Kingdome Come Deliverance II arata exceptional, chiar daca e bazat pe CryEngine, motor care, dupa logica ta e din 2002 deci ar trebuie sa fie praf. AC: Shadows arata excelent, chiar daca e facut cu Anvil (2007).
Iar UE5, chiar daca e ultimul ragnet in materie de engineruri, este praf la optimizare.
Nu știu ce ai văzut tu excepțional la KCD II - eu nici azi n-am putut să termin KGD I pentru că nu-mi dau seama ce a fost în capul ălora de la Warhorse să folosească CryEngine pentru un asemenea joc și să-l facă și first-person....l-am restartat de 3 ori....mă ia durerea de cap de la fov-ul ăla, oricât aș umbla. Dacă îl făceau third person, mai ziceam.
Cât despre AC Shadows... e o catastrofă totală plină de buguri. Azi, când am repornit jocul de la început, am văzut că nu au reparat bugul cu momentul când un japonez trage spre Naoe călare....trebuie să tot alergi în jurul lui ca să te împuște și să se producă cutscene-ul. Halal joc de 70 euro. L-au amânat degeaba. În plus, e exact AC Origins din 2017 cu RayTracing. Și sincer, Origins, Odyssey și Valhalla au arătat mai bine decât Mirage și Shadows.
Toate trei au funcționat bine pe RTX 3060 și rulează excelent pe RTX 4070, la 60 FPS, în 4K.
Pentru Mirage a trebuit să-mi iau procesor de generația a 13-a.
Dar AC Shadows....cred că mi-ar cauza probleme și dacă aș cumpăra acum 5080 și l-aș juca cu DLSS activat. De la Unity încoace n-am mai văzut un AC atât de plin de buguri precum Shadows, care e deja candidat serios la zmeurica de aur.
Chiar și pe setări Ultra, nu arată bine, iar motorul grafic Anvil - în afară că Naoe poate să facă giunbușlucuri și Yasuke poate să dărâme uși, mi se pare o glumă proastă să văd aceleași animații pe care le făcea Altair în 2007 când vine vorba de cățărare și sărit în fân de la înălțime.
Și să-l mai scoată naibii pe
Synchronize Waypoint la pensie!

Mi-e silă să mai urc pe turnuri, să tot dau press E și să se rotească camera ca o dronă.