Author Topic: NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm  (Read 182456 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline razvvan

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1290 on: 18 November 2020, 15:18 »
În cât timp ajunge?

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk

 

Offline oldshooterman

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1291 on: 18 November 2020, 17:15 »
De obicei in cateva zile, dar acum sunt probleme cu transportul din cauza virusului. Mai depinde si de solutia aleasa pentru transport. In conditii normale nu sunt probleme si produsele ajung repede.
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1292 on: 18 November 2020, 19:37 »
Unde găsesc și eu un 3070 cu vre-o 3000 RON?

la nemti

Trebuie sa fie si disponibila. Adica raspunsul corect este: deocamdata nu gasesti ...
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline mache

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1293 on: 18 November 2020, 19:43 »
Unde găsesc și eu un 3070 cu vre-o 3000 RON?

la nemti

Trebuie sa fie si disponibila. Adica raspunsul corect este: deocamdata nu gasesti ...
Mai devreme azi erau mai multe disponibile...
 

Offline oldshooterman

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1294 on: 18 November 2020, 19:47 »
Gasesti aproape zilnic. Ex. in acest moment.
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1295 on: 19 November 2020, 03:13 »
Da, nu m-am gandit la asta :)
Atunci se explica de ce in toate jocurile care au vram counter cand umbli la setari, ce aparea acolo era diferit de ce raporta MSI AB.

Apropo de management la memorie: am lasat benchmark-ul sa ruleze cateva loops in RDR2. Incepe (cu setarile mele) de la 5400MB. Totul ok. Termina primul loop cam pe la 6200MB. Sa zicem ca e ok, a incarcat obiecte noi si a mai pastrat din cele vechi. Incepe loop 2. Memoria nu scade la 5400 din nou ci continua de la cat a ramas. Si guess what: continua sa creasca. Desi ai spune ca domle are deja obiectele in memorie pe care le-a pastrat de la primul loop. Numai ca ... memoria continua sa creasca desi NU exista obiecte noi, totul e scriptat, totul este identic ca in primul loop. Nu ar exista nici un motiv ca memoria ocupata sa creasca. Dar creste. si termina al doilea loop la 6700-7000. Sau mai mult, nu e f consistent si nu ma mira. La repornirea benchmark-ului scade din nou la 5400.

Memory leaks, address space fragmentation sau pur si simplu nu se deranjeaza sa deblocheze mem de anumite assets pe care apoi le reincarca la adrese diferite ... nu stiu, dar ca idee cam asta am observat, daca vrei arunca si tu un ochi si vezi cum e la tine :)
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1296 on: 19 November 2020, 11:14 »
Da, nu m-am gandit la asta :)
Atunci se explica de ce in toate jocurile care au vram counter cand umbli la setari, ce aparea acolo era diferit de ce raporta MSI AB.

Apropo de management la memorie: am lasat benchmark-ul sa ruleze cateva loops in RDR2. Incepe (cu setarile mele) de la 5400MB. Totul ok. Termina primul loop cam pe la 6200MB. Sa zicem ca e ok, a incarcat obiecte noi si a mai pastrat din cele vechi. Incepe loop 2. Memoria nu scade la 5400 din nou ci continua de la cat a ramas. Si guess what: continua sa creasca. Desi ai spune ca domle are deja obiectele in memorie pe care le-a pastrat de la primul loop. Numai ca ... memoria continua sa creasca desi NU exista obiecte noi, totul e scriptat, totul este identic ca in primul loop. Nu ar exista nici un motiv ca memoria ocupata sa creasca. Dar creste. si termina al doilea loop la 6700-7000. Sau mai mult, nu e f consistent si nu ma mira. La repornirea benchmark-ului scade din nou la 5400.

Memory leaks, address space fragmentation sau pur si simplu nu se deranjeaza sa deblocheze mem de anumite assets pe care apoi le reincarca la adrese diferite ... nu stiu, dar ca idee cam asta am observat, daca vrei arunca si tu un ochi si vezi cum e la tine :)

Cred ca aia e explicatia. Pur si simplu nu are rost sa consume GPU/CPU time pe eliberarea memoriei, daca inca nu este necesar.
Ceva similar am observat si eu in Hunt. Cand incep o runda am 3-3.5GB ocupati. La finalul ei sunt peste 7GB ocupati. Cu toate ca asset-urile sunt cam copy/paste. Nu e ca si cum fiecare copac/casa/zombie e diferit, sunt cateva modele copy/paste pe toata harta. Dar probabil, avand memorie disponibila, tot incarca acelasi asset de mai multe ori. Culmea ca si cand am terminat runda si sunt in meniu, tot 7GB am ocupati, unde clar nu are nevioe sa randeze decat niste text si modelul 3D al hunter-ului. Abia cand incarca o runda noua, scade vram-ul iar la 3GB. 
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline oldshooterman

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1297 on: 19 November 2020, 12:27 »
Adica ce am patit in RAGE 2, cand dupa ~doua ore de joc se incarcau complet 8GB si incepea sa agate jocul. Dupa iesirea si reintrarea in joc mergea din nou bine o vreme si se repeta figura... Se poate presupune ca daca era mai multa memorie disponibila ar fi putut continua incarcarea.
 

