Author Topic: nVidia - Arhitectura Turing  (Read 226420 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #345 on: 27 August 2018, 15:15 »
Am impresia ca treaba cu Ray Tracing e ceva nou doar pentru NVIDIA, abia astept sa vad testele si ce placi video de la AMD vor testa pentru a scoate in evidenta performanta RTX .
AMD sunt in urma rau, ca de obicei (la capitolui Ray Tracing).

"AMD’s Open Source Vulkan Ray Tracing Engine Debuting In Games This Year". (wccftech)

"In an interview with Golem.de AMD revealed that it expects the feature to make it into the gaming realm this year.In fact, PC gamers with high-end graphics cards will be able to enjoy this computationally demanding yet visually stunning feature in as soon as a couple of months, just by ticking the “Ultra” setting in a yet unnamed gaming title, the company confirmed."

Adica o sa fie ceva joc (tinut in mare secret) in care or sa arate si ei RT.
 

Offline axxel4you

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #346 on: 27 August 2018, 16:34 »
Mai bine ne povestesti ce se intampla cu HDR-ul enable de merge asa nasol pe NVIDIA - https://www.computerbase.de/2018-07/hdr-benchmarks-amd-radeon-nvidia-geforce/2/#diagramm-battlefield-1-3840-2160 .

 L.E. Radeon Rays . de prin 2016, cand lumea visa la GTX 1080 care acum deja este OLD TECH si cum ies behchmarkurile cu noua serie se va sterge cu el pe jos .
« Last Edit: 27 August 2018, 16:46 by axxel4you »
Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #347 on: 27 August 2018, 17:21 »
Radeon Rays nu prea este pt gaming. Perf este mult prea mica pt real time rendering.


Sursa
Prin comparatie, nVidia zicea ca ar avea intre 6 si 10 Grays/sec pt placile RTX, iar AMD are in cel mai bun caz 0.3 GRays/sec.
Acum ce inseamna exact cifrele astea, ramane de vazut, dar ma gandesc ca daca Radeon Rays era pt jocuri, se gasea macar un joc sa ofere asa ceva :) 
Asus TUF X670E-PLUS | 9800X3D | Lian-Li GA II Trinity Perf 360 | 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO 6000Mhz CL30 | MSI Ventus RTX 5080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG 512GB+1TB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | AORUS FO27Q3
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #348 on: 27 August 2018, 19:25 »
Cifrele respective inseamna chiar ceea ce se evidentiaza in denumire, respectiv numarul de raze de lumina provenite de la una sau mai multe surse, care se reflecta pe diferite obiecte si al caror efect poate fi prelucrat intr-o secunda. Asta inseamna ca pentru exact aceeasi scena, la aceeasi rezolutie si la aceeasi calitate a imaginii finale, solutia Nvidia lucreaza de cel putin 20x mai repede (6/0,3).
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #349 on: 27 August 2018, 20:44 »
M-am referit ce inseamna concret in jocurile care au raytracing. E posibil ca si 10Grays/s sa fie prea putin si sa-ti trebuiasca 50 ca sa vezi cu adevarat diferentele.
30-40 fps-uri in 1080p pe 2080Ti nu suna prea bine. Asta inseamna 15-20 pt 2070, ca doar nu-ti iei 2080Ti sa te joci in FHD
Cred ca in vreo 6-12 luni o sa vedem exact ce-i poate pielea lui Turing in RT.

Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

Asus TUF X670E-PLUS | 9800X3D | Lian-Li GA II Trinity Perf 360 | 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO 6000Mhz CL30 | MSI Ventus RTX 5080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG 512GB+1TB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | AORUS FO27Q3
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #350 on: 27 August 2018, 21:21 »
Deocamdata daca vrei RT, te multumesti cu 30-40 fps in FHD, pe bani grei. Daca vrei 4k, renunti la RT. Eu de ex. nu renunt la 4k... 8)
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #351 on: 28 August 2018, 11:11 »
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #352 on: 28 August 2018, 15:53 »
Cum e sa compari o placa cu oc cu una la frecv normale ;)
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline EXxx

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #353 on: 28 August 2018, 16:21 »
ideea e ca un 1080Ti la aceleasi frecvente are cam acelasi scor. Posibil ca 1080Ti sa fie nitel mai rapid, pentru ca are mai mute core-uri cuda. Din ce pare, diferenta dintre 2080 si 1080Ti va fi mica spre inexistenta.
uf, nu stiu ce sa fac momentan, fie iau un 1080Ti nou evga, si in 2 luni fac step-up la 2080Ti, fie iau un 1080Ti sh si il tin pana apar generatiile pe 7nm.
dang
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #354 on: 28 August 2018, 18:50 »
Eu recomand 1080Ti SH. Generatia urmatoare cel mai probabil apare peste un an, iar atunci or sa inceapa sa apara si jocuri cu RT, unde se va descurca si mult mai bine decat Turing in RT.
Asus TUF X670E-PLUS | 9800X3D | Lian-Li GA II Trinity Perf 360 | 32GB G.SKILL Trident Z5 NEO 6000Mhz CL30 | MSI Ventus RTX 5080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG 512GB+1TB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | AORUS FO27Q3
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #355 on: 28 August 2018, 20:08 »
Si eu as zice la fel, 1080ti sh acum și 40x0 când or apărea ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Luc1aNo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #356 on: 28 August 2018, 22:51 »
780Ti = 970
980Ti = 1070
1080Ti != 2070.......Trist.

Post Merge: 29 August 2018, 05:22
« Last Edit: 29 August 2018, 05:22 by Luc1aNo »
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #357 on: 30 August 2018, 11:24 »
Specialistii fac eforturi pentru a implementa solutii care sa duca la posibilitatea de a juca cu Ray Tracing si in 4k, la un framerate acceptabil. Cu unele compromisuri in setari cred ca se va ajunge si la 4k/60fps folosind RTX 2080 Ti. 8)

Ray Traced Battlefield V Currently Runs at sub-30FPS in 4K, but DICE Has Tweaks in Hand to Increase Performance

"DigitalFoundry spoke with some DICE graphics engineers at the event. While doing so, they tested increasing the default 1080p resolution (running at over 60 frames per second as we reported earlier this week) to 1440p, lowering the average frame rate to 40-50 FPS. On the other hand, native 4K resolution dropped the frame rate to below 30FPS, though the folks at DICE were surprised the game was running at all at 2160p given the short amount of time they had to work with the new GeForce RTX cards (roughly two weeks). However, critically, they have already discussed with DigitalFoundry some tweaks that could massively improve performance."

Principalul motiv pentru care Nvidia deocamdata nu permite teste consta in faptul ca inca se lucreaza la tot felul de optimizari.

 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #358 on: 30 August 2018, 16:37 »
NVIDIA : RTX 2080 Ti, 2080 & 2070 Are ~40% Faster vs Pascal in Gaming (wccftech)

Destul de slabut, tinand cont si de preturi.
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #359 on: 30 August 2018, 17:20 »
Având in vedere ca anul trecut a fost un bump mai mare de perf intre modele și prețul nu a sărit atât de drastic as zice ca “slăbuț” e un understatement.

Ma uitam la filmulețul cu BF - nu prea am avut timp sa admir ray tracingul ....
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste