nu prea intereseaza pe nimeni din zona aia (marile studiori americane) sa faca filme bune. si 1000 de ani daca le-ai da, tot scenariile alea retardate ti le-ar vinde - singura lor preocupare e sa stoarca maximal $$$ cu efort creativ minim. iar cita vreme le merge de minune cu retetarul asta oligofren... de ce ar bulversa cineva piata receptarii si si-ar risca banii doar de dragul imbunatatirii calitative a produsului? sa fim seriosi, mai mult de 4-5 filme bune (accidente fericite) in 20 de ani n-o sa vedem prea curind de acolo.
era in regula daca nu exagerai ca-i bun din greseala.
nope, pare exagerare doar daca ignori
contextul. n-am afirmat nici un moment ca le-a iesit bun
doar din greseala asa, in sine, ci ca
raportat la continuarile alea varza (despre care producatorii au avut tupeul sa pretinda ca erau gata si formau un intreg inca dinaintea lansarii primului matrix). pai daca tot acel bullshit vinturat in 2 & 3 era in capul lor inca de cind ii concepeau pe 1, atunci singura explicatie pentru cum a iesit 1 e accidentul fericit - asta era afirmatia mea.
Three billboards outside ebbing - 8/10. Finalul cam in coada de peste dar inchide destul de ok povestea.
mie nu mi s-a parut in coada de peste, ci congruent cu una din directiile filmului (care era dezamorsarea violentei). mai degraba mi s-ar fi parut aiurea alt fel de final (nu stiu unde-i spoileru, deci n-o sa intru in detalii)
mi-a placut si ca s-a jucat nitel cu asteptarile mele, si ca mi-a dat ceva palpitatii - de citeva ori parea ca se duce la vale inspre un film prost (din alea gramada care incep bine si se alege praful dupa 20 de min, sau 40, sau la final), insa de fiecare data a stiut sa-si revina, iar la final era clar ca posibilele alunecari n-au fost decit niste fente si ca autorii tinusera de fapt tot timpul friiele in mina in deplin control
l.e.
again @moiner: metru antic, da