Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ClaudianReyn

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 25 November 2020, 20:34 »
NVM

77
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 25 November 2020, 15:04 »
Nu urlai tu ca trebuie sa fii idiot sa iti iei in 2020 placa video cu 10GB vram, si iti luai cu 8 :))))

Cat despre problema nu prea am inteles-o. Sursa ar trebui sa aiba 2 alimentari PCI-E de 8pini (6+2). Le conectezi pe ambele la placa video.
Cel mai bine zi modelul exact al sursei, ca sa vedem si noi exact ce cabluri ai la sursa.

Pai sunt un idiot! Nu am ce face, nu exista alta solutie pana in.. vara! Si vreau o placa video neaparat pentru Cyberpunk 2077, asta este...
Daca videau acum 3060Ti cu 12Gb o luam pe aia! Sau 3070Ti cu 16Gb!
Treaba cu 8Gb nu va tine mult chiar si pe 2560x1080. Daca mai schimb si monitorul... Dar sa vedem si ce jocuri vor fi, pentru ca nu prea mai am timp sa le joc pe toate si majoritatea mi se par copy paste de cacao.
Singurele titluri care vor fi interesante apar peste vreo 2-3 ani defapt! Bethesda lucreaza la doua jocuri de exemplu; Starfield si The Elder Scrolls 6. Rockstar lucreaza si aia la doua, unul medieval se pare si GTA 6. Astea cel putin 2 ani le dau. Battlefield 6 la anul? Va cere ala mai mult?


Sursa mea nu are alimentari cu 8 pini, este mai veche. Are o groasa de alimentari cu 4pini si doua cu 6 pini. Doua 6pini vor alimenta un 8, iar alte doua de 4pini al doi-lea 8.

78
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 25 November 2020, 01:13 »
Intrebare, poate stupida, se mai gaseste 3080 pe undeva? Sau un restock in curand?

Au zis astia ca vor baga stock curand! DAR! Aici este problema, exista multe preorders si alea sunt prioritare. Deci nu stim cate preorders si ce stock, dar pune ochii pe internete! :D De ce?
Eh daca unii au facut preorder la un anumit model, iar stocul vine cu noi modele, tu le poti prinde pe alea pentru ca nu intra pe preorders.

3080 acum nu exista si eu sugerez una pe la 800+€ nu te arunca la aprox 1000€ pentru ca ala e pretul de un Ti peste cateva luni. Zic eu.

Post Merge: 25 November 2020, 14:12
AM O PROBLEMA  >:( >:( >:(
Toate Magazinele sunt inchise si nu pot cumpra nimic. Problema este ca nu sunt sigur de alimentarea la 3070, care tocmai a venit.

Placa are 2 cabluri cu 8 pini, care se bifurca in cate 2 PCI-E cu 6 pini.

Sursa mea are doua PCI-E si alte 5¼ (4 pini).

Pot alimenta in 8pin cu doua PCI-E(6pini) si al doilea 8pini cu doua de 4pini?

Intreb asta inainte sa comand cablul online, duh...



Post Merge: 25 November 2020, 14:28
Intrebare, poate stupida, se mai gaseste 3080 pe undeva? Sau un restock in curand?

Au zis astia ca vor baga stock curand! DAR! Aici este problema, exista multe preorders si alea sunt prioritare. Deci nu stim cate preorders si ce stock, dar pune ochii pe internete! :D De ce?
Eh daca unii au facut preorder la un anumit model, iar stocul vine cu noi modele, tu le poti prinde pe alea pentru ca nu intra pe preorders.

3080 acum nu exista si eu sugerez una pe la 800+€ nu te arunca la aprox 1000€ pentru ca ala e pretul de un Ti peste cateva luni. Zic eu.

Post Merge: 25 November 2020, 14:12
AM O PROBLEMA  >:( >:( >:(
Toate Magazinele sunt inchise si nu pot cumpra nimic. Problema este ca nu sunt sigur de alimentarea la 3070, care tocmai a venit.

Placa are 2 cabluri cu 8 pini, care se bifurca fiecare in cate 2 PCI-E cu 6 pini.

Sursa mea are doua PCI-E si alte 5¼ (4 pini).

Pot alimenta in 8pin cu doua PCI-E(6pini) si al doilea 8pini cu doua de 4pini?

Intreb asta inainte sa comand cablul online, duh...



Post Merge: 25 November 2020, 14:29
PS: Nu pot reedita postul de mai sus...

79
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 21 November 2020, 23:31 »
Până la urmă 3060 apare în decembrie ? Sunt curios la ce preţ ajunge la noi, dacă e să fie cum se zvoneşte, 400 $.

Pai cica 3060Ti e mega tare si pe la 400, dar FE.. posibil, inseamna un Zotac pe la 500?... Eu as astepta pt ala in locul tau. Dar cred ca diferenta va fi enorma intre normal si Ti.

E posibil sa vina in Decembrie. Sau in Ianuarie.

80
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 22:45 »
Um... ok. Dar AMD au o solutie Ray Tracing diferita, nu?

Consolele au GPU's AMD, deci la anul cand vor lansa RT pe console, vor veni si cu solutia pentru AMD pe PC.

Presupun ca CDPR trebuie sa programeze separat jocul pentru AMD cat si pentru Nvidia, din cauza asta nu au avut timp sa faca asta pana la lansare.

81
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 22:07 »
Fukkk, de ce tot ce spun eu se adevereste mai repede decat ma astept?

"Ma tem sa nu apara jocuri care sa aleaga una din variante preponderent, sa ne trezim cu jocuri care merg pe Nvidia mai bine, iar altele care merg pe AMD mai bine..."

10 minute mai tarziu, titlu pe Youtube "Cyberpunk 2077- no AMD Ray Tracing at launch!"

WADAFAK



OK! Asta inseamna ca tot ce am spus mai sus despre seriile 4000 si 5000 si 6000 si Ray Tracing se va adeveri chiar mai repede?! Nostradamus wannabe LOL ::)

Nici nu putem compara placile! pffff... Era de asteptat. RTX este diferit de DXR si necesita optimizare speciala din partea CDPR, apoi si Drivere bine puse la punct din partea AMD! CDPR au clar un contract cu Nvidia.

Ce am prezis eu.. era deasemenea ca Ray Tracing-ul va fi standardizat peste vreo doua generatii (RTX 5000, RX 8000) si ambele companii il va adopta mai mult sau mai putin.

"I hope this will not become a trend" - "it will be bad for gaming" - "I'm not a fan of that type of exclusivity" NICI EU

82
First/Third Person Shooters / DOOM Eternal
« on: 21 November 2020, 22:01 »
Nu fac astia un Quake nou!?... Poate mai realist si mai sumbru, mai "slow pasted", cu gore pe bune, matur. Sa socheze copiii :D Sa intrige babele de pe bancile bisericilor. Sa bage spaima in parinti cand vad ce vor sa le joace odrazlele :D

83
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 21 November 2020, 21:56 »
3500

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk



Bravo! Mi se pare cea mai buna solutie pentru moment. Variantele Ti... vor aparea prin primavara vara si n-as fi avut chef sa astept. Dar eu am si 1060! Daca aveam un 2070 era alta poveste, poate asteptam.

84
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 21:03 »
Pentru 4k de ex. tinta e standard, 60fps.

De unde ai scos informatia asta, pe graficul lor nu spune nimic de fps.

https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1329815591151144960

Imi inchipui, pentru ca toata lumea e cu 60fps musai. Acum nici jocul sincer, nu este socant la capitolul grafica. E OK, arata foate bine pentru next gen, dar nu e... revolutionar din punctul asta de vedere.
3080 si procesor bun,... nu exista nimic mai sus de asta, cu exceptia 3090, iar 6900XT, sa vedem!
A! Sa nu uitam ca poti activa DLSS pe 4k, deci in situatia asta este foarte probabil sa ai 60fps...

85
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 20:55 »
Tot RT-ul din jocuri speculeaza doar o mica parte din complexitatea reflexiilor luminoase, mai mult acolo unde ar putea sa sara in ochi. Pentru randare RT complexa e nevoie de supercomputere si statii grafice precum in industria cinematografica. RT in gaming e doar la nivel de "gimmick". Dar e o chestie, totusi.

Va dura inca doua generatii pana cand vom avea ceva decent. Oricum Demoul Unreal 5 de pe PS5 arata destul de bine.

Exista chestii care nu pot fi randate, pentru ca a calcula asa ceva necesita o putere exorbitanta de calcul! Dar! Daca se creaza un hardware care sa preia acele calcule, le putem vedea in 4 ani.

Difuse Reflections/Refractions > refractiile prin sticla si apa sunt printre cele mai grele chestii de randat
HDRi Skylight & Soft dynamic shadows. (unbiased; no tricks)
Area Lights
Camera simulated Depth of Field (no AA, dynamic filtering) > Corona nu are AA! Pare ireal nu? Simuleaza o camera foto! Nu exista imagine fara DoF! orice obiectiv are DoF mai mic sau mai mare in functie de deschidere si ochiul uman lafel
Physically based materials & True 3D volume materials > aici este o poveste intreaga, ce fac materialele alea este ... o intreaga teorie lol
100% ray traced solution for Volumetrics
Volumetric scattering or SSS (for Skin, Wax, food) > Exista ceva sss pentru piele deja, dar nu e chiar... realistic. E trick-uit cum se spune. Daca ar fi pe bune, ar arata socant de bine.
Volumetric fog > asta poate in anul 2050 lol


Unele din chestiile astea sunt extrem de greu de randat chiar in Corona Renderer. Volumetric fog... inseamna difuzarea luminii in 3D, adica particulele din aer, nah... prea deep.

Nvidia si AMD vor veni cu tot felul de demouri si "features" - "ia uite ce poate RTX 4080 si 7800xt", ia uite ce poate noua versiune Unreal Engine 5, etc. unele din cele enumerate mai sus vor fi puse in aplicare (biased cel putin)

Treaba cu unbiased este de domeniul fantasticului. Daca va exista asaceva vreodata, nu va mai exista progres in materie de hardware si nici sotware. Se va atinge limita absoluta in realizm. Totul va fi calculat intr-o instanta, fara simulari separate.

Adica ce sa mai, Corona Renderer in real time.  ;D Apogeul graficii = MATRIX

86
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 19:44 »
Speram ca odata cu lansarea Ray Tracingului pe AMD sa scoata driveri care sa permita si placilor mai vechi suport pentru asa ceva, cum a facut Nvidia cu seria GTX 1000.

Este posibil, dar fps-ul va scadea sub limitele normale, pentru ca procesorul trebuie sa preia totul si este imposibil. Deocamdata RT-ul nu este folosit la potential maxim! Probabil nici jumate din cat poate.

Cand vom vedea jocuri exclusiv facute pe RT atunci va fi un salt enorm. Momentan trebuie sa creeze un compromis, deaceea toate sunt un fel de hibrid. Au si light maps sau occlusion maps pre-backed si au si ceva... iluminare globala, dar slaba oricum.

Singurul demo absolut exculsiv RT, este ala de la pe PS 5 cu Quixel Megascans (alta poveste).

Un joc next gen, este unul care ignora TOTAL PS4 si Xbox One X. Inseamna sa lanseze jocul si sa zica ne pare rau baieti, jocul asta nici nu merge deloc pe placile vechi si nici PS4, trebuie sa cumparati neaparat PS5 sau Series X ca sa-l puteti juca.

Battlefield 6 vine in mod expres la anul, sa lase timp fanilor sa cumpere o consola noua, dar nu cred ca va fi exclusiv next gen nici ala.

Deci cum am zis, cred ca va dura vreo 4 ani. La E 3 in 2021 vom vedea pentru prima data un demo Elder Scrolls 6 (sunt sigur). Poate nu chiar gameplay, dar cel putin tech demo. Sa vedem.

Post Merge: 21 November 2020, 19:53
Am mai învățat ceva,habar nu aveam de toate astea din postura de casual gamer, dar cred că mai durează până o sa vedem așa ceva în jocuri.... 4 ani în varianta optimistă.

Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk


Da. D-aia am si scris atat, pentru ca nu ne explica nimeni ce si cum si mi se pare atat de vag in toate descrierile. Ce e Ampere mai exact cu cat e mai tare si ce are AMD? Mai tare, mai slab... In plus nici nu avem un tech demo/benchmark calumea deocamdata.
Sa bage benchmark cu demoul ala de la PS5 sa vedem si noi pe bune cum merge!!! WTF.

CICA! In demo au bagat Quixel Megascans DIRECT!!! Si modelele din Zbrush DIRECT in joc! Pentru cine nu stie, aproape totul se modeleaza in Zbrush, iar modelele alea au aberant de multe poligoane. Apoi se importa in 3DsMax si se optimizeaza pentru un nr predefinit de poligoane, etc.

Pai daca acest proces nu mai exista, inseamna ca dezvoltatorii vor munci mult mai putin la un joc, deci vom vedea chestii incredibile in curand! Adica in vreo 4 ani, pt ca unele titluri sunt in productie si pana vor fi lansate...

Adica modelerii arunca tot direct in engine! LOL???! Se vorbeste deasemenea de texturi 8K sau chiar 16K!!! Saispe K? Ne luam adio de la placile cu 10Gb VRAM va zic eu! Nici 16Gb nu e suficient pt asaceva. Cred ca 32Gb Vram va fi pe standard la seria 4000 sau 5000. (PC-urile au dublat intotdeauna Vramul de pe console, chiar daca Vramul ala e folosit ca si ram in acelasi timp)

Cam ce inseamna Quixel Megascans... in filmul de mai jos. Astia sunt niste dudes care merg peste tot in lume si scaneaza tot in 3D!



Mai gasiti pe Youtube si treburi pe Unreal Engine, etc.

Post Merge: 21 November 2020, 19:57
Inca ceva. E o chestiune de timp pana cand jocurile vor arata absolut identic cu imaginile filmate de la Quixel. Puteti vedea ca nu numai iluminarea aduce o nota de realism ci mai ales modelele si texturile. Chiar si cu o iluminare precara, arata incredibil!

Post Merge: 21 November 2020, 20:25
ERM.... Eu cred ca AMD au un model diferit de Ray Tracing... Demoul lor e diferit, dar ce dezvoltator a facut vreun joc optimizat pentru AMD? Niciunul

Ma tem sa nu apara jocuri care sa aleaga una din variante preponderent, sa ne trezim cu jocuri care merg pe Nvidia mai bine, iar altele care merg pe AMD mai bine...

In acelasi timp, cred ca peste vreo 2 ani vom stii clar ce poate si ce nu, ray tracing-ul actual! Seria urmatoare, adica 4000 va fi un pic mai tare, dar deabia la seria 5000 Nvidia va pune ceva consistent pe masa! Si AMD deasemenea!

Pana atunci PRECONIZEZ ca vor standardiza raytracingul pe categorii, de exemplu un chipset care calculeaza separat iluminarea globala, iar altul reflexiile, altul refractii (apa, sticla etc) sau toate astea la un loc, dar pe baza de numar de rays, adica sa spunem 20milioane de rays nu stiu ce model, apoi RTX 5080 are poate calcula 40milioane de rays, etc. Adica vei avea chiar un slider pentru cat de detaliata sa fie iluminarea globala si reflexiile in joc. Deasemena iluminarea globala are un fel de filtering special, care omogenizeaza rays. Nici asta nu este clara momentan.

Absolut, exista o limita care va fi hardware, pana la care se poate calcula totul, pentru a simula o imagine realista.

87
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 21 November 2020, 19:31 »
https://support.cdprojektred.com/en/cyberpunk/pc/sp-technical/issue/1556/cyberpunk-2077-system-requirements

In tabelul asta ei au pus 3080 si i7-6700 la 4k. Poate s-au raportat la 60fps. Deasemenea 8Gb VRAM nu sunt deajuns...

S-ar putea sa mearga si cu 3070, dar posibil sub 60fps.

Eu vreau sa vad Benchmark-uri pe bune, asa cum este normal sa fie. Adica DLSS ON si RT ON. Iar AMD daca nu are nici un fel de oversampling, asta este!

