Eu de obicei duc 1 sau 2 eroi pe la lvl 95/97 per league,depinde cum am vreme. Altfel devin si eu burned out dupa o vreme,de exemplu de cand am scris ultima oara, cred ca am jucat o singura data. Trebuie o pauza ca sa ma pot bucura de noua liga,cica va fi cu intarziere de vreo 2 saptamani. Pe moment am un ball lightning miner, am turnat vreo 40-45 ex in el, duce bine cam orice content de la simulacrum farming la uber elder,la multe altele,dar liga urmatoare aleg altceva,asta nu e tocmai placut de jucat,ma dor degetele de la atata flask+mine spamming. Cred ca e unul din cele mai unfriendly builds ce am jucat, damage potential imens, dar altfel nu este tocmai league starter cum este low life lucruri genul shavronne's wrappings nu sunt ieftine la inceput de liga, si key spamming devine enervant. Un cycloner,sau RF sau totem build este de 10 ori mai placut de jucat.
Am facut o data greseala de a juca prin harbinger league incontinuu, pe cand a venit abyss league,eram burned out, am facut cred ca 24 challenges si am abandonat abyss,efectiv nu mai aveam chef sa joc,eram suprasaturat de POE.
Delirium ca si idee a fost ok,dar implementarea putea fi mai buna, chiar si dupa mai multe patchuri, acea ceata inca da batai de cap multora cu freeze,lagg and other shit. Se vede ca batranul engine al jocului nu mai poate,considerand cate lucruri s-au adaugat in POE de-a lungul anilor,ma si mira cum nu da crash to desktop jocul,nu a fost initial facut pentru atata content,atatea efecte,atatea skilluri,spelluri etc. E ca si cum ai incerca sa indopi cumva diablo 1-2-3 pe engine-ul primului diablo.
Sper ca pana pe la inceputul anului viitor vedem ceva din POE2,se simte ca este nevoie de ceva "fresh". Ceva pe ce mai poti construi,mai poti adauga. Asta saracul a imbatranit si nu poate mai mult, oricat ar incerca sa faca polishing,nu prea mai au unde, ar fi un efort imens si dupa mine nici nu ar merita sa isi bata capul cu asa ceva.