Author Topic: NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm  (Read 183329 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KodiaK

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #990 on: 28 October 2020, 17:36 »
Si poate observati ca nu rezolutia umfla necesarul de vram. Conteaza mult mai mult marimea texturilor, alea la care chiar acum lucreaza developerii pentru viitoarele jocuri.
Si cum anume sa observam asta cand in filmulet singura variabila este rezolutia?

Nu (prea) conteaza rezolutia. Daca maresti rezolutia o sa-ti forteze procesorul grafic nu vram-ul.
Chestia e ca daca pui setarea ULTRA, automat tu optezi pentru texturile alea bengoase si nr maxim de obiecte pe care le ofera jocul. Asta iti mareste vram. Daca iti tuseste GPU doar reduci rezolutia si joci pe ultra. Dar daca nu ai vram sa incarci toate detaliile, nu mai conteaza pe ce rezolutie joci, tot nu poti juca pe ultra.
Am zis eu pe undeva ca pe Ultra nu optez pt texturile alea bengoase? Dar cum concluzionezi tu ca in realitate sunt vram capped, nu GPU bound, cand GPU-ul sta in 99% si vramul in 6GB?
Eu vad lucrurile in felul urmator in caz de low framerate:
1. Daca VRAM-ul nu este ocupat full -> GPU limitation.
2. Daca VRAM-ul este ocupat full:
2.1 Pun textures pe low, acelasi framerate -> GPU limitation.
2.2 Pun textures pe low, creste framerate-ul -> VRAM limitation.

Unde gresesc in rationamentul asta?


Post Merge: 28 October 2020, 17:51
Aia ocupata e efectiv folosita. Pentru ca exista dealocare a memoriei ce nu mai trebuie. Dar daca trebuie, sta acolo mumos. Mai bini decat sa se imprumute prin vecini la sistem si sa astepte curieru sau posta.
Poti sa dai un link de unde ai info asta? Ca eu tot ce am gasit pe subiecte zice contrariul. Ca memroy allocation =/= memory usage, si ca depinde cum e scris engine-ul. Astfel el poate sa pre-incarece in vram datele necesare pt urmatoarele 10-20-30s. Deci in vram ai o parte de care are defapt nevoie, si o parte de care e posibil sa aiba nevoie mai incolo.
« Last Edit: 28 October 2020, 17:53 by KodiaK »
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline ClaudianReyn

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #991 on: 28 October 2020, 18:10 »

PS: A si inca ceva... De ce crezi tu ca au pus Nvidia asa la misto 8Gb pe o placa de 500€? Este cumva o alta strategie jegoasa a Nvidia (nu prima)? Sau s-au trezit ca nu au Vram.. ba... nu avem, ce naiba... nu punem, merge si asa.
Inloc sa zica lasa ba, uite 3070 10Gb, 3080 12Gb, sa fie acolo, mai bine in plus decat prea putin, sa ruleze si baietii Textures Pack in Cyberpunk pe 4k la anul. 2Gb costa 20€ in plus in toata treaba asta.


Ce vorbesti? Uite de asta nu ai IQ. UIta-te si tu ce zice Wizzard din Oz. PLaca aia e ... balansata. E calitate. E facuta sa lucreze in perfecta armonie cu performanta GPU. Aaaa... oricum va trebui sa faci upgrade ca nu mai duce procesorul grafic. Modelul ala cu cel mai putin vram e balansat, celelalte au in plus doar ca sa-ti ia bani in plus. Nu e invers. Nu e modelul cu mai putin vram ciuntit. Ia-ti si tu Nvidia sa-ti mai creasca IQ-ul macar pana la 140 sa vezi ce bine te vei simti sa ai basini in cap.

Post Merge: 28 October 2020, 15:41
Ce strategie pe termen lung vrei tu cand GPU-ul in sine nu face fata? Si aici vorbesc de high-res + high fps.

Uite asta e alta gaselnita pro Nvidia. Tocmai ce-ti spuneam ca unele aplicatii vor mai mult vram si mai putina putere altele invers. Placa aia e in versiunea ciuntita la vram, acolo o sa-si arate limitele prima data. Asa face Nvidia. Nu o sa ai high FPS daca asteapta dupa imprumut la RAM oricum. Sau poate ca vrei sa reduci detalii pentru high fps cu toate ca putere avea sa duca mai mult vram daca ar fi avut.

Auleuuu, dar nu-mi iau o placa balansata perfect pentru jocurile de acum. Nu e OK sa anticipez dezvoltarea jocurilor pe termen mai lung? Eu nici nu am luat placi video la fiecare generatie, decat cand s-au ars! Deci daca iau acum seria 3000 urmatoarea va fi probabil seria 5000 peste 3 ani sau cand o fi, doar daca nu cumva vor face un salt semnificativ la urmatoarea generatie.

Si crede-ma, dude ala de care zici tu nu reprezinta un test de IQ :)) haha

Momentan vreau o solutie pentru Cyberpunk! Si rezolutia mea este 3440x1440. Din cauza asta mi-am facut prezenta pe forum, sa vad cam care este parerea lumii!
Sigur voi cumpara un 6800XT daca il gasesc pana la craciun, Nvidia nu cred ca vor exista oricum!
Daca nu, cumpar un 2080(Ti) la mana adoua! Dar nu vreau sa dau mai mult de 400€ pe el!

Era unul pe Willhaben, care cica a cumparat 2080Ti acum doua luni cu 1390 :)) IMAO... saracu'. Si o vinde cu 750! Holy shit! Cred ca ii trantesc o oferta cu 450 (pt ca are garantie 2 ani), cred ca plange.
O sa 'pusc una d-asta pana la craciun sigur. Dar astept sa vad daca se poate procura ceva!

In momentul asta am 1060 :))
« Last Edit: 28 October 2020, 18:15 by ClaudianReyn »
 

Offline slicker

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #992 on: 28 October 2020, 19:33 »
Daca tu crezi ca ai sa joci in jur de 4k pe 2080ti in cyberpunk ...trololololo.
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline wolfenste

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #993 on: 28 October 2020, 19:39 »

Am zis eu pe undeva ca pe Ultra nu optez pt texturile alea bengoase? Dar cum concluzionezi tu ca in realitate sunt vram capped, nu GPU bound, cand GPU-ul sta in 99% si vramul in 6GB?
Eu vad lucrurile in felul urmator in caz de low framerate:
1. Daca VRAM-ul nu este ocupat full -> GPU limitation.
2. Daca VRAM-ul este ocupat full:
2.1 Pun textures pe low, acelasi framerate -> GPU limitation.
2.2 Pun textures pe low, creste framerate-ul -> VRAM limitation.

Unde gresesc in rationamentul asta?


A, pai asa spune. Tu de fapt reduci detaliile sa ai bottleneck la GPU pe cat posibil, nu la memorie. Pai asa poti dormi linistit. Reduci detaliile si te incadrezi mereu in vram si pentru ca nu mai ai detalii iti mai usurezi si din munca pe GPU. Iar GPU sta in 100% ca-l lasi liber, cate fps duce, normal ca se duce la 100%. Memorie are cata ii trebuie, ca ai redus detaliile asa ca placa se duce cat o duce gpu.

Intrebarea e ce face ala care vrea full details si placa nu are unde sa le incarce. Ca daca nu are atunci se imprumuta de la sistem care are memorie mai lenta, plus adusul de departe.

1. Da, daca vram-ul nu e ocupat full (sau aproape) ramane ca limitarea sa aibe loc la GPU.
2. Daca vram-ul e ocupat full, esti la limita si risti fps drops si stuttering, daca nu cumva placa te fenteaza ea si taie singura detalii....
La 2.1 si 2.2 nu prea merge sa aplici procedeul de la CPU vs GPU bottleneck. Pentru ca daca reduci detaliile nu ai cum sa ai acelasi framerate pentru ca eliberezi si GPU de munca. Nu e ca si cum GPU asteapta dupa memorie sa-si faca treaba ei intai ... GPU acceseaza memoria, daca e destula si aproape poate lucra mai rapid. Acuma nu incepe iar ca daca ai mult vram nu-ti creste performanta. Am zis destula. Tot ce-i peste destula nu trebuie. Problema apare doar cand nu e destula.

Post Merge: 28 October 2020, 19:44
Auleuuu, dar nu-mi iau o placa balansata perfect pentru jocurile de acum. Nu e OK sa anticipez dezvoltarea jocurilor pe termen mai lung?

Eram ironic. Ideal ar fi sa iti faci un plan pe remen mai lung. Adica daca suma X  pe care o dai acum in plus e mai mica decat ai pierde la revanzare pentru a face upgrade, atunci da suma X. Si ai ACUM o placa si mai buna. :)
« Last Edit: 28 October 2020, 19:44 by wolfenste »
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #994 on: 28 October 2020, 19:45 »

Am zis eu pe undeva ca pe Ultra nu optez pt texturile alea bengoase? Dar cum concluzionezi tu ca in realitate sunt vram capped, nu GPU bound, cand GPU-ul sta in 99% si vramul in 6GB?
Eu vad lucrurile in felul urmator in caz de low framerate:
1. Daca VRAM-ul nu este ocupat full -> GPU limitation.
2. Daca VRAM-ul este ocupat full:
2.1 Pun textures pe low, acelasi framerate -> GPU limitation.
2.2 Pun textures pe low, creste framerate-ul -> VRAM limitation.

Unde gresesc in rationamentul asta?


A, pai asa spune. Tu de fapt reduci detaliile sa ai bottleneck la GPU pe cat posibil, nu la memorie. Pai asa poti dormi linistit. Reduci detaliile si te incadrezi mereu in vram si pentru ca nu mai ai detalii iti mai usurezi si din munca pe GPU. Iar GPU sta in 100% ca-l lasi liber, cate fps duce, normal ca se duce la 100%. Memorie are cata ii trebuie, ca ai redus detaliile asa ca placa se duce cat o duce gpu.

Intrebarea e ce face ala care vrea full details si placa nu are unde sa le incarce. Ca daca nu are atunci se imprumuta de la sistem care are memorie mai lenta, plus adusul de departe.

1. Da, daca vram-ul nu e ocupat full (sau aproape) ramane ca limitarea sa aibe loc la GPU.
2. Daca vram-ul e ocupat full, esti la limita si risti fps drops si stuttering, daca nu cumva placa te fenteaza ea si taie singura detalii....
La 2.1 si 2.2 nu prea merge sa aplici procedeul de la CPU vs GPU bottleneck. Pentru ca daca reduci detaliile nu ai cum sa ai acelasi framerate pentru ca eliberezi si GPU de munca. Nu e ca si cum GPU asteapta dupa memorie sa-si faca treaba ei intai ... GPU acceseaza memoria, daca e destula si aproape poate lucra mai rapid. Acuma nu incepe iar ca daca ai mult vram nu-ti creste performanta. Am zis destula. Tot ce-i peste destula nu trebuie. Problema apare doar cand nu e destula.

In general "full details" se refera la tehnici ce tin de gpu. Nu doar textura. Deci "full details" include RT - ceea ce iti va omora GPU-ul indiferent de texturi. Sau TAA care iarasi tine de GPU, nu de vram. Sau motion blur sau hairworks sau TresFX sau whatever.. Cu alte cuvinte pentru "full details" iti trebuie in primul rand GPU.

Degeaba ai "destula" memorie daca GPU-ul e la baie.
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline wolfenste

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #995 on: 28 October 2020, 19:48 »
Uite de asta iti ziceam ca poti reduce briz brizuri de pe ultra care nu iti aduc nimic dar omoara GPU. Dar daca tai la texturi sau nr de obiecte (sa faci loc in memorie) se vede imediat.
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #996 on: 28 October 2020, 20:02 »
Uite de asta iti ziceam ca poti reduce briz brizuri de pe ultra care nu iti aduc nimic dar omoara GPU. Dar daca tai la texturi sau nr de obiecte (sa faci loc in memorie) se vede imediat.

Nu neaparat. In cele mai multe cazuri reducand textura de la ultra la very high are un impact asupra calitatii mult mai mic decat acele "briz brizuri".

hai sa o dam pe bune acum:

in umatorul mare joc, hyped to the max - Cyberpunk 2077, ce va face diferenta? cei 6GB in plus la 6800XT sau RT+DLSS la 3080?

In mahoritatea jocurilor AAA de pe piata acum si care vor aparea in urmatorii 2 ani, ce va face diferenta?

incearca sa fi sincer, daca poti.

A, ca poate tu si inca 2 vor pune moduri de textura peste 2-3 jocuri ... e problema ta, majoritatea NU o vor face. Majoritatea vor juca vanilla, unde acele briz-brizzuri se vor simti cel mai mult.
« Last Edit: 28 October 2020, 20:18 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #997 on: 28 October 2020, 20:20 »

Am zis eu pe undeva ca pe Ultra nu optez pt texturile alea bengoase? Dar cum concluzionezi tu ca in realitate sunt vram capped, nu GPU bound, cand GPU-ul sta in 99% si vramul in 6GB?
Eu vad lucrurile in felul urmator in caz de low framerate:
1. Daca VRAM-ul nu este ocupat full -> GPU limitation.
2. Daca VRAM-ul este ocupat full:
2.1 Pun textures pe low, acelasi framerate -> GPU limitation.
2.2 Pun textures pe low, creste framerate-ul -> VRAM limitation.

Unde gresesc in rationamentul asta?


A, pai asa spune. Tu de fapt reduci detaliile sa ai bottleneck la GPU pe cat posibil, nu la memorie. Pai asa poti dormi linistit. Reduci detaliile si te incadrezi mereu in vram si pentru ca nu mai ai detalii iti mai usurezi si din munca pe GPU. Iar GPU sta in 100% ca-l lasi liber, cate fps duce, normal ca se duce la 100%. Memorie are cata ii trebuie, ca ai redus detaliile asa ca placa se duce cat o duce gpu.

Intrebarea e ce face ala care vrea full details si placa nu are unde sa le incarce. Ca daca nu are atunci se imprumuta de la sistem care are memorie mai lenta, plus adusul de departe.
Scuze dar nu am intels mai nimic din ce ai vrut sa zici aici. Scopul meu nu e sa fac bottleneck la nimic.
Scopul meu e sa am am numar cat mai mare de fps-ul (max 144) la detalii maxime (texturile ALWAYS max). Cand numarul de fps-uri scade sub 60, atunci incep sa ma uit la ce setari pot sa umblu care sa aiba impact minim asupra calitatii vizuale.

1. Da, daca vram-ul nu e ocupat full (sau aproape) ramane ca limitarea sa aibe loc la GPU.
2. Daca vram-ul e ocupat full, esti la limita si risti fps drops si stuttering, daca nu cumva placa te fenteaza ea si taie singura detalii....
La 2.1 si 2.2 nu prea merge sa aplici procedeul de la CPU vs GPU bottleneck. Pentru ca daca reduci detaliile nu ai cum sa ai acelasi framerate pentru ca eliberezi si GPU de munca. Nu e ca si cum GPU asteapta dupa memorie sa-si faca treaba ei intai ... GPU acceseaza memoria, daca e destula si aproape poate lucra mai rapid. Acuma nu incepe iar ca daca ai mult vram nu-ti creste performanta. Am zis destula. Tot ce-i peste destula nu trebuie. Problema apare doar cand nu e destula.
Pai exact asta e faza, tot timpul am fost in sit 1. Adica fps necorespunzatror cu vram not capped.
Pot sa fortez, sa ajung si cu vram capped, dar orcium gpu e overworked deci nu m-ar ajuta cu nimic extra vram-ul. Uite, am bagat in RDR2 absolut totul la maxim (inclusiv MSAA 8X si reflection MSAA 8X) si am reusit sa ajung vram capped in 1440p. Deci practic sit 2. descrisa mai sus. Problema e ca aveam 20-25fps. Deci absolut nejucabil. Asa ca am pus texturile pe low si am ajuns la 7.5GB vram ocupati (deci nu mai sunt vram capped). Fps-ul a crescut pe la 25-30, deci mai avea un pic de demonstrat daca aveam mai mult vram. Insa din pacate din 25-30fps nu sunt jucabile (pt mine el putin). Deci acel mic fps boost pe care l-as fi avut de la mai mult vram concret nu m-ar fi ajutat cu nimic. Ca GPU-ul oricum era peste puterile lui.

Acu daca scot MSAA-urile cresc pe la 35-50 fps, si vram-ul scade la 6-6,5GB. Pt mine fps-ul asta tot nu e suficient, dar dupa cum vezi, nu mai sunt vram capped. In sit asta ce crezi tu m-ar ajuta? Mai mult vram, sau un GPU mai potent? Cred ca esti de acord cu mine ca un GPU mai potent. Si cum nu pot sa schimb GPU-ul, at mai reduc din detalii.

Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Kherdan

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #998 on: 28 October 2020, 20:25 »
Wolfenstein Youngblood
Cantitatea ocupata raportata de afterburner (osd stanga, portocaliu) este cu ~700-800MB mai mare fata de cea raportata de joc (osd dreapta si raportul rezultatului obtinut)
Am testat si pe low si acea diferenta se mentine. Cu detaliile la maxim, aparent, memoria vram pare complet ocupata, insa chiar jocul indica un grad de ocupare mult mai mic. Un alt aspect important ar fi ca memoria este ocupata din start, pana sa joci ceva, si e mai degraba memorie rezervata nu neaparat folosita, caci nu cred ca e nevoie de 6GB vram pentru a-ti expune avertismentul acela de inceput in vreo 20 de limbi. Nici cand navighezi prin meniu, zic eu ca nu este nevoie.
Cu portofelmetru poti testa cati eurobiți iti ocupa o memorie mai mare si inutila. La 5500XT am vazut ca portofelmetru indica un 20% crestere a eurobiților pentru 2-3% spor de performanta, raportat de niste teste destinate placilor highend (totul la maxim). Daca setezi detaliile pentru ca cele doua modele sa ofere un fps decent, cresterea performantei oferita de o cantitate de memorie dubla tinde spre zero barat. Cert este ca aceasta dublare costa si ingreuneaza pretul placii video.