Toate benchmarkurile actuale cu RT OFF sunt absolut irelevante. Doar nu dai 700€ pe o placa video, sa nu pui RT ON. Este absurd.

Mai este o problema cu AMD. Deocamdata nu exista jocuri cu Ray Tracing mai complex! Majoritatea sunt hibrizi, chiar si Cyberpunk, dar s-ar putea ca jocul asta sa impinga stacheta mai sus.. insa nu am vazut nimic revolutionar in materie de RT deocamdata.

Revolutionar mi se pare Demo-ul de la AMD cu volumetric light, etc. Nu exista jocuri cu toate chestiile alea deocamdata.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toata treaba cu Ray Tracing este cam vaga. Eu am facut vizualizari si prezentari grafice inca de la prima versiune de 3DsMax si am folosit toate motoarele de randare posibile.
Cele mai cunoscute sunt V-Ray, Mental Ray, apoi Maxwell Renderer, iar mai recent si cel mai revolutionar motor de randare este CORONA RENDERER.
Pentru cine nu stie, astea functioneaza ca plugins in toate programele grafice.

Corona Renderer este la randul lui un hibrid unbiased si biased in acelasi tim folosing Intel Embree Ray Tracing Kernels pentru randare CPU. Sunt doua tipuri de calcul ray tracing, unul folosit de V-Ray, iar celelalt (revolutionar) folosit de Maxell Renderer (calculeaza radiatia luminii si simuleaza proiectia pe camera virtuala)

Ce ma intereseaza pe mine, nu este doar reflexiile astea folosite in exces pt show off; toate strazile sunt ude in toate jocurile!!! WTF
Iluminarea globala este mult mai importanta, iar tehnologia asta nu prea spune nimic specific deocamdata. Cum caluleaza, cat de detaliata este iluminarea globala, cum sunt aruncati rays in scena?

Intr-o simulare pe bune tip V-Ray (biased) lumina este calculata printr-un numar limitat de rays aruncati in scena, care se reflecta pe toate suprafetele de un numar predefinit. Exemplu Bounce=4 (inseamna ca se reflecta de 4 ori si moare, fiind un numar destul de bun pentru a aduce lumina in interiorul unei cladiri de exemplu)
V-Ray avea si un calcul predefinit pentru umbre!
Dar in Corona umbrele nu exista ca si calcul! Umbrele sunt rezultatul calcului luminii directe si indirecte intr-o scena (umbrele difuze sunt rezultatul unei surse de lumina cu o arie mai mica sau mai mare)! Skylight-ul, adica cerul este o suprafata omogena care poate crea umbre bluruite chiar si atunci cand este semi inorat. Un nor poate difuza lumina soarelui. etc.

Dar in jocurile actuale iluminarea globala este foarte slaba ca si calitate, deaceea sunt mixate cu oclusion maps (astea simuleaza umbrele difuze defapt, modul in care colturile sunt mai intunecate pentru ca nu intra lumina). Deci astea doua sunt suprapuse.
Soarele apoi, este si el o sursa care produce umbre calculate pe modelul vechi.

Dar singura diferenta intre RT ON si RT OFF, este ca iluminarea aia globala nu este backed pe RT ON, permitand iluminarea unor suprafete indirect, dar nu arata asa de realist pentru ca iluminarea asta nu este foarte detaliata! (pe RT OFF e posibil ca occlusion maps sa fie incluse direct in light maps)

De notat faptul ca in realitate, orice suprafata reflecta lumina nu numai pe baza de culoare ci si de textura! Adica o suprafata mata reflecta lumina diferit de o suprafata lucioasa!
O podea foarte lucioasa reflecta lumina soarelui pe perete, iar cu cat e mai mata, cu atat difuzeaza lumina in toate directiile, rezultand o luminare diferita a peretelui!

E!!! Materialele, in modelul actual sunt calculate separat, nu sunt integrate in calculul pt iluminare globala! Materialele semi difuze necesita o procesare aberanta, care este mult peste capabilitatea placilor actuale! Poate la seria RTX 6000 vom vedea ceva mult mai tare.

https://corona-renderer.com/gallery

Uitati aici galeria de la Corona Renderer.

