Dap, si nici nu am putut modifica. Il repar acum.
1. Am tot zis ca nu-ti sporeste performanta memoria in exces, dar e o problema cand n-ai.
2. Bon asa, deci proasta aia de placa uita vram-ul ocupat si pleaca dupa RAM ca sa faca stuttering. Asta o fi abordarea Nvidia?!
1. Ai tot zis ca 10 GB nu sunt suficienti, aluzie directa la nVidia.
2. Placa video nu goleste nicio memorie, treaba ei e sa proceseze si sa redea imagini. De golire si umplere se ocupa software-ul care lucreaza cu ea si de aici deriva optimizarea proasta sau buna a acestuia.
Ce are placa video in memorie poate fi interpretat foarte usor cu Task Manager. Aparent, la mine nu mai sunt nici macar 150 MB liberi. Fals! Este partea din memorie care nu a fost deloc accesata in timpul sesiunii de lucru.
1. Memoria folosita de windows. La o placa video este acea parte din memorie cu care procesorul grafic lucreaza direct pentru a randa imaginile. Cu cat este mai mare cu atat necesarul de putere de calcul din partea GPU creste, parte pe care nu o intelegi sau nu vrei sa o intelegi pentru ca la acest capitol toate placile video nVidia sunt corect echilibrate si cu mult inainte de a ajunge la limita memoriei vei atinge limita de calcul a procesorului grafic.
2. Zona unde sunt stocate informatiile cele mai des utilizate. Este bufferul la o placa video, unde sunt stocate fix aceleasi date si datele pe care software-ul anticipeaza ca le vei utiliza in scenele imediat urmatoare.
3. Zona cu gunoaie pe care software-ul le pastreaza in memorie in sperante ca le vei mai utiliza. O parte din aceste gunoaie pot fi reciclate dar nu vor avea impact asupra performantelor placii video.
4. Zona free. Acea parte din memorie care nu a fost accesata.