Terminat ieri cu revizia, am avut la mine două filtre de ulei, unul scurt și unul lung. La GM nu se poate găsi pe baza seriei de sașiu exact cu ce a venit din fabrică, așa că le-am luat preventiv pe ambele și îl voi returna pe celălalt.
A mea folosește cel scurt, Purflux.
Uleiul folosit a fost ăsta, e uleiul de primă umplere din fabrică -
http://www.revizieshop.ro/m/ulei-motor/ulei-5w30/ulei-motor-ravenol-5w30-lsg-4l-5w30-dexos2-p-9915259Montat și un bandou căzut, iar cel de pe ușa față era slăbit și a fost dat și acela jos pentru curățare și mai apoi remontare.
Pe la bușonul de scurgere ulei avea o mică pată, aveam deja pregătită și garnitură nouă, nu cred că va mai supura pe acolo. Pe forum Opel mulți recomandau direct schimbarea șurubului respectiv, dar nu cred că e cazul.
În schimb, o veste nasoală. Am văzut că pierdea pe undeva apă. Lent, dar pierdea. Am sperat să fie un furtun sau o supapă de suprapresiune. În schimb e o conductă care duce spre pompa de apă. Era ascunsă în spatele a două furtunuri, la prima vedere ele unul din cele două părea vinovat.
Am demontat bateria și suportul său să vedem mai bine, mai apoi am băgat presiune în sistemul de răcire să vedem pe unde pierde.
Ca piesă nu cred că e foarte scumpă, însă e poziționată extrem de nasol și necesită cam o zi de lucru. Amicul ăsta mi-a recomandat să încerc în primă fază cu o soluție asemănătoare celor de reparare pierdere radiator. Poate se astupă acel por, iar pe termen lung să văd ce rezolvare pot găsi.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk