Author Topic: nVidia - Arhitectura Turing  (Read 137456 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Online oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #375 on: 31 August 2018, 20:35 »
Recunosc, nu am urmarit discutia cu atentie, asa ca e f posibil sa pap poopoo aici, dar zici ca simularea fizicii intr-un mod cat mai real este inclusa in raytracing?

Ca sa fiu mai clar, prefer apa care sa nu fie fotorealista DAR care sa se comporte ca apa...
Nu Man, am zis ca simularea fizicii intr-un mod care sa para cat mai realist e printre principalele tinte in evolutia jocurilor. Eventual se poate spune ca RT e inclusa in asta, nu invers.

Iar cu apa e o probleme mare, pentru ca simularea ei necesita de asemenea extrem de multe resurse. Deci pentru asta cu apa in jocuri mai e de asteptat, dar nu ca nu se poate in principiu.
« Last Edit: 31 August 2018, 20:52 by oldshooterman »
 

Offline Luc1aNo

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #376 on: 01 September 2018, 04:52 »
 

Offline Pruny

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 3 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 154
  • Location: Oltenia
  • Honk honk
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #377 on: 04 September 2018, 07:43 »
Wow rtx a introdus reflectii in jocuri... Lmao
Potato PC: i5 3450S, RX 470, 8gb ddr3, 64gb ssd, 500gb hdd, sursa ultron
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #378 on: 04 September 2018, 09:25 »
;)
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #379 on: 04 September 2018, 09:39 »
Reflexiile de genul celei din Duke, se fac prin dublarea scenei randate. Practic in oglinda nu ai o reflexie, ci o randare full a camerei+personajului.
Va recomand sa urmariti filmuletul de mai jos pt o analiza tehinca si in detaliu a raytracing-ului din BFV. Ca un exemplu, reflexia deformata a personajului in suprafete lucioase (cum ar fi capota unei masini) este aproape imposibil de obtinut in real time cu tehnici raster clasice.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #380 on: 04 September 2018, 12:46 »
Reflexiile de genul celei din Duke, se fac prin dublarea scenei randate. Practic in oglinda nu ai o reflexie, ci o randare full a camerei+personajului.

Really? Nu crezi ca idea era alta?
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #381 on: 04 September 2018, 14:02 »
Avand in vedere contextul discutiei, am crezut ca ai pus filmuletul ala ca sa arati reflexii dintr-un joc antic facute fara RTX. Dar acum am dat si play si mi-am dat seama ca era o gluma :)
Oricum reply-ul era mai mult adresat lui PRUNY.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #382 on: 04 September 2018, 14:16 »
Exact asta era: existau reflexii și înainte de rtx. Nu e atât de important cum se realizau ci ca existau. Mai bune sau mai proaste.

Ca nu sunt Photorealiste ... nu cred ca e atât de important când iei in calcul taxarea de performanta si mai ales prețul prohibitiv.



PHotorealism effect

http://puu.sh/BpuoR/506a3d158c.jpg
« Last Edit: 04 September 2018, 14:28 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #383 on: 04 September 2018, 14:34 »
Da existau, ideea e cat de usor se faceau, si cat de realiste erau.
Daca te uiti la filmulet o sa vezi mai multe detalii.
Acum este mult mai usor pentru developeri sa faca multe chestii cu reflexiile, totul este mai natural. Da, este extrem de resource costing, dar cam asta e singurul downside. Asta si pretul, care este exagerat pt ce livreaza hardware=ul acum. Dar tehnologia in sine este un pas foarte mare, si in 2-3 generatii o sa ajunga standard, cam cum e antialiasingul acum de ex.
Am zis si repet, Turing nu trebuie cumparat acum pt RT. Perf in RT este slaba, suportul software este ca si inexistent, in acele cateva jocuri care o sa suporte RT benefiicile vizuale sunt minime. Cand chiar o sa conteze RT-ul, sigur o sa exite o generatie mult mai capabila de nVidia/AMD. Turing este generatia de sacrificiu, dar importanta RT-ul ca avans tehnologic nu trebuie ignorata deloc.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 
The following users liked or thanked this post: creAtor

Offline Pruny

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 3 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 154
  • Location: Oltenia
  • Honk honk
    • View Profile
Potato PC: i5 3450S, RX 470, 8gb ddr3, 64gb ssd, 500gb hdd, sursa ultron
 

Online oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #385 on: 13 September 2018, 22:03 »
Da, doar ca se asteapta noutati. Deocamdata Nvidia a impins data la care presa are voie sa publice review-urile pana pe 19 septembrie, respectiv cu o zi inainte de a ajunge primele exemplare pe piata. Unii speculeaza ca ar fi pentru ca multi sa nu mai poata anula precomenzile, altii spera ca trag de timp pentru a perfectiona driverul pana in ultimul moment.
 

Online oldshooterman

 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #387 on: 14 September 2018, 06:44 »
Nvidia being nvidia

‘The gaming numbers posted are based on internal NVIDIA estimates and may vary when we get to see real benchmark reviews ’
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Online oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #388 on: 14 September 2018, 13:42 »
DLSS Momentum Continues With More Games Announcing Adoption

"If you’re unfamiliar with DLSS, this new RTX technology uses the power of deep learning and AI to train the GPU to render crisp images, while running up to 2x faster than previous generation GPUs using conventional anti-aliasing techniques."
 

Online oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #389 on: 14 September 2018, 22:28 »
"NVIDIA GeForce RTX 2080 3DMark Performance Leaks Out – Faster Than Titan XP While Running at Stock Configuration." ;D (wccftech)