing nu e chiar recomandat la acest capitol,eu am mai dat o raita prin steam si reddit, si cei care sunt multumiti de joc versus cei care au probleme chiar grave cu jocul nu este tocmai o batalie "ignorabila" ci chiar stransa.

Om vedea pe viitor,daca promite sau nu, pe moment valul de hype train e in voga, vedem in vreo 1-2 luni daca numarul de jucatori se mentine sau scade acolo pe la 10 max 20K. Asta depinde si desigur cat de bine vor face bug+quality of life fixing.  Raman realist la acest capitol,destul de multe jocuri au fost ba wow killer,ba diablo killer,ba path of exile killer,ba una ba alta si au dat-o in bara rau de tot, la cate injuraturi imi luasem pe moment,la atatea "pai nu a fost sa fie" ca un fel de "scuze boss" imi luasem la cateva luni mai incolo.

In orice caz,fata de rhykerr si mult altii care au facut sponsored reviews,eu as mai astepta o vreme,pana sa dau un verdict final la joc. Pe moment e la capitoul de "promitator", depinde de ei daca rezolva problemele sau nu. Nu as putea arunca un verdict bun sau rau, pentru stadiul in care se afla,dupa mine nu este un joc finisat, nici pe departe,deci nu am cum sa dau un verdict.

Mai bine ascult piesa, si astept....

https://www.youtube.com/watch?v=nTjqDpR7Lcc
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 15 February 2020, 00:59
Sunt la mai multe,joaca-te un pic mai mult, hitboxul nu e doar la un singur tip de mob.  Poate pentru tine nu e game breaking,reddit e cam plin de oameni care nu se pot juca din cauza acestor probleme.

Eu din instinct am jucat numai cu force attack, nici nu am observat problema cu hitboxul :)

Sunt raijinroh.4345 daca vreti sa ma adaugati la preteni
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 16 February 2020, 13:41
https://www.reddit.com/r/Wolcen/comments/f4apo1/unpopular_opinion_devs_are_not_doing_a_good_job/


E cam overused faza cu risitas, insa are dreptate asta care a facut acest video.

https://www.youtube.com/watch?v=YVpADjyVXK8

Asta ar fi fost un moment perfect pentru o lansare de joc, liga din poe e cam "moarta", mai sunt cateva saptamani pana vine noua liga, noul sezon d3 vine in curand, last epoch apare in urmatoarele luni.

Insa au dat-o in bara, si am impresia ca aceasta greseala va fi una costisitoare.

BTW am terminat jocul, povestea e cam meh, se putea mai bine, insa a fost ok. Endgame din pacate devine plictisitor foarte repede. Poate ca sunt prea obisnuit cu atlasul+delve+multe altele din POE, e drept ca la inceput nici POE nu avea nu stiu ce endgame content. Insa a face acelasi lucru a intra in aceleasi zone de fiecare data....devine plictisitor. Ai 5-6 tipuri de locatii care se repeta la infinit. Am facut un fel de cycloner care face jocul sa fie destul de usor. Cat timp ai in ce da, te poti invarti la infinit. In schimb ce ma enervase de foarte multe ori ca nu poti da flasks,sau skilluri in timp ce faci un lucru. Nu e gen poe ca bagi cyclone,intre timp dai flaskuri, aici ori faci una,ori alta, insa nu poti face mai multe lucruri in acelasi timp.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: slicker on 16 February 2020, 13:52
Momentu ala cand te agitit ca prostu pentru progres de sub 1% :) Eu am jucat offline, cine plm se astepta sa fie flawless e retard. Jocul are probleme dar tipul de mai sus se plange ca un spoiled fuck.  Nope.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 16 February 2020, 15:09
PoE are sisteme foarte bune, chiar mi-a placut cand am vazut cat de in-depth poate sa fie. Dar, sincer, arata ca o bucata de cacat intins pe pereti. Si dupa ce am vazut ca itemele care arata decent se gasesc doar in shop, i noped the fuck outta it.
Imi place ca lumea face comparatie intre un joc care abia s-a lansat si unele care au primit expansion peste expansion. D3 la inceput era o mizerie pana cand a venit RoS si i-a mai dat putina viata.
Oricum, faza cu serverele i-a gasit cu pantalonii in vine, si ma asteptam sa joc ceva weekendu' asta, ca am inceput online si n-am chef sa o iau de la 0.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Sir Dracu on 17 February 2020, 13:26
https://www.gamepressure.com/newsroom/wolcen-is-back-online-and-its-a-great-success-on-steam/z91800
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: slicker on 17 February 2020, 13:52
Eh nu stiu ce succes are, e Mixed la reviews, viitorul suna naspa :) Mie mi se pare mult prea simplu, nu stiu, am aceeasi problema ca la MMO-urile dupa WoW, nici unul nu ma incanta. D1+D2 m-au stricat...
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 17 February 2020, 17:23
Bineinteles primul meu erou a fost pe Whirlwind aka Bladestorm, am ajuns la lvl 13 si se comporta eroic.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 17 February 2020, 19:38
Cu ala terminasem jocul. Este op daca il faci calumea,de fapt unele skilluri sunt cam op,inca nu este echilibrat bine,este o discrepanta enorma intre cate un skill sau altul. Gen golem extrem de puternic,zombie in schimb sunt facuti din carton, iar bladestorm daca este facut calumea poate toca orice din joc fara probleme.

