Sub 160000 pe bord, consum mediu rămas undeva pe la 6.7 parcă.
Făcut revizia, am vrut s-o verificăm mai temeinic.
Amortizorul stânga spate a cedat, va trebui să inlocuiesc perechea spate.
Tamponul motor antirăsturnare trebuie și el înlocuit.
Problema tipică Opel-urilor, termoflotul (răcitorul de ulei) a pățit ceva, și mai nou am picături de ulei în lichidul de răcire.
Racordul flexibil de la eșapament răsuflă, fie iau tot ce ține de eșapament, fie merg la reparații și va trebui tăiat cu flexul și înlocuit. Bucata respectivă are 20 cm lungime și 47mm diametru, cam greu de găsit.
Garnitura sondei de ulei probabil a îmbătrânit și văd că zona de lângă bușonul de scurgere al uleiului era îmbibat cu ulei. Ulei nu pierde sesizabil între schimburi, se va interesa mecanicul dacă pentru schimbarea sondei sau doar a garniturii, dacă trebuie să desfacă baia de ulei.
Ușile din spate nu se mai deschid din interior, pe stânga a cedat cablul, iar pe dreapta s-a rupt piesa care făcea legătura dintre mâner și cablu.
Și ca să fie totul frumos, până luna viitoare trebuie să găsesc o soluție pentru ansamblul de control al aerului condiționat. Dacă până acum putea fi controlat manual fie pe cald, fie pe rece, de data asta nu a mai mers manevra și va trebui să găsesc tot ce e în spatele bordului.
Piesa ca piesa, dar trebuie să dăm bordul jos pentru a o monta sau repara.
Cam astea sunt piesele care se ocupă de aerul condiționat automat:
https://opel.7zap.com/en/car/s07/c/7/5-2/#26Îmi doresc doar să știu dacă apare foarte clar publicată oferta pentru e-Corsa. Mai apoi hotărâm dacă dăm deja avansul, sau dacă mai prelungim viața lui Corsalică.