Eu cred ca va dura vreo 4 ani pana vom vedea jocuri care sa foloseasca la maximum potentialul pe care il are actualul RT.

Scuze pentru postul lung, sper sa va faca placere sa-l cititi, eu zic ca e destul de relevant.

88
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 21 November 2020, 01:15 »


Fara comentarii aici. Incredibil. Asteptam Benchmark-uri! Jocul asta va redefini totul. Eu ma astept chiar la Graphic mods.

The Witcher 3 are ceva graphic mods, dar nu au chiar facut diferenta!

Insa CDPR au spus ca vor face un RTX update pentru The Witcher 3 la anul!!! Va rata in sfarsit cum arata inainte de downgrade in prezentarile vechi??? Sunt curios.



Post Merge: 21 November 2020, 01:17

Nu uitati de Nvidia IO, teoretic, implementarea acestei tehnologii ar trebui sa scada VRAM-ul folosit de jocuri.

habar n-am ce e aia... IO?

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/rtx-io-gpu-accelerated-storage-technology/

Erm... ghimick sau... vedem

89
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 21 November 2020, 01:02 »
Tocmai am cumparat o ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 OC Twin Ed de pe pcking.de cu €639.00, transportul este €15 (pt Austria)

Monitorul meu este 2560x1080, deci cred ca va duce Cyberpunk 2077 pe Ultra cu Raytracing no problem.

Sunt sigur ca vor fi lansate jocuri cu texturi foarte multe si mari, dar nu chiar foarte curand, care vor depasi 8Gb chiar si pe 1080p. Insa Cyberpunk 2077 nu chair! Posibil daca vor aparea ceva graphic mods anul viitor.

Battlefield 6, in iarna viitoare va fi crunt! Sunt sigur ca va cere foarte mult Vram, dar daca fac upgrade in 2022, este OK.

Deocamdata nu am alta solutie, iar AMD au cam sfeclit-o cu raytracing-ul si cu stocul. Nu cred ca pupam nimic anul asta.

Exista pe unele site-uri preorder, pe un site am vazut ca vor fi in stock de pe 3 decembrie, deci daca vreti upgrade acum neaparat eu zic ca asta este singura solutie decenta... Nu m-as arunca la ceva mai scum, pentru ca nu este nevoie, iar la anul preturile vor scadea un pic!

Pot posta linkuri cu site-uri aici, sau este impotriva regulilor?

90
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 20 November 2020, 23:43 »



Pe Ray Tracing arata foarte bine comparativ cu consolele. Unele scene arata foarte nasol in trailerul cu Xbox One X, dar era de asteptat, insa pe PC va fi fantastic cu o placa video noua.

Intrebare... Sa mai astept pana pe 10 Dec? Sau sa cumpar o 3070 GigaByte GeForce RTX 3070 GAMING OC cu €687 acum?

ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge OC - €650 - Alta oferta


As fi cumparat chiar un RX 6800 XT, dar AMD nici nu le-au vandut, nu exista practic.

Post Merge: 20 November 2020, 23:50

are si ceva spoilere

M-au cam enervat spoilerele si nu ma asteptam chiar de la CDPR sa faca asta. Incerc sa evit.

Post Merge: 21 November 2020, 01:09
UPTADE am comandat o ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 OC Twin Ed  ::) Sunt mega hyped acum! LOL. Am gasit-o cu €639 pana la urma.

Upgrade de la 1060 6Gb


Cred ca este singura solutie viabila deocamdata. Sunt sceptic despre orice lansare in astea 2 saptamani pana la lansare! 3060Ti ar fi ideal pentru toata lumea, dar nu stiu cand vor aparea.

Am fost foarte hyped pentru AMD defapt, ma gandeam la un 6800, dar Raytracing-ul este intradevar slab si chiar daca as fi vrut, nu exista si nici nu vor exista prea curand.

Eu cred ca prin Aprilie se vor limpezi apele, iar pe Amazon tot prin Aprilie vor aparea!


Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10