Offline KodiaK

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1298 on: 19 November 2020, 12:53 »
Eu n-am avut problema asta in RAGE2.
Dar da, daca aveai mai multa probabil ca ajungeai la 3h de jucat fara probleme :)
Oricum in cazul asta e clar o problema grava cu felul in care e scris engine-ul.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline oldshooterman

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1299 on: 19 November 2020, 13:05 »
Poate fi o problema de la driver. Nu am mai studiat problema cu un driver mai nou.
 

Offline ClaudianReyn

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1300 on: 21 November 2020, 01:02 »
Tocmai am cumparat o ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 OC Twin Ed de pe pcking.de cu €639.00, transportul este €15 (pt Austria)

Monitorul meu este 2560x1080, deci cred ca va duce Cyberpunk 2077 pe Ultra cu Raytracing no problem.

Sunt sigur ca vor fi lansate jocuri cu texturi foarte multe si mari, dar nu chiar foarte curand, care vor depasi 8Gb chiar si pe 1080p. Insa Cyberpunk 2077 nu chair! Posibil daca vor aparea ceva graphic mods anul viitor.

Battlefield 6, in iarna viitoare va fi crunt! Sunt sigur ca va cere foarte mult Vram, dar daca fac upgrade in 2022, este OK.

Deocamdata nu am alta solutie, iar AMD au cam sfeclit-o cu raytracing-ul si cu stocul. Nu cred ca pupam nimic anul asta.

Exista pe unele site-uri preorder, pe un site am vazut ca vor fi in stock de pe 3 decembrie, deci daca vreti upgrade acum neaparat eu zic ca asta este singura solutie decenta... Nu m-as arunca la ceva mai scum, pentru ca nu este nevoie, iar la anul preturile vor scadea un pic!

Pot posta linkuri cu site-uri aici, sau este impotriva regulilor?
« Last Edit: 21 November 2020, 01:10 by ClaudianReyn »
 

Offline Raziel01

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1301 on: 21 November 2020, 01:03 »


Nu uitati de Nvidia IO, teoretic, implementarea acestei tehnologii ar trebui sa scada VRAM-ul folosit de jocuri.
« Last Edit: 21 November 2020, 01:10 by Raziel01 »
 
The following users liked or thanked this post: slicker, ClaudianReyn

Offline ClaudianReyn

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1302 on: 21 November 2020, 01:15 »


Fara comentarii aici. Incredibil. Asteptam Benchmark-uri! Jocul asta va redefini totul. Eu ma astept chiar la Graphic mods.

The Witcher 3 are ceva graphic mods, dar nu au chiar facut diferenta!

Insa CDPR au spus ca vor face un RTX update pentru The Witcher 3 la anul!!! Va rata in sfarsit cum arata inainte de downgrade in prezentarile vechi??? Sunt curios.



Post Merge: 21 November 2020, 01:17

Nu uitati de Nvidia IO, teoretic, implementarea acestei tehnologii ar trebui sa scada VRAM-ul folosit de jocuri.

habar n-am ce e aia... IO?

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/rtx-io-gpu-accelerated-storage-technology/

Erm... ghimick sau... vedem
« Last Edit: 21 November 2020, 01:19 by ClaudianReyn »
 

Offline Raziel01

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1303 on: 21 November 2020, 01:23 »
Nu e un gimmick (conteaza acum si implementarea). RTX IO utilizeaza API-ul DirectStorage care a fost introdus cu noua serie de console XBOX. Toata nebunia aia cu SSD-urile rapide pe console deja si-a pierdut din avant din cauza asta.

https://news.xbox.com/en-us/2020/03/16/xbox-series-x-glossary/
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1304 on: 21 November 2020, 01:45 »
Ma uitam la clipul din cp77 si ma gandeam : prea multe reflexii ... jocul ala va pune in genunchi AMD pe RT.

Apropo de godfall, DXR pe nvidia:



ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste