Author Topic: Val ce concedieri in IT si marketing. A inceput AUTOMATIZAREA  (Read 176 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bombardieru

Si cand imi amintesc prin 2017-2019 cand multi ma ridiculizau ca de ce sunt umanist si nu ma apuc sa invat limbaje de programare sau de ce nu fac niste studii in domenii care sunt de "viitor" (inginerie, marketing, social-media, programare).

Poftim domenii de  "viitor".

Mai naspa e ca posturile alea  care au fost eliminate nu vor mai fi niciodata readuse datorita AUTOMATIZARII
. Pentru ca exista programe de machine learning si boti care pot face deja treaba unor programatori si moderatori de continut. Nu-ti trebuie decat vreo 10 ingineri si la revedere.
S-a terminat cu epoca programatorilor acum ca exista A.I. care sa programeze.

https://www.investopedia.com/amazon-layoffs-seen-6828694
https://www.theguardian.com/technology/2022/nov/15/major-investor-calls-on-google-owner-to-aggressively-cut-staff-and-pay
https://www.nytimes.com/2022/11/15/technology/elon-musk-twitter-fired-criticism.html
https://kotaku.com/meta-facebook-mark-zuckerberg-layoff-vr-metaverse-1849761588
https://www.indiatoday.in/technology/news/story/intel-confirms-layoffs-to-cut-down-spending-even-if-it-has-some-people-cost-2290488-2022-10-28

Elon Musk ii concediaza si le face conditile  insuportabile angajatilor ca sa-i faca sa plece.
Sa faca TWITTER 2.0., moderat si controlat de A.I. si intretinut de o echipa mica de ingineri. Evident, inginerii performanti, "THE BEST OF THE BEST".

Iar pe marketing, ambalat, curierat?  Robotii, aplicatiile si dronele pot face o treaba mai buna.
Are Amazon mii de robotei si drone care pot face o treaba mai buna.

Emagul nu mai are de ceva timp departament de call-center. I-a dat afara pe toti operatorii.
Pentru reclamatii exista doar chat text in care iti raspunde robotul.
Si pentru livrare, te duci singur sa-ti iei produsul de la easy box.

Call center? O sa fie si asta mort in curand!