Author Topic: Opel Corsa D, zis Corsalică  (Read 2408 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AlexU

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #15 on: 02 August 2018, 23:54 »
Primit preț pentru piesa, undeva la 200 lei. Să văd ce înseamnă pentru amicul ăsta o zi de muncă.

Neapărat ar trebui să lucreze la ea de vineri după-amiază și eventual să se prelungească și în weekend. Am nevoie zilnic de mașină, la sfârșit de săptămână mai puțin.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Offline Gex

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #16 on: 06 August 2018, 18:17 »
@AlexU
Iti recomand cu caldura sa folosesti o aplicatie gen FuelLog.
 

Offline AlexU

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #17 on: 06 August 2018, 20:50 »
Am deja, chiar varianta cumpărată, însă de când cu actuala mașină am renunțat. Am afișat CB, trip 1 îl resetez la fiecare alimentare, trip 2 îl voi reseta doar la revizii.

Pentru restul costurilor, voi scrie în acest subiect :)

Apropo de costuri, RCA aproape 1000 lei, permis din 2009. Hooray

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Offline Gex

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #18 on: 07 August 2018, 11:19 »
Tocmai pentru costuri consider ca este important: poti nota fiecare piesa schimbata si data. Rovignete & stuff.
 

Offline AlexU

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #19 on: 07 August 2018, 15:14 »
Nu zici rău, cred că nu am mai completat de lene. O să vând vechea mașină în curând și voi șterge istoricul, chiar dacă permite adăugarea a mai multe vehicule.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Offline AlexU

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #20 on: 03 February 2019, 01:23 »
N-am mai scris de ceva timp pe aici.

Kilometraj curent parca 148.800+, intre timp usile din spate fac figuri, se deschid doar din exterior. Am reusit sa schimb conducta de care scriam mai sus, cea care mergea spre pompa de apa. Daca tot s-a umblat prin zona, schimbat si termostatul, antigel. Ca tot a fost mai frig in ultima perioada, se simte diferenta, se incalzeste mult mai rapid si sta pe undeva pe la 86-88 grade.

Mi-au furat antena, nici nu m-am obosit momentan sa comand alta. Iar astazi am reusit sa ma aleg cu o caracatita la roata. Am ajuns tarziu acasa, era trecut de 23:30, si niciun loc de parcare prin zona. Am lasat-o in parcarea din LIDL-ul din apropiere, iar de dimineata m-am trezit cu hartiuta in geam.
In rest, ultimele 5 plinuri au fost facute la Petrom din comoditate, fiindca au si produse din Auchan si mai cumparam una alta. Ieri m-am gandit sa continui seria de alimentari de la Rompetrol, sunt curios daca simt vreo diferenta.

Am schimbat locul de munca, in prezent nu mai sunt nevoit sa fac naveta, iar masina pana pe la sfarsitul lui martie o voi folosi mai putin.
 

Offline AlexU

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #21 on: 09 October 2019, 02:21 »
Sub 160000 pe bord, consum mediu rămas undeva pe la 6.7 parcă.

Făcut revizia, am vrut s-o verificăm mai temeinic.
Amortizorul stânga spate a cedat, va trebui să inlocuiesc perechea spate.
Tamponul motor antirăsturnare trebuie și el înlocuit.
Problema tipică Opel-urilor, termoflotul (răcitorul de ulei) a pățit ceva, și mai nou am picături de ulei în lichidul de răcire.
Racordul flexibil de la eșapament răsuflă, fie iau tot ce ține de eșapament, fie merg la reparații și va trebui tăiat cu flexul și înlocuit. Bucata respectivă are 20 cm lungime și 47mm diametru, cam greu de găsit.
Garnitura sondei de ulei probabil a îmbătrânit și văd că zona de lângă bușonul de scurgere al uleiului era îmbibat cu ulei. Ulei nu pierde sesizabil între schimburi, se va interesa mecanicul dacă pentru schimbarea sondei sau doar a garniturii, dacă trebuie să desfacă baia de ulei.

Ușile din spate nu se mai deschid din interior, pe stânga a cedat cablul, iar pe dreapta s-a rupt piesa care făcea legătura dintre mâner și cablu.

Și ca să fie totul frumos, până luna viitoare trebuie să găsesc o soluție pentru ansamblul de control al aerului condiționat. Dacă până acum putea fi controlat manual fie pe cald, fie pe rece, de data asta nu a mai mers manevra și va trebui să găsesc tot ce e în spatele bordului.
Piesa ca piesa, dar trebuie să dăm bordul jos pentru a o monta sau repara.

Cam astea sunt piesele care se ocupă de aerul condiționat automat:
https://opel.7zap.com/en/car/s07/c/7/5-2/#26

Îmi doresc doar să știu dacă apare foarte clar publicată oferta pentru e-Corsa. Mai apoi hotărâm dacă dăm deja avansul, sau dacă mai prelungim viața lui Corsalică.
« Last Edit: 09 October 2019, 02:26 by AlexU »
 

Offline Ciocanul

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #22 on: 09 October 2019, 05:48 »
E cam gata. Te trezesti ca bagi scurt un 2000 de lei si peste 3 luni iar pica altceva si iar altceva. Incepi sa te tot enervezi si sa-ti pierzi vremea: toata ziua pe la service-uri, nu ai curaj sa iesi cu masina din oras, devii expert in schrot-uri si site-uri de piese. M-am certat cu cineva zilele trecute: timpul omoara masinile din ultimele generatii mult mai repede decat km facuti. Sunt pline de plastic si componente proaste care se dezlipesc sau ruginesc. Degeaba au motoare bune daca ti se strica macaralele de geamuri, tot felul de furtune, furtunase, instalatii adiacente, becuri, incuietori, etc. Dupa 10 ani sunt gata si nu mai merita reparate. Sunt cam in aceeasi situatie. Mai e programul rabla ?
 

Offline taribo

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #23 on: 09 October 2019, 10:20 »
Nu mai face nimeni masini care tin peste 10 ani iar probleme de mai sus sunt chestii uzuale si deloc scumpe. Mai mult mananca timp demontatul decat altceva, singurul lucru mai grav de acolo e problema de la aerul conditionat.
 

Offline Ciocanul

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #24 on: 09 October 2019, 10:35 »
Da, deloc scumpe ? Mi s-a dus incuietoarea la usa la 407, cam 700 de lei. Mi s-a dus butonul de la portbagaj, habar nu am, deschid porbagajul doar din telecomanda. Macara geam dreapta, o fi tot pe la 700 de lei.  Pedala de ambreiaj e pe duca, cred ca trebuie sa schimb tot blocul de pedale... fara numar. S-a dus incalzirea in scaune, astea deja devin chestii inutile :) . Parca nici nu se mai incalzeste ok masina si se dezabureste greu. In fiecare vara incarcare cu freon, instalatia pierde si e praf. Led-ul de la consola s-a dus, doar dimineata pe negura mai vad ceva. Masina de 13 ani ce e drept cu 160k de km reali ca am cumparat-o la 25k de la firma unde am lucrat. Motorul merge blana dar ce conteaza. Le omoara timpul, asta este. Ideea e ca au de lucru service-urile de abia fac fata. :D Romanul se crede destept dar stiu strainii de ce le dau.
 

Offline taribo

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #25 on: 09 October 2019, 10:43 »
In primul rand Peugeot e mult mai scump la intretinere decat un Opel. In al doilea rand este ce ai tu este produs frantuzesc :)) n`are sens sa vorbim de fiabilitate. Pe urma, la o masina de 10 ani sau mai mult, sa iei piese noi cand nu este cazul, gen incuietoare de usa sau macara de geam e semn ca ai prea multi bani. Oricum, cine isi ia masina SH mai veche de 5 ani ar trebui sa fie constient ca daca nu se pricepe sa schimbe maruntisuri o sa sa stea foarte mult cu ea in service.
Straini le dau pentru ca isi permit sa`si ia masina noua, o tin 5 ani si o schimba.
 

Offline Ciocanul

Opel Corsa D, zis Corsalică
« Reply #26 on: 09 October 2019, 14:13 »
E cu dus si intors. Opel si Ford nu sunt nici ele exemple de fiabilitate. Alea franceze nu mai zic. Am un prieten cu Astra H: catalizator anulat pt ca manele, porneste greu si nu se stie de ce cu drumuri la n service-uri, rugina la greu, un geam cu macara stricata, clima dusa si alte multe bucurii. Are 11 ani masina.