Da Man, e un RPG complex cu zeci de alegeri (cu efect in-game, nu neaparat la final) si un gameplay foarte solid. Nu cred ca l-ai jucat, pentru ca daca il jucai nu veneai cu critici dintr-astea ieftine si nefondate. Dpmdv nu e doar fb, e cel mai bun din serie (care toata e excelenta). E o placere sa te integrezi in rolul personajului si sa explorezi ce se intampla in mediul respectiv.
Lol dude, ce fumezi?
Jocul are o mana de alegeri care n-au un efect asupra nimic. Subliniza atat de tare alegerea din story (cam singura de altfel) si nu se intampla nimic. Imi si aduc aminte cum personajele nici macar nu reactionau la ce se intampla in joc. Erau lipsite de viata, de emotie, de reactii. RPG complex my ass. Gameplay solid? E un cover shooter cu o executie lamentabila a cover-ului. Nu e nimic impresionant in el. Sunt cateva arme care n-au nici un feeling si cateva abilitati cu care te poti distra.
N-ai cum sa nu remarci calitatea peisajului, unele scene fiind chiar grandioase, incat merita sa te opresti din actiune si sa admiri prin jur.
Si ce daca arata bine? Sunt o multime de jocuri care arata bine. Peisajele nici macar nu au nevoie de o componenta tehnica puternica sa ia ochi playerilor. Nu e nimic wow in si foloseste Frostbite engine, unul din cele mai puternice de pe piata.
Armele sunt de exceptie, gama bogata, multe optiuni in functie de stilul de joc, sunetul lor, placerea in a le folosi.
Arme sunt what?!
Escape from Tarkov e un indie game in Beta cu un buget net inferior EA Bioware Montreal si distruge fara drept de apel tot ce are Andromeda de oferit la acest capitol.
Nenumarate variante in a alege ceea ce vrei sa faci, ordinea in care alegi orice misiune secundara si momentul in care vrei sa le continui pe cele principale. Iar dialogurile nu sunt lipsite de valoare pentru ca ofera tot felul de informatii, iti dau acces la misiuni si sunt esentiale pentru dezvoltarea unor relatii personale.
Da, hai sa laudam ca intr-un RPG semi open world poti sa faci quest-urile in ce ordine vrei, ground breaking feature right here!
Iti dai seama, poti sa obtii informatii din dialoguri. Nu s-a mai gandit nimeni la asa ceva, another ground breaking feature!
In jocuri nu merge sa intri in ele cu idei preconcepute despre cum ai vrea tu sa fie. Trebuie acceptat modul in care sunt gandite de cei care le fac. Daca nu vrei sa te adaptezi la ceea ce primesti, te joci altceva.
Pentru cei carora le place, jocul asta ofera un raport exceptional intre timpul de divertisment/investitie.
Cut the fuckin' crap. Te umezesti la orice joc care are shooting si vii sa tii lectii despre idei preconcepute? Este un joc care apartine unui brand recunoscut, face parte dintr-o serie foarte apreciata si are un price tag de AAA. Exista asteptari atat din perspectiva pretului, iar Andromeda a fost un technical nightmare. Dar si din perspectiva seriei din care jocul face parte.
De ce sa te adaptezi? Daca cineva iti pune un cacat in farfurie tu o sa-l mananci ca vorba aia trebuie sa te adaptezi?
Pentru cei carora le place, jocul asta ofera un raport exceptional intre timpul de divertisment/investitie.
Sunt atat de multi cei care au fost atat de impresionati de joc, ca n-a primit support nici macar 1 an chiar daca avea multiplayer cu microtranzactii.
Enjoy the game, good for you, nu zice nimeni ca n-ar trebui. Dar nu veni aici cu strawman si replici de captain obvious sa spui ca e o capodopera.