Doar e un pic desuet sa spui ca vezi diferente, pe hardware modest si mai si lauzi asta cand abia se observa, cu lupa, imbunatatirile.
Esti tu contra:
1. La lansarea Turing, testerii au clasat RT drept cea mai importanta implementare de la CUDA incoace.
2. De la Intel (care acum nu are nimic) pana la AMD via producatorii de console, toti spun ca RT must use.
3. Producatorii de jocuri anunta cu surle si trambite introducerea RT in produsele lor.
Ray Tracing nu trebuie sa iti bata in ochi. E acel plus care aduce mai mult realism jocului. Hype-ul de acum se datoreaza exclusiv succesului Turing, singurul care a suportat acest feature pana la lansarea Ampere.
De ce spun ca Battlefield V e cu totul alt joc cu RT on? Dau doar doua exemple, insa iti pot da mii.
Pentru a diferentia scenele, in capturile cu RT OFF sunt 27 cartuse in magazia armei, iar in capturile cu RT ON sunt 30. Retine ca acestea sunt imagini statice si nu pot oferi feelingul din joc, insa sunt suficiente sa vezi unele diferente.
Capturile 1 si 2: culorile sunt mai sterse cu RT OFF, lipseste umbra cablurilor din ferestre. Vezi si arma.
Capturile 3 si 4: orice ai spune, modul in care este randata arma cu RT ON nu suporta comparatie cu RT OFF.
Per ansamblu, scenele din joc sunt mult mai luminate cu RT ON. Pentru ca hardware-ul meu modest are drop-uri spre 35fps cu setari ultra - RT ON, am ales preset-ul High - RT ON (nu scade sub 55fps, media fiind spre 70fps, suficient pentru mine), incomparabil mai bun fata de ce ofera Ultra RT off.