Author Topic: Wolcen: Lords of Mayhem  (Read 1190 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #15 on: 09 February 2020, 12:14 »
L-am cumparat si eu, incep sa il joc la lansare sa vad ce este de el
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #16 on: 12 February 2020, 21:31 »
La ce ora se lanseaza ?
 

Offline Dundee

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #17 on: 13 February 2020, 01:14 »
6pm CET din ce am vazut.
L-am luat si eu, ca maine o sa fie 40 euro :D
 

Offline Sir Dracu

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #18 on: 13 February 2020, 07:28 »
Lol pai parca l-au scumpit deja o data in decembrie parca

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #19 on: 13 February 2020, 08:03 »
Eu mai astept. Poate peste cateva luni,dupa ce se mai face un pic de polishing,dupa ce testeaza altii jocul,ma bag si eu,pana atunci am POE. Vad ca a incercat un fel de "mesh" intre POE si diablo3, vedem daca le va iesi sau nu.

« Last Edit: 13 February 2020, 08:07 by Nosferat »
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #20 on: 13 February 2020, 20:37 »
Meh ca toate lansarile, nici nu pot sa intru online
 

Offline Dundee

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #21 on: 14 February 2020, 07:43 »
Abia pe la 10 am apucat sa intru si eu, dar a fost amuzant sa urmaresc frustrarea in unele streamuri.
Am ajuns la lvl 10, a fost ok pana acum. Looks fun.
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #22 on: 14 February 2020, 08:36 »
L-am testat ca deh, la cred ca jumatate de ora dupa ce a fost oficial lansat,deja se gasea spart. Conceptul e chiar ok, insa sunt o groaza de quality of life elements+buguri ce inca trebuie rezolvate.

Sunt si multi pe reddit care se plang in mare parte de aceleasi lucruri,lasand la o parte problemele de lansare si bugurile,mai ales bugurile din care sunt chiar multe,de la oameni care pur si simplu nu pot porni jocul,la altii care au avut progress reset,la altii care sunt dati afara constant din joc,la altii care au frame stutter constant si tot asa.

 Qol stuff care nu inteleg pentru ce nu a fost implementat cum trebuie.
"Why are outdoors maps completely uncovered from the start? It makes it a lot harder to keep track of where I haven't explored yet. People have complained about this for a long time, but it's clearly fallen on deaf ears."
"Maps need a proper legend implemented, and object/location icons need a popup name label when you hover the cursor over them."
"Item labels STILL not showing automatically upon dropping, despite a gazillion requests to have that implemented over the years."

Pe langa aia probleme de input lag, nu exista hardcore mode, enemy targeting e destul de enervant facut,mai ales cand vrei sa dai click stanga pe ceva si cursorul se chinuie sa selecteze acel monstru pe care ai dat click de 5 ori, hitbox la unele unitati este aiurea facut.

Are potential,dar eu sigur il mai las la dospit, poate il reiau dupa liga urmatoare din POE,asa prin mai-iunie,sper ca pana atunci majoritatea problemelor vor fi rezolvate,in stadiul actual sincer nu as da bani pentru asa ceva. Mi se pare chiar nefinisat, desi are grafica frumoasa,sunt prea multe minusuri pentru mine.
« Last Edit: 14 February 2020, 08:40 by Nosferat »
 

Offline Sir Dracu

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #23 on: 14 February 2020, 08:50 »
Era de asteptat sa iasa cu probleme, primele videos cu gameplay sunt din 2011 iar KS a fost tocmai in 2015, clar ca au ramas fara bani.

Offline Dundee

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #24 on: 14 February 2020, 09:34 »
Eu am prins niste bug-uri pe audio si target-ul pe unii ranged mobs e cam wonky, plus e enervant de pus gemuri.
Probabil opinia mea e mai biased, ca asteptam de ceva vreme un joc care sa-mi trezeasca interesul, ceea ce Wolcen o face.
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #25 on: 14 February 2020, 20:27 »
Tocmai terminasem act1. Nu,din pacate nu.....nu inteleg cum nu le-a iesit,reteta in sine e buna,insa implementarea e groaznica. Au avut totusi fonduri, ca nu a fost un mic indie studio din 5 bajeti in un garaj. Dupa sute de mii de dolari,ani si ani petrecuti. A iesit un bugfest si un joc ce in nici un caz nu se poate lua ca un "version 1.0" ci mai mult un beta.

Grim Dawn a avut o lansare mult mai buna,nu compar cu diablo sau POE ca alea sunt de mai multi ani pe piata,si d3 a avut fonduri serioase in spate.

Dupa ce petrecusem cateva ore in joc,pot spune ca desi mi-ar fi placut sa fie asta un fel de inlocuitor macar intre leagues cand ma plictisesc de POE, in nici un caz,ma rog nu asa cum se prezinta acuma. Prea multe lipsuri,prea multe buguri. Si stai,ca eu sunt cu jocul spart,imaginativa frustrarea alora care pana acuma nu au reusit sa joace online ca nu merg serverele calumea.

Am testat si acel skill tree,inca au mult de lucrat la el,ca si idee e foarte bun, un fel de poe passive tree cu un twist, imi place. Macar aici nu trebuie sa aleg scion si sa fac compromisuri,pot combina cum doreste muschiul meu. Insa la unele descrierea nu e tocmai fericita,nu ai un search in passive tree,trebuie sa citesti fiecare in parte ce face, nu poti cauta ca si in poe genul "eu vreau sa vad cum e "elemental overload" acolo dai search si ai gasit,aici trebuie sa mergi pe fiecare in parte,in speranta ca gasesti ceea ce cauti.

Golems overpowered,zombies underpowered. Cum hitbox pe moment e buguit,majoritatea joaca ceva cu AOE,incat sa nu trebuiasca sa tintesti ci doar dai click si explodeaza treburi prin jur,devine foarte frustrant sa dai click pe ceva si sa nu mearga,mai dai o data,nu merge,dai inca o data,inca o data si inca o data,pana gasesti acel "hitbox" care e implementat prost si degeaba dai click pe acel monstru,ca nu merge,trebuie sa cauti dreapta,stanga,mai sus,mai jos pana cu noroc dai cumva unde ar trebui sa fie centru in mod normal.

Si mai sunt multe si multe lucruri care tin de "quality of life" lucruri la care ma astept de la un joc gen "versiunea finala" si nu un alpha sau beta test.
« Last Edit: 14 February 2020, 20:29 by Nosferat »
 

Offline Raziel01

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #26 on: 14 February 2020, 23:58 »
Bug-ul de hitbox nu e intalnit decat la un tip de mobi si nu e o problema majora, se va rezolva. In varianta EA nu era.

Aau cam reusit sa stabilizeze cu serverele. Prima zi insa a fost horror.

Sunt ceva bug-uri, unele enervante, altele ignorabile. Nimic nu pare game breaking din experienta mea de pana acum. Ramane de vazut cum este endgame-ul
« Last Edit: 15 February 2020, 00:00 by Raziel01 »
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #27 on: 15 February 2020, 00:07 »
Sunt la mai multe,joaca-te un pic mai mult, hitboxul nu e doar la un singur tip de mob.  Poate pentru tine nu e game breaking,reddit e cam plin de oameni care nu se pot juca din cauza acestor probleme. Pe sistemul tu nu le vezi,aia nu inseamna ca nu exista. Nu ai intalnit,nici o problema,au fost altii care au avut reset de la act 2 la act1.

Nici eu nu vad multe buguri la POE, aia nu inseamna ca nu exista chiar multi care au probleme serioase,genul crash to desktop sau fps stutter. See nothing hear nothing nu e chiar recomandat la acest capitol,eu am mai dat o raita prin steam si reddit, si cei care sunt multumiti de joc versus cei care au probleme chiar grave cu jocul nu este tocmai o batalie "ignorabila" ci chiar stransa.

Om vedea pe viitor,daca promite sau nu, pe moment valul de hype train e in voga, vedem in vreo 1-2 luni daca numarul de jucatori se mentine sau scade acolo pe la 10 max 20K. Asta depinde si desigur cat de bine vor face bug+quality of life fixing.  Raman realist la acest capitol,destul de multe jocuri au fost ba wow killer,ba diablo killer,ba path of exile killer,ba una ba alta si au dat-o in bara rau de tot, la cate injuraturi imi luasem pe moment,la atatea "pai nu a fost sa fie" ca un fel de "scuze boss" imi luasem la cateva luni mai incolo.

In orice caz,fata de rhykerr si mult altii care au facut sponsored reviews,eu as mai astepta o vreme,pana sa dau un verdict final la joc. Pe moment e la capitoul de "promitator", depinde de ei daca rezolva problemele sau nu. Nu as putea arunca un verdict bun sau rau, pentru stadiul in care se afla,dupa mine nu este un joc finisat, nici pe departe,deci nu am cum sa dau un verdict.

Mai bine ascult piesa, si astept....


« Last Edit: 15 February 2020, 00:38 by Nosferat »
 

Offline RaijinRoh

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #28 on: 15 February 2020, 00:59 »
Sunt la mai multe,joaca-te un pic mai mult, hitboxul nu e doar la un singur tip de mob.  Poate pentru tine nu e game breaking,reddit e cam plin de oameni care nu se pot juca din cauza acestor probleme.

Eu din instinct am jucat numai cu force attack, nici nu am observat problema cu hitboxul :)

Sunt raijinroh.4345 daca vreti sa ma adaugati la preteni
« Last Edit: 15 February 2020, 01:01 by RaijinRoh »
 

Offline Nosferat

Wolcen: Lords of Mayhem
« Reply #29 on: 16 February 2020, 13:41 »
https://www.reddit.com/r/Wolcen/comments/f4apo1/unpopular_opinion_devs_are_not_doing_a_good_job/


E cam overused faza cu risitas, insa are dreptate asta care a facut acest video.



Asta ar fi fost un moment perfect pentru o lansare de joc, liga din poe e cam "moarta", mai sunt cateva saptamani pana vine noua liga, noul sezon d3 vine in curand, last epoch apare in urmatoarele luni.

Insa au dat-o in bara, si am impresia ca aceasta greseala va fi una costisitoare.

BTW am terminat jocul, povestea e cam meh, se putea mai bine, insa a fost ok. Endgame din pacate devine plictisitor foarte repede. Poate ca sunt prea obisnuit cu atlasul+delve+multe altele din POE, e drept ca la inceput nici POE nu avea nu stiu ce endgame content. Insa a face acelasi lucru a intra in aceleasi zone de fiecare data....devine plictisitor. Ai 5-6 tipuri de locatii care se repeta la infinit. Am facut un fel de cycloner care face jocul sa fie destul de usor. Cat timp ai in ce da, te poti invarti la infinit. In schimb ce ma enervase de foarte multe ori ca nu poti da flasks,sau skilluri in timp ce faci un lucru. Nu e gen poe ca bagi cyclone,intre timp dai flaskuri, aici ori faci una,ori alta, insa nu poti face mai multe lucruri in acelasi timp.
« Last Edit: 16 February 2020, 13:54 by Nosferat »