Author Topic: NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm  (Read 181800 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline axxel4you

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1515 on: 02 January 2021, 22:52 »
Deja preturile nu mai sunt prea relevante pentru uni, ma bucur ca in cativa ani ati fost educati cum trebuie. Cati dintre astia care ati spart bani pe RTX 3000 sau Radeon 6000 nu aveti absolut nici un credit, nici o datorie de platit pentru absolut nimic ? Cati ?
Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline razvvan

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1516 on: 02 January 2021, 23:47 »
Cred că ai fi surprins

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk

 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1517 on: 02 January 2021, 23:52 »
eu nu am absolut nici un credit.

folosesc credit cards doar pt ca am nevoie de credit score pentru viitor.
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline axxel4you

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1518 on: 03 January 2021, 02:44 »
eu nu am absolut nici un credit.

folosesc credit cards doar pt ca am nevoie de credit score pentru viitor.

A credit card is a payment card issued to users (cardholders) to enable the cardholder to pay a merchant for goods and services based on the cardholder's promise to the card issuer to pay them for the amounts plus the other agreed charges.[1] The card issuer (usually a bank) creates a revolving account and grants a line of credit to the cardholder, from which the cardholder can borrow money for payment to a merchant or as a cash advance.

Tu incerci sa explici ca daca nu ai card de credit ratezi ofertele cu discounturi consistente care sa motiveze oameni sa sparga bani de pe cardul de credit ceea ce in Romania nu este valabil ca aici toti o ducem mai bine si discounturile ne jignesc de s-a ajuns sa se cumpere la suprapret.