Author Topic: Cyberpunk 2077  (Read 99483 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #540 on: 24 January 2021, 23:13 »
Tu poti sa uiti de el si ar fi foarte bine. I-am intrebat pe cei interesati.
 

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #541 on: 25 January 2021, 10:11 »
L-am testat eu, Panam tot blocker, in schimb am flicker la o groaza de elemente din joc, de exemple stalpii sau semafoarele, fac pop up doar cand te apropii de ele, elemente suspendate prin aer, fara baza... Eu l-am sters, gata, l-am terminat 1 data sa nu zic ca nu,ne vedem in 2022 2077...
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Dexter

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 4 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 143
  • Location: Ploiesti
  • Liked | Thanked: 20 times
  • If it ain't broken, why fix it ?
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #542 on: 25 January 2021, 10:33 »
Quote
Tu poti sa uiti de el si ar fi foarte bine. I-am intrebat pe cei interesati.

De acord cu tine.
Eu n-o sa vorbesc cu hate, sunt un casual gamer at most si pentru mine experienta cu CBP a fost una overall pozitiva.

Ieri l-am terminat. Sau ma rog, am obtinut unul din finaluri, cel care mi s-a parut intuitiv de altfel dar am ramas dezamagit de firul epic.
Foarte impresionat in schimb de accentul pus pe epilog. N-as fi considerat ca la un joc terminat "pe graba" sa se fi acordat atata atentie, chiar am apreciat efortul.
Regret totusi ca am picat naiv si mi-am pus increderea acolo unde nu era cazul. Pobabil jocul castiga enorm prin faptul ca exploateaza slabiciunea umana, poate asta-l face superior gandirii unora si mizeaza pe declansarea emotiilor.

Da, inainte sa ma apuc ieri de Point of No Return am facut actualizarea la 1.1, dar nu pot zice c-am constatat ceva imbunatatit. Poate simplul fapt ca nu le mai ramaneau chilotii in aer la dusmani dupa ce-i bagam in lada frigorifica, in rest mi s-a parut c-a mers la fel de smooth.
Nu stiu cand vor adresa acel issue de audio popping & hissing, in continuare il joc pe 96KHz PCM si daca-l cranchez up face figuri.
Ma rog, nu-s eu audiofil, doar ca ma deranjeaza vizual in Xonar Panel.  ;D

I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink !
Burt Reynolds
 

Offline oldshooterman

Cyberpunk 2077
« Reply #543 on: 25 January 2021, 10:50 »
Deci mai bine fara patch-ul asta, pe ideea ca "daca ceva merge bine, nu trebuie reparat pentru ca s-ar putea sa mearga mai rau dupa..." 8)
 

Scorilo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Cyberpunk 2077
« Reply #544 on: 26 January 2021, 05:31 »
543 Replies
19.277 Views

+1 cu acesta

De departe cel mai comentat si accesat topic. De ce? Pentru ca jocul atrage. Nu-mi spune ca jocul e caca cand tu il joci intr-o luna cat joaca altii intr-un an, overall. Genul de hater de aici il gasesti acum urland "jos botnita, vaccinul are cip" dar n-ai loc de el la coada la vaccinare.
 
The following users liked or thanked this post: oldshooterman

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #545 on: 28 January 2021, 15:50 »
Eh nu prea si nici pe departe. Hype-ul facut in jurul jocului duce la "over 9000" reactii din toate partile. Nu zice nimeni sa nu iti placa jocul, orice ai gasi in el e irelevant pentru cel de langa tine, iti place si gata. Pentru mine este mediocritatea la absolut. Altul sta 5 ore pe zi si se da numai cu masinile prin apa si nu mai poate de placere. Fiecare cu pasarica lui. Problema consta in faptul ca, multi ii ignora problemele evidente si modul cum ignora te face sa ridici din sprincene, grav de tot.


Lasand la o parte toate astea, siderat de dipsurile mari de fps, 40-100, am zis sa fac niste teste...mai ales ca dupa ce am scos un dimm (din4) jocul a inceput sa mearga execrabil. Nici nu am realizat ca nu mai aveam dual-channel si memoria era la 2133 fara XMP din cauza ca un dimm statea ca prostu`.

So, am scos dimm-ul orfan, am lasat in sistem 2x8 GB Hyperx cu xmp activat la 2666. Testul cel mai bun la performanta il faci in fata cladirii unde e apartamentul lui V.
Totul pe Ultra, RT On, RT light medium, DLSS Quality. average 44-60, cu mai mult spre lower 55, si foarte mult sub 50, stutter fest, in timp ce alergi de nebun in zona, static nu prea se observa fluctuatiile.
Am pus apoi din nou al3lea dimm in sistem, fortat xmp la 2666. Oroare!, cu aceleasi setari nu imi sarea de 50 in alergare.
Am cumparat apoi 2x8 Corsair @3600 XMP 28 CAS. Ah, the sweetspot! static lejer mid 70s, in alergare medie de 55-58, cu 1-2 dips sub 50, iar diferenta de fluenta senzationala.


Ce nu pricep eu, 8700le meu duce un max de 42Gb/s fillrate in memorie. Memoriile la 2666 au exact acest bandwith. Ca nu mai zic de latenta, cu hyperx am 13 CAS (13/2666*2000=9.7 latenta versus 18/3600x2000=10) si cu toate asta memoriile cu latenta mai mica merg mai prost in joc. Da acum am 56 GB/s bandwith cu Corsairuile dar in practica CPU-ul NU o poate folosi. Ce dracu` imi scapa? E singurul joc unde am observat asa comportament imbecil.
« Last Edit: 28 January 2021, 15:54 by slicker »
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Cylix

Cyberpunk 2077
« Reply #546 on: 28 January 2021, 17:12 »
https://www.igorslab.de/en/up-to-17-more-fps-at-1080p-ultra-cyberpunk-2077-in-big-ram-test-round-trip-rate-and-ranks/2/

Se pare ca jocului ii place cat mai mult Bandwith si Speed in detrimentul latentei.

Quote
Even though we “only” used three different resolutions with the “Raytracing Ultra” preset for our test, we can already draw conclusions about the expected performance with other settings. The tendencies are clear: The more RAM bandwidth, the more FPS you get at low resolutions and settings, and the more constant the frame times are at higher resolutions and more demanding graphics settings. The logical next step would be to compare different latencies at constant bandwidth, from 1T and 2T command rates and re-test upcoming patches of the game. But if you have any other suggestions, ideas or improvement requests, feel free to let us know in the forums!


https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/keio64/ram_speed_seems_to_be_important_for_cyberpunk/
7950X3D | Zotac 4090 AMP Extreme Airo | MSI MPG B650 Edge Wifi | 32GB Kingston Renegade RGB Z 6000 |  SSD: Kingston KC3000 2TB+Fury Renegade 2TB+Samung Evo 1TB |Lian Li O11 Dynamic Evo | Lian Li Galahad 360 V2 | Corsair HX1500i | Samsung Odyssey G9 Neo + Zephyrus G15
 

Offline KodiaK

Cyberpunk 2077
« Reply #547 on: 28 January 2021, 17:17 »
Fix asa se comporta si la mine. Sa fie oare de la RAM problema? Ca eu am 2x8GB @ 2400Mhz.
In masina ai testat? Ca eu acolo am dipsurile cele mai mari, cand sunt in masina (3rd person) si misc camera repede.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Cylix

Cyberpunk 2077
« Reply #548 on: 05 February 2021, 14:19 »
CDPR devine incet incet mai rea ca EA..incep sa dea vina pe modderi in loc sa isi asume vina. Cand celebritatea iti urca la cap... :o :o

Cyberpunk 2077 security vulnerability exposed that leaves PCs open to malicious code; CDPR promises a quick turnaround for a fix

https://www.notebookcheck.net/Cyberpunk-2077-security-vulnerability-exposed-that-leaves-PCs-open-to-malicious-code-CDPR-promises-a-quick-turnaround-for-a-fix.518008.0.html


« Last Edit: 05 February 2021, 14:22 by Cylix »
7950X3D | Zotac 4090 AMP Extreme Airo | MSI MPG B650 Edge Wifi | 32GB Kingston Renegade RGB Z 6000 |  SSD: Kingston KC3000 2TB+Fury Renegade 2TB+Samung Evo 1TB |Lian Li O11 Dynamic Evo | Lian Li Galahad 360 V2 | Corsair HX1500i | Samsung Odyssey G9 Neo + Zephyrus G15
 

Sir Dracu

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Cyberpunk 2077
« Reply #549 on: 05 February 2021, 14:20 »
Hotfix 1.12 is now available.

This update addresses the vulnerability that could be used as part of remote code execution (including save files):
Fixed a buffer overrun issue.
Removed/replaced non-ASLR DLLs.
 

Sir Dracu

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
 

Offline Raziel01

Cyberpunk 2077
« Reply #551 on: 09 February 2021, 11:19 »
 

Offline slicker

Cyberpunk 2077
« Reply #552 on: 09 February 2021, 15:38 »
Yep they got *royally pwned* hahaha. Sunt curios daca or sa dea drumul la documente...
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Dexter

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 4 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 143
  • Location: Ploiesti
  • Liked | Thanked: 20 times
  • If it ain't broken, why fix it ?
    • View Profile
Cyberpunk 2077
« Reply #553 on: 10 February 2021, 09:21 »
Ba mai isi ia careva bataie la greu la quest-urile "Beat on the brat" ?

L-am executat pa robot, apoi pa gemeni, totul floare la ureche.
Ba dar restul... desi am armura 2.300 gen si viata 650, boostere de stamina active si toate cele, ba ma jur... una-mi da si-n cur ma da.

Nush ce plm e greu asa.
Am dat restart de vreo 5 ori si la bataia cu Rhino si la Pacifica si la Glen... ba ma bat aia de ma kc pa mine. Si desi eu le bag cateva bucati bune, le iau din viata gen 10-12%.
Ei daca-mi prind doua bucati - FLATLINE !

Aici pot spune ca pentru mine chiar ar fi gamebreaking bug... daca e vorba despre asta.

OBserv pe net ca nu-s singurul.
Altii aplica ceva workaround-uri de scapat nush ce blunt weapons pe jos inainte de a-ncepe, le recupereaza dupa, etc...

Ah si sa nu uit... am Gorrila Arms si ceva perks investite in ele.
I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink !
Burt Reynolds
 

Sir Dracu

  • Guest
  • Feedback Score: (0)