Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexU

Pages: [1] 2 3 ... 87
1
Auto-Moto / Verificari masina - CarVertical?
« on: 24 November 2022, 00:13 »
Tot e bun sa-ti faci o idee. Din start scutesti bani, timp, nervi. Daca proprietarul spune ca a avut-o de noua si ca niciun element nu a fost revopsit, afectat in vreun accident si iti apare la o verificare rapida pe RAROM, iti cam dai seama ca esti dus cu zaharelul.
Mai apoi daca in urma unei verificari vizuale si in service esti hotarat s-o cumperi, folosesti un raport si gasesti ce si cum.

Pentru masina mea observ diferente intre un raport mai vechi si unul facut recent, au adaugat in sfarsit istoricul de revizii in reteaua FORD si orice alta interventie din service in care s-a notat nr. de km apare in istoric. In conditiile in care masina are asa ceva in istoric.

2
Auto-Moto / Verificari masina - CarVertical?
« on: 21 November 2022, 17:42 »
https://www.carvertical.com/ro/verificare-prealabila?campaign=bf22&VIN=

Primit mail de la CV, au reducere de 70% pentru 3 rapoarte, pretul unuia fiind 29.39 lei. Poate fi introdus in continuarea link-ului de mai sus.

6
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 14 November 2022, 02:01 »
"singurele"? Really? Presupun că ai mers mai mult de 1000km cu 320 ca să poți compara... Calitatea interiorului nu e cea mai grozavă la F3x dar motorul e chiar decent (atât "problematicul" N47 cât și mai noul B47) iar comportamentul pe șosea e foarte bun dacă ai suspensiile și roțile potrivite
Bonus: reviziile nu sunt scumpe decât dacă vrei să fii masochist și să te duci la reprezentanță

Prieten posesor de multe BMW-uri, fan al marcii, mi-a spus clar ca e downgrade si ca as fi nebun sa fac asta. Ca sa intelegi cat de setat e pe BMW, a dat de curand 18k pe un F10, iar daca piata auto nu era atat de sus, ar fi ales un seria 4 benzinar.

Am mers cu E90 LCI si era tristuta situatia. Trimisese turbina la reconditionare, desi masina nu avea kilometri multi si nici n-a fost multumit de rezultat. Pe ax mai trebuia inlocuit un oring si cei din service nu au facut-o, iar ca sa il monteze a trebuit sa poarte lungi discutii sa o faca pe garantia data de firma de reconditionare. A ajuns sa fie vanduta asa cum este, cu promisiunea celor din service ca inclusiv noul proprietar o poate schimba.
Probleme EGR atat pe seria 3 cat si pe F10, chiar si dupa recall. Ceva clapete actionate electronic din corpul de admisie, pierd ulei cam la acelasi nivel cu cele din grupul VAG.
Cand am fost cu E90-ul la intoarcere am stat in spate si daca lasam cotiera nu pot sa zic ca aveam loc ok. In conditiile in care la a mea am scaune individuale si pot plia scaunul din mijloc cat inca e scaunul celui mic pe pozitie.

Schimbase tot ce insemna brate si pe autostrada cu 4 oameni era pe tot drumul la rosturile acelea de expansiune pentru poduri. Daca o mai tinea, a zis ca ar fi mers pe arcuri Eibach si amorizoare Bilstein.

Tot E90, coleg de munca, 330xd, manual. Extrem de multumit, desi total aleatoriu se alegea cu pete de ulei pe sub masina. O luase la 20 si ceva mii de km prin 2018. La el am pus-o pe seama faptului ca e impatimit tuning motor si tot spuneam ca "a facut el ceva". Asta pana a aparut coleg cu F30 luat nou, luata undeva inainte de pandemie, garantie 3 ani in limita a 60k km. Schimbat pana acum turbina, doua EGR (unul pe garantie si apoi recall), admisia, coloana de direcție și macaraua geam fata parca pe partea dreapta. Cod motor B47, ce urmaresc sa cumpar si eu, 190 cai. Comparandu-l direct cu motorul de pe masina mea, e mai zgomotos.

Tot in materie de BMW-uri, X1 2017? (cred) are materiale de toata jena. Ok, nu e ingrijita masina, dar mi se pare exagerat sa aiba atatea zgarieturi, materiale ciobite, butoane sterse. Si sa se mai trezeasca si cu limp mode total aleatoriu. 2l 150 cai super lesinati, consum mare. Singurul lucru misto la ea e aerul conditionat, desi si ala i-a cedat dupa o tura de Autobahn fara restrictie de viteza.

Daca E39 nu avea atatia ani in spate si nu avea probleme cu rugina, la modul cel mai serios ca as fi cautat sa iau una.

