E vorba despre ~15% in plus in rasterizare si in medie. Cel mai probabil GTA VI va avea cerinte hardware foarte mari si daca va fi optimizat pentru Nvidia cu cel mai nou DLSS, s-ar putea sa merite RTX 5060 Ti.
La cum arată grafica din GTA 6 pe PS5/Xbox, cu locked at 30 FPS(asta dacă nu cumva e pre-rendered ce vedem în trailer), îți dai seama cum o să arate pe PC. Dar e numai estetica. O să-ți trebuiască minim RTX 5080 pentru a rula varianta de PC pe high din cauza că motorul lor grafic RAGE e primitiv. Și pentru că se va lansa prin 2026-2027 pe PC, o să-ți trebuiască RTX 6080 ca să-l duci pe Ultra, în 8K.
Dar repet, e doar estetic.
Sunt totuși, sunt numai texturi, umbre, RayTracing și alte efecte și detalii.
Motorul grafic e tot
RAGE îmbunătățit din RDR 2, care a fost folosit și în GTA V și în GTA IV și în RDR 1 și în Max Payne 3, care deja e obsolete pentru 2025-2027. RAGE e din 2006 folosit.
În materie de motor grafic, mai revoluționare mi se par astea din Monster Hunter Wilds și Black Myth: Wukong pentru că au la bază motoare grafice mai noi.
Monster Hunter Wilds are la bază RE Engine, dezvoltat între 2011 și 2014 și folosit din 2017 încoace.
Black Myth: Wukong are Unreal Engine 5 din 2022. Pentru astea merită să faci upgrade serios la PC cu RTX 5080-5090.
GTA 6 ....are la bază un motor grafic din 2006 ce a fost îmbunătățit, deci mai bine îl joci pe PS5 PRO. GTA 6 pare de epoca de piată în comparație cu cele două jocuri menționate mai sus.
MSI RTX 4060 TI 16 GB
Link, te rog?
Nu te entuziasma. Abia duce Alan Wake 2 în 50 fps, pe 1440p.