Author Topic: nVidia - Arhitectura Turing  (Read 137141 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #360 on: 30 August 2018, 19:11 »
Situatia e trista rau daca diferenta efectiva de performanta e de doar 35-40% fata de Pascal. Eu de ex. nu renunt la 4k pentru RT si nu dau 6000 lei pe RTX 2080 Ti pentru doar 40% in plus vs GTX 1080 Ti, iar RTX 2080 pare sa fie doar la nivel de 1080 Ti, la 4000 lei cele mai ieftine.

O sa ma multumesc doar cu comentariile celor care le cumpara, pana anul viitor, daca nu apare ceva schimbare in bine de ultima ora (cum ar fi o reducere semnificativa de preturi, ca la performanta sansele sunt minuscule). ;D
 

Offline axxel4you

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #361 on: 30 August 2018, 20:07 »
Mai bine va pregatiti pentru black friday pentru reduceri masive la Pascal daca chiar sunt stocuri asa mari integratori vor face orice sa scape de chipurile outdated.
Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline Luc1aNo

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #362 on: 30 August 2018, 21:28 »


 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #363 on: 30 August 2018, 22:39 »
Din testul in 10 jocuri se confirma media de 35-40% spor de performanta 2080 Ti vs 1080 Ti. Pretul actual al 2080 ar fi OK pentru 2080 Ti.
 

Offline dark_one

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #364 on: 31 August 2018, 04:50 »
pai normal ... 2080 are acum pret de "Ti" iar Ti-ul are pret de Titan. :)

Stocuri vechi (1070/1080 si 1080Ti) sunt suficiente, eu presupun ca 2080 si 2080 Ti vor fi extrem de  "rare" ... pentru a creea iluzia de "elitist" .. o sa vedem zecile de influenceri care primesc pe moka placile cum le ridica in slavi ca sunt cele mai puternice ca nu stiu ce ca nu stiu cum .. ca Ray tracing este miracolul pe pamant.
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #365 on: 31 August 2018, 07:36 »
Cam cum face oldshooterman ?

:D


Sent from my iPhone using Tapatalk
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #366 on: 31 August 2018, 11:21 »
Sporul de perf de la o gen la alta a fost de mult timp intre 20-30%. 680vs580->23%, 780vs680->20%, 980vs780->29%. Exceptia de la regula a venit la Pascal cand am avut un spor de 60% de la 980 la 1080. De aia si scuza cu preturile exagerate la lansarea Pascal. Acum insa se pare ca preturile au continuat sa creasca, dar spor de perf a revenit la ce era inainte de Pascal. GG nVidia :)
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #367 on: 31 August 2018, 12:10 »
... ca Ray tracing este miracolul pe pamant.
E un mare pas inainte spre fotorealism, doar ca necesita multe resurse.
O placa video de varf cu Ray Tracing Gen 2 plus un TV Samsung 8k de 85" cu AI upscaling si o sa fie o calitate a imaginii inca de neimaginat in gaming.  8)
Deja merge si cu RTX 2080 Ti in 1440p scalat la 8k si cu TV-ul respectiv..., e chestiune doar de dimensiunea buzunarului. ;D
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #368 on: 31 August 2018, 14:03 »
E un mare pas inainte spre fotorealism, doar ca necesita multe resurse.
Da, este, doar ca momentan beneficiile vizuale sunt minime. In SOTR avem niste umbre mai soft, iar in BFV niste reflexii un pic mai misto. Nu este nimic revolutionar in ceea ce priveste rezultatul final.
Iar cand beneficiile vizuale o sa fie cu adevarat spectaculoase, seria 20 o sa fie uitata demult ;)
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline dark_one

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #369 on: 31 August 2018, 18:09 »
@olds - sincer sa fiu I don't give a shit about foto-realism, chiar nu imi doresc sa ma joc un film, goana dupa aspectul grafic cat mai apropiat de realitate este ceva ce eu unul nu inteleg, daca un joc ofera un gameplay bun, e bun este irelevant daca e fotorealist sau nu, cele mai bune jocuri de pana acum nu au ajuns acolo pentru ca arata bine, ci pentru ca au oferit o experienta incredibila. Dar poate sunt eu un ultim dinozaur in viata pentru ca inca ma pot juca pe Gameboy/NES / SNES / N64 / Playstation / PS2 / Xbox sau chiar Xbox 360/PS3 fara sa imi dau ochii peste cap ca n-am sute de FPS-uri si n-am "fotorealizm"

 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #370 on: 31 August 2018, 18:34 »
Fotorealismul si cinematica avansata sunt principalele tinte in evolutia jocurilor pentru viitorul apropiat, spre deliciul meu. Eu chiar vreau sa ma joc in filme. ;D

Calitatea exceptionala a imaginii nu exclude un gameplay de calitate. Inteligenta Artificiala va fi folosita tot mai mult in dezvoltarea jocurilor. Sper sa nu dureze prea mult pana vei putea comanda (contra cost) moduri personalizate pentru jocurile preferate. ;D
 

Offline gyorg

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #371 on: 31 August 2018, 18:36 »
Personal mi s-ar parea un progres MULT mai bun din f multe puncte de vedere sa avem o simulare fizica cat mai realista decat fotorealismul. Dar bineinteles ca fiecare cu gusturile lui ...
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #372 on: 31 August 2018, 19:04 »
Aia e inclusa in ce s-a mentionat.

Pentru cine se plange de calitatea vegetatiei: (2018) - Photorealistic Forests with Unreal Engine 4 (dupa min. 01.00)
 

Offline gyorg

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #373 on: 31 August 2018, 20:00 »
Recunosc, nu am urmarit discutia cu atentie, asa ca e f posibil sa pap poopoo aici, dar zici ca simularea fizicii intr-un mod cat mai real este inclusa in raytracing?

Ca sa fiu mai clar, prefer apa care sa nu fie fotorealista DAR care sa se comporte ca apa. Mai degraba as prefera in battlefield distrugerea obiectelor intr-o simulara realista decat sa vad reflexii reale in baltoci si geamuri.

Vreau sa vad in jocuri simulari de genul

Mi se pare MULT mai interesant din perspectiva gameplay-ului, ca posibilitati, comparat cu raytracing. Parerea mea ...
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #374 on: 31 August 2018, 20:19 »
Pe partea asta sunt de acord cu olds. Si eu vreau jocuri cant mai fotorealiste. Evident nu poti avea o grafica fotorealista si o fizica de 2 lei. La asta cred ca s-a referit el, si nu la faptul ca RT include simulare a fizicii.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K