Mai am povesti cu BMW, atat de multe ca pot face si subiect dedicat. 8)

7
Cum, cât, unde? / Black Friday
« on: 11 November 2022, 13:05 »
Il consideram incheiat?  ;D

9
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 09 November 2022, 01:41 »
Aveau la 329 sau 379 ulei, filtru ulei, filtru aer. De regula plateam pana in 800 lei incluzand diferenta de ulei (ar fi trebuit 0.7l, insa toata lumea factureaza suplimentar 1,1 - 1,2l), cartusul filtrului de motorina, filtru de polen cu carbon activ.
Ultima oara la Ford Colina am platit 1000 lei fara filtru de motorina.

In prezent pe Ford Roadhill o afiseaza la pret promo 549 lei. Sa inteleg ca daca le-as cere oferta probabil as ajunge la 1200. E deja un pret pentru care prefer sa vorbesc la Coasta de Est sa fac schimb de ulei Motul si filtre Mann si sunt dispus sa renunt la istoricul complet de reprezentanta.

10
Vand Laptop Gaming HP Pavilion 15-dk0041nq cu procesor Intel® Core™ i5-9300H pana la 4.10 GHz, 15.6", Full HD, 8GB, 256GB SSD, NVIDIA® GeForce® GTX 1650 4GB, Free DOS, Black

Procesor i5-9300H
RAM 8 GB RAM
Display 15.6 inch 1920x1080
SSD 256GB Hynix
Tastatura iluminata, USB C, HDMI, Bluetooth, difuzoare B&O
LAN Gigabit
WLAN Realtek RTL8822BE 802.11ac PCIe Adapter

E in stare buna, nu mi-a facut nicio problema, mai are garantie cel putin o saptamana, din pacate nu cred ca o mai pot prelungi la eMAG.

Raport baterie
Warranty Type: 3
Cycle count: 71 / 1000
Manufacturer: 333-2B-DB-A
Serial Number: 02556 08/12/2020
Temperature: 28 °C
Current: 0 mA

Adaptive Battery Optimizer: Enabled/Activated
Terminal Voltage: 12816 mV
Design Voltage: 11550 mV
AC Power: Yes
CT Number: 6JTAF06TZE32P6
Design Capacity: 52 WHr
Full Charge Capacity: 45 WHr (86%)
Remaining Capacity: 45 WHr

Pret
2000 lei negociabil in configuratia de baza (8 GB RAM)
2200 lei + HDD Laptop Seagate 2TB SATA3 5400RPM st2000lm007
2350 lei + HDD Laptop Seagate 2TB SATA3 5400RPM st2000lm007 + 16GB SAMSUNG 2133
2550 lei negociabil + HDD Laptop Seagate 2TB SATA3 5400RPM st2000lm007 + 16GB SAMSUNG 2133 + HP Thunderbolt Dock 120W G2 cu alimentator HP 19.5V 6.15A

11
Solid-State Drive (SSD) ADATA SU630, 960GB, SATA3, 2.5", ASU630SS-960GQ-R 294 lei

https://altex.ro/solid-state-drive-ssd-adata-su630-960gb-sata3-2-5-asu630ss-960gq-r/cpd/SSDASU630960GQR/

12
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 08 November 2022, 09:22 »
ODO 66000 km

Va trebui sa ma programez la revizie, au trecut aproape 10k de la ultima. Observ ca Ford a scumpit revizia de baza, sa vedem pe unde o facem. Parbrizul inca e fisurat, ma bate gandul sa montez un Sync 3 si ma tot uit dupa alte masini tinand cont ca C-Max-ul il am de 3 ani.
In schimb, nu prea-mi dau seama ce poate fi considerat upgrade. Ma tot uit la F31 320d xDrive, dar inca nu sunt hotarat. Singurele avantaje ar fi tractiunea integrala, faptul ca ar fi an mai nou si cutia ZF 8HP.

13
Server kaput de pe 3 nov ora 19 incoace. Host-ul in pom.

Am reusit sa-l carpesc din backup-uri vechi, fara sa pierdem iar date. Daca vom mai continua asa, cred ca ne vom muta la alta firma.

14
Am pus aceleasi fisiere aici, ca test, si nu am intampinat nicio problema.
Nici in log-urile server-ului nu vad erori, posibil sa fi aparut vreun timeout in timpul incarcarii.

Din punctul meu de vedere, totul este ok. Poti reincerca, te rog?

15
Eram cam în urmă cu plugin-urile, am făcut listă cu toate, verificat compatibilitate și am zis să fac și upgrade la ultima versiune de SMF.

Fiindcă firma de hosting a dezactivat funcția de backup&restore, a trebuit făcută solicitare manuală de backup, l-au realizat, apoi l-au pus printre fișierele noastre. L-am descărcat, m-au rugat îl și șterg după.

Încep procesul de upgrade, văd că menționează că nu totul e sănătos și renunț, nimic nu se modificase și totuși forumul kaput. Ca să apelez la ei să dea restore, a trebuit să urc iar tot backup-ul și m-au limitat la 1MB/s, a durat alte 6 ore.

O zi întreagă toată distracția.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk


Pages: [1] 2 3 ... 87