« Last Edit: 28 October 2020, 20:35 by Kherdan »
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #999 on: 28 October 2020, 22:39 »
Si cu toata prezentarea AMD ... tocmai acum a fost un drop de 3080 si 3090 pe bestbuy, iar au disparut in 30 secunde :D

Si de la 10.000 cati erau in discord au ramas acum doar 13.000 :D :D :D
« Last Edit: 28 October 2020, 22:46 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline ClaudianReyn

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1000 on: 28 October 2020, 23:21 »
Uite de asta iti ziceam ca poti reduce briz brizuri de pe ultra care nu iti aduc nimic dar omoara GPU. Dar daca tai la texturi sau nr de obiecte (sa faci loc in memorie) se vede imediat.

Nu neaparat. In cele mai multe cazuri reducand textura de la ultra la very high are un impact asupra calitatii mult mai mic decat acele "briz brizuri".

hai sa o dam pe bune acum:

in umatorul mare joc, hyped to the max - Cyberpunk 2077, ce va face diferenta? cei 6GB in plus la 6800XT sau RT+DLSS la 3080?

In mahoritatea jocurilor AAA de pe piata acum si care vor aparea in urmatorii 2 ani, ce va face diferenta?

incearca sa fi sincer, daca poti.

A, ca poate tu si inca 2 vor pune moduri de textura peste 2-3 jocuri ... e problema ta, majoritatea NU o vor face. Majoritatea vor juca vanilla, unde acele briz-brizzuri se vor simti cel mai mult.

3070 nu a aratat prea bine in raytracing fata de 2080Ti... cam slab.
AMD vine cu o solutie, vom vedea benchmarkurile pe Raytracing in curand! Nu are rost sa tragem concluzii aiurea, dar eu cred ca 6800(XT) se va descurca foarte ok.
DLSS lafel, nu avem un test clar, intre Nvidia si AMD, iar eu personal nu cred ca il voi folosi prea curand. Nu voi rula niciodata 4K pentru ca nu-mi place. UHD este incredibil pentru jocuri, HD mi se pare aiurea deja. 35" ASUS TUF VG35VQ 3440x1140

 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1001 on: 29 October 2020, 00:10 »
3070 nu a aratat prea bine in raytracing fata de 2080Ti... cam slab.
AMD vine cu o solutie, vom vedea benchmarkurile pe Raytracing in curand! Nu are rost sa tragem concluzii aiurea, dar eu cred ca 6800(XT) se va descurca foarte ok.
DLSS lafel, nu avem un test clar, intre Nvidia si AMD, iar eu personal nu cred ca il voi folosi prea curand. Nu voi rula niciodata 4K pentru ca nu-mi place. UHD este incredibil pentru jocuri, HD mi se pare aiurea deja. 35" ASUS TUF VG35VQ 3440x1140



Am spus de 3080, nu 3070. Vezi ca UHD e cam 4k (nu e perfect "egal"). al tau 3440x1140 nu e UHD ci UWHD sau ma rog, pe acolo, mai corect UW1440p, lol.
« Last Edit: 29 October 2020, 00:12 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1002 on: 29 October 2020, 00:45 »
3440x1140 nu cred ca exista. E 3440x1440, adica un QHD (2560x1440) ultra wide, deci UWQHD :)
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline oldshooterman

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1003 on: 29 October 2020, 00:49 »
UHD e exact 4k despre care se discuta la modul general = 3840 × 2160 pixeli. Mai este DCI 4K = 4096 × 2160 pixeli, care n-are treaba cu ce se discuta pe aici sau cu ecranele UHD/4k.

Rezolutia 3440 x 1440 se foloseste la monitoare UltraWide (21:9).
« Last Edit: 29 October 2020, 00:53 by oldshooterman »
 

Offline astateofmind

NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« Reply #1004 on: 29 October 2020, 02:57 »
Ca idee:

am luat ultimul MSI AB, am enable dedicated VRAM per process si in RDR2, Ultra, jocul foloseste efectiv cam cu 2GB mai putin decat totalul de mem alocat. Adica 6.7GB. So, 10GB cred ca sunt de ajuns pt ceva timp. S-ar putea sa o schimb cu un ti la vara, daca AMD nu convinge.

AMD si RT: aparent 6800 33% mai lenta decat 3080 in RT

https://videocardz.com/newz/amd-ray-accelerator-appear-to-be-slower-than-nvidia-rt-core-in-this-dxr-ray-tracing-benchmark

Si nu numai, dar:



« Last Edit: 29 October 2020, 03:14 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste