Cand aud de "day 0" patch ma gandesc la titluri ghei precum Arcania, Gothic 3 sau alte jocuri in care i-au fortat publisher-ii pe develloper-i sa scoata "ceva" pe piata la un anumit termen si s-a facut cu scremere mare, in timp ultra record.
Dar astia care au jocul asta in dezvoltare de dinaintea lui Witcher 3 (2015)... si l-au tot postponat cel putin 2 ani... ce scuza au ?
Un coleg pe un alt forum a citit ca day 0 patch are peste 40GB.. iar jocul 70.
Iertati-ma va rog, dar virgulele astea din rezultat imi distrug neuronii mai mult decat alcoolul.
.
Daca te documentai mataluta, nu reuseai sa te aberezi in ultimul hal si sa te faci de ras. Jocul are 57.33Gb pe steam iar patchul pre-day one, care a fost furnizat celor cu early access are 43Gb. Si nu fixeaza toate bugurile.
Day one patch nu se stie cat va fi, probabil chiar mai mare. Deci de maine putem avea o imagine clara asupra bugurilor, daca mai exista, etc.
In acelasi timp, asta nu ne opreste sa-l jucam, iar CDPR va lansa sigur patch-uri consecutive in urmatoarele luni.
The Witcher 3 a fost fixat lafel si asta nu m-a oprit sa-l joc, in momentul acutal fiind un joc bug-free, exceptional.
Arata fantastic pe streams. Nu imi pasa de buguri, vor disparea. Oricum toate streamurile din momentul asta de pe Twitch arata foarte ok chiar si fara day one patch!
Da! Poti face un film de 2minute cu buguri si spune ca jocul e de rahat. Haters gonna hate!!! Nu ai ce face! Unii oameni asa se nasc si asa raman: hateri (Sunt sigur ca vor compensa la caracter creation. Le ofera posibilitatea de a avea un p###s mai mare pentru prima data in viata lor)
In orice caz maine dimineata il vom juca. Personal sper sa mearga decent pe ultra cu RTX on pe 3070, chiar si cu CPU-ul meu vechi i7 4790. Probabil voi pierde vreo 10% din performanta, dar nu am nici o rezolutie foarte mare (2560x1080)-
O sa dau un post cu FPS si screens, sa stie lumea ca reper, cam cum merge.
Este inca confuza treaba cu performanta, cu atatea placi, configuratii, rezolutii, rtx on off, dlss on off, etc.