Trustme, pana si developerii au zis ca jocul mai avea nevoie de vreo 2 ani de development, asa ca las-o mai moale cu laudele, ca nu tine
Iar faptul ca tu personal nu te-ai lovit de unele buguri, nu inseamna ca ele nu exista. Sau crezi ca tot youtobe-ul e plin de inventiile unora?
Sunt o gramada de immersion breaking bugs:
- cand esti pasager in masina, NPC-ul care conduce nu invarte volanul la curbe.
- masinile conrolate de alte NPC-uri din diversele misiuni unde mai sunt si alte NPC-uri cu tine, nu intorc rotiile deloc. Probabil ca nici masina in care esti tu ca pasager, dar fiind 1st person nu ai cum sa stii.
- indiferent de culoarea semafoarelor, toate se fac verzi cand treci cu masina prin dreptul lor.
- cand mergi pe strazi din afara orasului, vezi trafic in departare, trafic intens, dar intr-un anumit punct, masinile care se apropie de tine dispar.
- politia este degeaba. Conduci in linie dreapta 100m si ai scapat de ei.
- fizica geamurilor sparte este foarte prost gandita. Nu se spag cand arunci cu grenada in ele, iar cand le spargi cu o arma, fragmentele care au ramas au toate comportament de geam intreg nespart. Deci daca vrei sa arunci o grenada pe un geam, trebuie mai intai sa spargi geamul si apoi sa arunci greneada prin gaura facuta anterior, sa nu cumva sa nimeresti vreo bucatica nesparta, ca iti ricoseaza inapoi. La fel si cu saritul printr-un geam spart, trebuie sa faci o gaura cat caracterul de mare, sa inapi prin ea.
- toate optiunile de dialog sunt degeaba. Outcome-ul este acelasi. Uneori interlocutorul nici macar nu asteapta sa termini de vorbit si continua cu dialogul scriptat.
- cand sumonezi Porsche-ul lui Johnny, uneori se spawneaza sub nivelul strazii cred si apoi sare imediat pe strada, de ajunge super busit.
- uneori modelul masinilor din trafic se schimba cand te uiti in alta parte. De exemplu stau 2 masini oprite la semafor, daca ma uit in alta parta si apoi iar la ele se spawneaza alte modele, si tot asa.
- uneori NPC-urile in cut-scene-uri trec prin usile inchise.
Plus altele pe care nu mi le amintesc acum.
Ideea e ca unele apar aleator, dar altele sunt by design. Adica deja nu mai sunt buguri si glitches, ci asa a fost programat comportamentul.
Da, nu sunt game breaking in sensul ca nu se poate termina jocul, sau provoaca crash-uri, dar scad mult calitatea jocului. Si chiar nu poti spune ca nu te-ai lovit de ele.