Author Topic: Cyberpunk 2077  (Read 99610 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #495 on: 14 January 2021, 21:44 »
As spune ca trollezi cand postezi numai strawman arguments. Dar cred ca esti prea obisnuit sa dai copy/paste la raspunsuri standardizate si capcacitatile tale de argumentare au ajuns aproape de 0.
 

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #496 on: 14 January 2021, 22:09 »
Nu e nimic de argumentat. Imi place jocul si nu ma deranjeaza niste buguri inerente in cazul jocurilor complexe. Tu esti dintre cei care insista ca jocul nu e bun, nu merita jucat si alte chestiuni irelevante. E ceva caracteristic pentru tine. Daca tie nu-ti place crezi ca n-ar trebui sa placa nimanui. Pentru mine e important sa placa la suficient de multa lume astfel incat sa continue ideea, stilul de joc, producatorul sa poata avansa si sa-si exprime ideile, etc.. Puteti sa fiti 5 miliarde la care nu va place, e complet irelevant. Singurul lucru important e sa placa la suficient de multi incat sa continue proiectul.

Se apropie momentul in care taxarea se va face progresiv, pe masura ce se inainteaza in jocuri, dupa o schema bine gandita. Cui nu-i place, nu mai plateste si nu mai continua jocul. Simplu. Sa nu se mai ajunga in situatii in care unii se joaca 100 de ore dupa care cer banii inapoi si comenteaza cu nu le-a placut. Se rezova usor cu o AI antrenata special ca sa gestioneze problema online, pentru oricati useri. 8)
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #497 on: 14 January 2021, 22:18 »
Iti place, foarte bine, dupa cum am spus, nu e nimeni impotriva acestui lucru. Si mie mi-au placut destule jocuri slabe. :D Dar tu vii aici sa faci downplay constant unor probleme care sunt extrem de vizibile.
 

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #498 on: 14 January 2021, 22:39 »
Nu este nici o problema care sa influenteze desfasurarea povestii, nici macar a misiunilor secundare, nimic serios. Simularea unui decor de o asemenea complexitate e mai dificila decat iti imaginezi tu. Cu cat e mai complex mediul in care se desfasoara actiune, e proportional mai dificil de a anticipa toate situatiile posibile pentru a evita eventualele interferente.
De ex. am mers undeva, am parcat masina si imediat dupa ce m-am dat jos din ea a venit alta din spate si s-a urcat peste ea. Probabil era locul ei de parcare si nu au anticipat ca voi parca eu acolo. Ca urmare nu am mai putut scoate masina de sub cealalta. Mare scofala, am luat alta cand am plecat.  ;D
Bugurile mai nasoale se rezolva cu iesirea si reintrarea in joc.

Au de pierdut doar cei care se iau dupa hateri si nu il joaca.
Si nu e un joc slab, e un joc foarte tare cu o gramada de buguri nesemnificative, din care o mare parte vor fi eliminate in timp.
« Last Edit: 14 January 2021, 22:40 by oldshooterman »
 

Offline Dromihete

Cyberpunk 2077
« Reply #499 on: 14 January 2021, 22:47 »
E enervant destul de rau pe alocuri, dar per ansamblu mi-a placut, am aproape 150 de ore jucate si astept cu interes dlc-uri. Sper ca o sa repare majoritatea bugs si o sa ofere o exprienta de joc si mai placuta pe viitor.
Vorbesc doar din punctul de vedere al utilizatorului de pc.
I5 9600K OC 5 Ghz + Noctua NH D15; MSI MPG Z390 Gaming Edge AC; Corsair LPX Vengeance 3000 Mhz ; Gigabyte RTX 2080TI Windforce; Samsung 860 Evo 500 Gb + ADATA 250 Gb; Seasonic M12II 620 W Bronze; Phanteks Enthoo Pro Black ;  AOC CQ32G1 144Mhz/2K
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #500 on: 14 January 2021, 22:57 »
Nu este nici o problema care sa influenteze desfasurarea povestii, nici macar a misiunilor secundare, nimic serios. Simularea unui decor de o asemenea complexitate e mai dificila decat iti imaginezi tu. Cu cat e mai complex mediul in care se desfasoara actiune, e proportional mai dificil de a anticipa toate situatiile posibile pentru a evita eventualele interferente.

Nu e nimic ce nu s-a mai facut in alte jocuri si s-a facut mai bine. Cyberpunk nu e un joc inovativ, lumea si gameplay mechanics nu sunt o evolutie. Lumea este extrem de statica, am dat un review mai sus care exemplica foarte bine cum dinamica orasului este o iluzie pe care o poti sparge imediate. In 2020, jocul are railed AI ieftin pentru aproape orice.

Nu este nici o problema care sa influenteze desfasurarea povestii, nici macar a misiunilor secundare, nimic serios.

Au fost/sunt game breaking si imersion bugs cu carul. Povestea e extrem de liniara, nu e Alpha Protocol, era greu sa strice ceva atat de rau. Cu toate astea, desi poti sa numeri pe degete alegerile care au consecinte, intr-unul din finaluri jocul nu recunoaste deznodamantul din questline-ul cu Delamain.

Au de pierdut doar cei care se iau dupa hateri si nu il joaca.
Si nu e un joc slab, e un joc foarte tare cu o gramada de buguri nesemnificative, din care o mare parte vor fi eliminate in timp.

Pierdem toti cand unii se fac ca nu vad ce s-a intamplat cu acest joc. CDPR a facut niste magarii pe care nici pe care nu le vezi nici la EA, Activision, etc

Este un joc care se apropie mai des de mediocritate decat de perfectiune.

Are un gameplay lipsit de identitate care combina o multime de mecanici foarte prost puse in practica (driving execrabil, skill-uri boring, looter shooter generic, stealth mediocru).

Lumea e imensa si are un level design bun care evidentiaza verticalitatea, dar majoritatea content-ului e generic copy pasta in stil ubisoft.

UI-ul e consolizat.

AI-ul e pilaf.

Are voice acting, muzica si sound effects grozave, dar aproape toate AAA-urile exceleaza la asta si nu prezinta atatea bug-uri audio ca CP2077.

Are grafica foarte buna, dar e plina de probleme de perfomanta si glitch-uri.

E scris bine, cu momente emotionante si palpitante, dar este extrem de liniar si plin de fake agency.

Orice element bun al jocului are niste parti negative stridente. Asta e problema adevarata a lui Cyberpunk 2077.
« Last Edit: 14 January 2021, 23:21 by Raziel01 »
 

Offline Dexter

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 4 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 143
  • Location: Ploiesti
  • Liked | Thanked: 20 times
  • If it ain't broken, why fix it ?
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #501 on: 14 January 2021, 23:02 »
L-a jucat pe PC, poti sa vezi keybind-urile pe UI, a mentionat si in comentariul pinned.

Mda... acuma citesc comentariul... 95% din footage e al lui vasazica si restul "imprumutat", dar eu pana la jumatea video-ului, revazandu-l constat ca-s mai multe butoane de X,Y, L1,R2 decat taste de claviatura :)))))) De-aia m-a si derutat in the first place.

Repet, omul a pus punctul pe "i" intr-un mod fabulos de original.

Intrebarea e ce fac astia de la CDPR in tot acest rastimp ?
Oare chiar sa le mai arda lor de "reparat" ?

Cu toate procesele astea pe rol, actiunile scazute, investitori furiosi si o gramada de hate, inca le mai arde de scos patch-uri si au curaj sa vorbeasca despre DLC-uri ?

Ori tot hate-ul e strans pe forumurile de genul acestuia in care ne certam 15 indivizi, 10 din care spun ca-i "ok-ish", 4 ca nu si celalalt care-o tine ca Istvan cu fluieru' ?

Uneori imi inchipui ca pana si cei mai prestigiosi develloperi semneaza pactul cu diavolul si ar fi in stare sa preacurveasca pentru interesul monetar.
CDPR ar fi ramas ultimul bastion de integritate in opinia mea.

...dar cred ca imi mut opinia pe la japonezi. Hideo Kojima perhaps...