Bladestorm+sovereign shout+warpath si faci speedclearing,crtit stacking pana in panzele albe,un pic de viata,niste life leech si moare totul destul de usor. Endgame in schimb este...underwhelming. Ai acel city builder, si faci rinse and repeat la aceleasi lucruri in aceleasi zone,omorand acelasi tip de monstrii ca sa faci upgrade la inca un lucru din oras. Nu ai altceva,nu este gen exploram o zona mai extravaganta,mergem pe insula lui peste,sau terminam questul lui nu stiu, mata hari,adica ceva,orice in plus fata de rinse and repeat.  Si acele "map drops" de fapt sunt harti care au exact aceeasi zona care ai mai explorat-o de sute de ori, doar ca la unele s-ar putea sa nu trebuie sa omori X numar de monstrii ci doar sa omori un boss,sau sa deschizi X numar de chests.

Nici animatiile nu sunt facute prea bine. Nu conteaza ca ai sabie sau topor,bladestorm are aceeasi animatie pentru ambele arme,cand te invarti,vezi o sabie care se invarte, nu conteaza ca ai 2 handed axe sau 2X1 handed axe. La fel e si pentru vraji,cam orice vraja are aceeasi animatie, nu conteaza la ce spell dai casting,animatia e la fel pentru toate.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: KodiaK on 17 February 2020, 21:36
Nici animatiile nu sunt facute prea bine. Nu conteaza ca ai sabie sau topor,bladestorm are aceeasi animatie pentru ambele arme,cand te invarti,vezi o sabie care se invarte, nu conteaza ca ai 2 handed axe sau 2X1 handed axe

Pai Bladestorm (https://wolcen.wiki.fextralife.com/Bladestorm) asta face; sumoneaza o sabie imensa care omoara inamici in timp ce te invarti. Armele echipate nu au nici o treaba cu animatia abilitatii.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 17 February 2020, 21:45
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti. Daca faci bladestorm cu axe,ar trebui sa devina axe storm si nu blade storm,indiferent ca numele skillului este blade storm,din momentul ce ai schimbat sabia,animatia ar trebui sa arate diferit,ar trebui sa reprezinte arma care o porti la momentul actual. La fel si la magie,daca faci casting cu lightning nu ar trebui sa arate exact la fel ca si casting cu annihilation,faptul ca magia in sine este diferita,ar trebui sa insemne ca si acel "casting" se face diferit.

Daca schimbi armele, ar trebui sa faca ceva diferit nu? Adica daca ai un pistol sau o pusca, sunetele armelor,comportamentul armelor in mod normal ar trebui sa fie diferite.

Si animatia poate fi facuta diferit,doar ei inca nu au implementat cum trebuie. Daca bleeding edge are axe,atunci si bladestorm ar putea avea mai multe securi care se invart in jurul tau cu un aoe mai mic, asta cand schimbi pe secure in loc de sabie.

Este extrem de nesatisfacator sa ai o ditamai secure, dai acel whirlwind/cyclone/bladestorm si se invarte o sabie in jurul tau. Inteleg ca poate din lipsa de fonduri nu au implementat animatia corecta pentru fiecare arma,fiecare skill in parte,insa totusi sa vezi aceeasi animatie indiferent de arma alesa este dezamagitor.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 17 February 2020, 22:39
Bladestorm a fost facut asa ca sa mai consume ei resurse pentru tot felul de animatii, sunt mici ce sa le ceri.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 17 February 2020, 23:14
Depinde, in mod normal,animatia ar trebui sa reprezinte arma pe care o porti.

De ce? Pentru ca asa spui tu? :D

Erau chestii mai importante in care sa bage resurse decat animatii complexe unde nu e foarte important. Nu e AAA, e un joc de 35euro. Au lasat texturi neterminate, bug-uri cat cuprinde, o gestionare a salvarilor/db-ului lamentabila. Si tu te plangi de animatiile bladestorm la primul joc al unui indie dev. ;D
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 17 February 2020, 23:21
The fck man, ai sarit pe mine de zici ca te luam la bani marunti.  Nu pentru ca asa spun eu,ci pentru ca asa ar fi normal. Stii si tu bine ca animatia ar trebui sa reprezinte lucrul pe care il faci in momentul respectiv. Da erau chestii mai importante, nu m-ai vazut sa scriu "ba wolcen este praf si toti care il joaca sunt niste retardati", m-ai vazut sa scriu ca este "dezamagitor" adica ar fi fost un lucru frumos sa fie asa cum ar trebui sa fie.

Scriam de un lucru,sunt asa cum ai mentionat si tu,tspe mii de alte lucruri,doreai sa scriu ditamai pagina de buguri? Crede-ma ca as umple pagina cu bugs and quality of life care ar trebui implementate. De fapt alea le stie toata lumea,eu scriam cum terminasem jocul cu bladestorm,am ajuns la lvl 70 unde m-am si oprit din jucat, ca e chiar dezamagitor sa te tot invarti si sa vezi aceeasi animatie. Deja imi era greata de acelasi loc,omorand acelasi tip de monstru care face exact acelasi lucru, mai si vad aceeasi animatie....repetitia e dusa la extrem.

Si chiar te voi contrazice un pic la acest "indie" dev,prea multi apara acest lucru, nu domnule. Nu erau 5 pustani de 16 ani lucrand prin ceva garaj in detroit. Era o companie,a adunat sute de mii de dolari+inca alte sute de mii pe langa primele "donatii". Este acceptabil sa ierti anumite lucruri, absolut,nu te poti astepta sa fie totul ca linul lui hrusca. Insa nici nu poti trece in extrema cealalta sa aperi absolut tot si sa pui o patura de" pai nu ai ce, e indie dev micut,plmea,fac si ei ce pot". Da pana la un punct da,insa pe langa un failed launch,pe langa tspe alte probleme, endgame content lipsa, animatii lipsa, nu poti acoperi totul cu "indie dev", ca nu prinde bine.

Sa ma intorc "to my main point". Au de lucru si la animatii, gen cand te invarti sau cand dai o magie, acea magie acel "skill" sa reprezinte lucrul pe care il faci,sau arma pe care o porti. Ca o fi implementat candva,sau nu, dracul stie. Insa pe moment este nesatisfacator sa te invarti cu o secure,si sa vezi animatia la o sabie,sau sa dai magie nu stiu,gen aether,sau lightning si toate sa arate exact la fel.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 18 February 2020, 19:16
N-am sarit pe tine.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 18 February 2020, 21:29
Totusi Raziel, nu vor putea sa ajunga nici la nivelul Grim Dawn la modul cum e facut jocul, nu mai vorbesc de POE. In primul rand, in ARPG trebuie sa faci combatul sa se simta bine. Mie unul mi se pare cam slabut la partea asta. Am fost la un boss ieri gen The Caged Brute din POE, avea niste animatii de ramanea intepenit. Da sunt mici dar daca tot ai lucrat ANI de zile la un joc fa-l dracu mai bine.



Post Merge: 18 February 2020, 21:58
Muahahaha primul item unic si exact ce imi trebuia pentru Whirlwind

https://imgur.com/v0zCOqh (https://imgur.com/v0zCOqh)

Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 18 February 2020, 21:58
Sunt multe probleme tehnice si bug-uri care iau din fluiditate. Engine-ul e destul de flexibil si permite mult mai multe. Ei au o baza buna dar neslefuita, trebuie sa ajunga la release state si sa construiasca de acolo. PoE si alte Hack & Slash-uri au ani de content peste jocul asta.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 18 February 2020, 22:37
Holy shit ce duel facui cu fratsu, nu ma asteptam sa fie asa tare ala
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: KodiaK on 19 February 2020, 10:29
Poate ma insel, dar nici PoE tin minte ca nu a fost mult mai breaz la lansare.
Nu mi se pare deloc corect comparatie dintre cele 2. Mai buna ar fi o comparatie cu Last Epoch, de exemplu.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dundee on 19 February 2020, 10:35
Last Epoch pare o gluma sincer. Combat-ul si animatiile alea sunt vrednice de un joc din anul 2005 :)
Trebuie sa vina cu sisteme foarte bune daca vor sa aiba ceva priza la public.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 19 February 2020, 11:44
Lansarea POE a fost la ani lumina fata de acest clusterfuck. Stiu,deoarece chiar am testat jocul la vremea respectiva. Nu a fost fara buguri,sau fara probleme insa efectiv nu poti compara aceasta lansare absolut dezastruoasa,cu poe launch. Nu vorbim de continut,si de lucruri ce s-au adaugat dupa ani si ani,vorbim de prima lansare oficiala a jocului. Chiar si open beta era mult mai stabil. Pe oriunde te uiti,pe orice forum ce are legatura cu wolcen, discutia in o imensa proportie este despre buguri,overpowered sau broken skills,glitches,errors si multe altele. Nu despre poveste,nu despre altceva,nici macar acel aspect of the apocalypse nu este folosit in proportie de 99% din joc,in afara de 2-3 momente in campanie,este totally useless.

https://www.reddit.com/r/Wolcen/comments/f66qfs/quin69_rage_quit_uninstalls_wolcen_after_no_loot/
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: RaijinRoh on 22 February 2020, 02:54
Am ajuns si eu la bosul ala gen Belial din Diablo 3 si nu pot sa spun decat ca sunt total dezamagit si nu de faptul ca e greu encounterul ci ca se misca ca un cacat. Dau leap(Wings of shmir) intr-un loc el sare in partea opusa cateodata raman blocat pe loc in Whirlwind, in aspects of apochalipse raman blocat pe loc de multe ori...

Story-ul e interesant pentru un ARPG arata bine dar se misca ca un cacat
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Dromihete on 23 February 2020, 12:31
Gata, am terminat si eu story, bossul final e inca bugged, daca e atacat in timp ce se transforma ramane blocat si nu mai ia dmg. Am dat restart de 3 ori pana am putut sa il termin.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 23 February 2020, 13:57
Desi nu sunt mare fan Quin, pot declara ca acest review este chiar bine facut. Desi este lung, dar dupa mine este onest.

https://www.youtube.com/watch?v=CBooApGn3zs
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 23 February 2020, 17:43
Review-ul meu:
www.thegameslashers.com/wolcen-lords-of-mayhem-review.html
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 23 February 2020, 20:11
Respect ca nu ai dat-o in acelasi rahat de ARPG coined from the marketing department. Deja imi e greata cand aud acest termen, e ca si cum as auzi despre "maturitate politica" sau  "studiu de fezabilitate" in 99% din cazuri cuvintele folosite de catre cei care le folosesc,nu reprezinta in absolut nici un caz ce ar trebui sa reprezinte.

Ai mai scapat o virgula pe ici pe colo, dar deh,nici eu nu sunt mare profesor de engleza asa ca e ok.

In schimb eu nu as fi pus un punct in plus la endgame, adica ideea,viziunea e acolo,dar altceva nu prea e. Ai orasul ala, ai viziunea ca faci upgrades and shit, insa altceva nimic. In afara de repetitie la infinit,chiar nu ofera ceva endgame-ul. Eu sigur l-as fi bagat la minus,nu la plus, faci EXACT acelasi lucru atat la lvl 50 cat la lvl 80,cat 90. Ai EXACT aceleasi harti pe repeat,facand acelasi lucru la infinit. Hai sa scriu daca ar fi sa prezentam lucrurile in o lumina mai frumoasa,la 100 de wati in loc de 20 halogen,tot as da un fel de "neutru" in loc de un lucru chiar bun cu endgame.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 23 February 2020, 20:27
Cam asa functioneaza endgame-ul prin Hack & Slash-uri, cu mici variatii. E la inceput, se mai pot adauga multe la el, dar a inceput cu o idee buna, trebuie sa mai adauge content la ea. Teoretic, pana la finalul anului trebuie sa apara inca 1-2 acte din story care vor modifica si ele la randul lor endgame-ul.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 27 February 2020, 15:55
Din cate vad mai scot cate un patch, insa e cum ma asteptam,prea putin prea tarziu. De la 127K peak pe steam charts,la 50K peak si e in scadere pe zi ce trece.  Nu stiu,poate dupa ce ma satur de noua liga POE,acolo prin mai-iunie,ma mai intorc la wolcen, cine stie,poate devine jucabil pana atunci.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Raziel01 on 27 February 2020, 19:13
Toate jocurile au un peak dupa care playerbase-ul incepe sa scada. Cu atat mai mult jocurile care au o lansare atat de proasta. Wolcen o sa urmeze ciclul natural de revitalizare a playerbase-ului la content drops si scaderi intre ele. Multi sunt foarte agasati ca au nerfuit Bleeding Edge si nu mai sunt OP, o parte din ei nici nu inteleg ca skill-ul are cooldown de la un modifier. Problema este ca in continuare sunt o multime de probleme si pe masura ce repara din ele, altele noi apar. O sa dureze 2-3 luni pana devine cu adevarat stabil si chiar is atunci or sa fie alte probleme provenite din design.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: Nosferat on 21 April 2020, 09:49
M-am plictisit un pic de POE, ma gandeam ca o sa ma prinda Doom eternal, nu a reusit, pe moment caut niste jocuri sa mai pierd timpul cu ceva.
 
Am zis sa ma mai uit catre wolcen, cine stie, poate s-a mai schimbat ceva in bine cu acest joc.....holy shit, peak players pe steam e la 3 mii si coboara la sub 1000 de jucatori.  Inca e plin de buguri,desi au trecut luni de la lansare, au reparat unele, au aparut altele, se pare ca jocul va avea nevoie de mult timp,genul no man's sky incat sa devina nu doar jucabil dar si distractiv, poate prin 2021-22. Si din cate am citit din cauza abandonului in masa,cei care mai joaca wolcen,de multe ori intra prin discord incat da de reusesc sa joace cativa in acelasi timp,cei mai multi nereusind sa gaseasca pe cineva cu cine sa joace online.
Title: Wolcen: Lords of Mayhem
Post by: slicker on 21 April 2020, 19:56
Pe mine stage 2 la bossul din actul 2 m-a facut sa dezinstalez jocul. Foarte prost facut, clunky, stupid, am ramas blocat in podea langa el de vreo 3 ori. Fuck it.