Performanta nu este punctul forte al lui Turing. Cum a mentionat si Huang cand le-a prezentat, trebuie inventat un nou metric de masurare al performantei, ca daca te iei dupa fps-uri in jocurile non-DXR e la pamant raportul pret/performanta.
nVidia, din pozitia de lider al pietei, si-a permis sa lanseze o generatie de sacrificiu, care nu se descurca conform asteptarilor nici un DXR, nici in non-DXR. Dar sacrificiul asta vine cu niste bragging rights incontestabile, care nu fac decat sa le sporeasca cota de piata. Iar in viitor, cand AMD scoate si el raytracing, lumea o sa mearga pe nVidia, pt ca ei deja au experienta...
Din pacate AMD nu isi permite sa faca astfel de sacrificii. Remember async compute. AMD suporta async compute cand nvidia nici nu visa la asa ceva. Si cu ce i-a ajutat? Lumea ii judeca exclusiv prin perf in DX11, a contant extrem de putin potentialul de perf in DX12. Principalul motiv pt care s-a intamplat asta este lipsa de interes a developerilor. Multa vreme singurul joc in care se vedea cu adevarat ce poate AMD era Ashes of the Singularity, o panarama de RTS, care s-a facut remarcat doar prin faptul are o implementare foarte buna de DX12. In schimb RT avem deja Tomb Raider, BF V, Metro Exodus, si poate si altele care nu imi vin in minte acum. Toate astea sunt jocuri AAA foarte asteptate.
In concluzie, degeaba ai tehnologie inovativa, daca nu ai suport de la devs...