I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink !
Burt Reynolds
 

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #502 on: 14 January 2021, 23:17 »
Concluzia (lor): Au pierdut prea multa vreme si resurse incercand sa-l ofere si consolelor cu hardware mult depasit. Ar fi trebuit sa amane lansarea inca cateva luni, etc... O sa le ia o mare parte din 2021 ca sa dreaga problema si sa poata continua cu celelalte proiecte.
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #503 on: 15 January 2021, 02:04 »
 

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #504 on: 15 January 2021, 09:11 »
Au fost/sunt game breaking si imersion bugs cu carul. Povestea e extrem de liniara, nu e Alpha Protocol, era greu sa strice ceva atat de rau. Cu toate astea, desi poti sa numeri pe degete alegerile care au consecinte, intr-unul din finaluri jocul nu recunoaste deznodamantul din questline-ul cu Delamain.



Nu cred sa existe vreo misiune din joc care sa nu fie buguita. Am spus mai sus ca am 2 blockere la Panam story si Delamain. Imi amintesc ce dezamagit am fost la primele misiuni, mai ales la cea unde furi Relic-ul cand eu jucand stealth si AI-ul mega fain implementat il plimba pe Jackie prin fata inamicilor, crouched, si astia nu-l vedeau, literalmente se ciocneau unii de altii. Dar cumva, toate astea nu sar in ochi unora ... ireal.
« Last Edit: 15 January 2021, 09:12 by slicker »
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline KodiaK

Cyberpunk 2077
« Reply #505 on: 15 January 2021, 09:47 »
Am facut ieri un side mission unde trebuia sa o iau pe Rogue si sa o duc la o intalnire cu Johnny. Intamplator m-am dus sa o iau cu Porsche-ul lui Johnny, si am ramas uluit cand Rogue a observat asta si a si avut un mic dialog pe tema asta.
Comprtametul asta ar trebui sa fie ceva banal si de la sine inteles intr-un joc din 2020, insa CBP este atat de buugy si cu AI-ul anilor 2000 incat a ajuns sa ma surprinda :)

Vad ca se tot da vina pe varianta pt consolele old-gen, ca de aia n-au avut timp, dar eu nu cred ca are prea mare legatura. La varianta de console probabil ca a lucrat o echipa dedicata, si nu cred ca daca nu il scoteau pe consoloele old-gen, echipa aia se apuca sa lucreze la AI, sau mecanici de gameplay, sau elemente RPG mai complexe. Pur si simplu l-au lanst prea devreme. Chiar si fara console, tot ma trebuia sa lucreze la el macar un an.
o sa fie insa foarte interesant de vazut urmatorul lor joc AAA cum o sa se prezinte. Acum si-au pusa cenusa in cap la greu, si au recunoscut ca au gresit si se chinuie sa repare. Insa testul adevarat o sa fie cand lanseaza urmatorul joc, atunci o sa vedem daca au inteles cu adevarat unde au gresit.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #506 on: 15 January 2021, 10:15 »
RDR 2 a avut un development de peste 7 ani si e facut de niste cunoscatori in domeniul open world.
« Last Edit: 15 January 2021, 10:28 by Raziel01 »
 

Offline KodiaK

Cyberpunk 2077
« Reply #507 on: 15 January 2021, 12:37 »
Comparatia cu Rockstar poate nu e fair, ca sa zicem ca aia au mult mai multa experienta in open world.
Dar asteptarea de a fi macar la nivelul witcher3 dpdv AI si mecanica nu mi se pare deplasata. Practic nu le-a cerut nimeni sa redefineasca genul open world rpg. Ei au tot sustinut asta, cand stiu clar ca nici macar la nivel de rpg din anii 2000 nu e.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #508 on: 15 January 2021, 13:49 »
E o comparatie fair. Rockstar a avut nevoie de atata timp sa faca un open world imersiv, desi detin un engine mai calit si oameni cu mai multa experienta. CDPR s-a supraestimat extrem de mult, initial CP2077 trebuia sa iasa in 2019 (3 ani de development)...
 

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #509 on: 15 January 2021, 16:11 »
Comparatia cu Rockstar poate nu e fair, ca sa zicem ca aia au mult mai multa experienta in open world.
Dar asteptarea de a fi macar la nivelul witcher3 dpdv AI si mecanica nu mi se pare deplasata. Practic nu le-a cerut nimeni sa redefineasca genul open world rpg. Ei au tot sustinut asta, cand stiu clar ca nici macar la nivel de rpg din anii 2000 nu e.


Mai are rost sa mentionez AI-ul din seria Fear? Cati ani sunt de la primul? :)
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon