Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - wntd

Pages: [1] 2 3 ... 11
1
Produs conform descrierii (nou/sigilat/cu tiplele pe el).
Mersi & free up.

2
PC Setups & Recomandari / Placă de rețea:recomandări.
« on: 01 October 2020, 06:02 »
Nu stiu de ce ,dar mi-ai lasat impresia initial cum ca ...cineva ti-ar fi zis ca ai viteza respectiva din cauza placii de retea . In cazul asta,tinand cont si de imprejurari ,cred ca mai bine suni la ei si vin si îți testează si poate te si lămuresc cu ce trebuie făcut pe-acolo pt a beneficia de o viteza mai mare...

3
PC Setups & Recomandari / Placă de rețea:recomandări.
« on: 30 September 2020, 21:52 »
Placa de baza are placa de retea onboard (încorporată) gigabit (1Gbps) ,ci nu de 100Mbps...asta daca nu cumva cea onboard e arsa si folosesti/ai cablul conectat in alta care e doar de 100Mbps.... ori cineva te-a pacalit...Asta pt ca una e sa ti se conecteze placa in 100Mbps si alta e sa stie/poata doar 100Mbps.Fiind calculatorul mai vechiut ,chiar si cu placa gigabit cred ca ai fi limitat pe undeva pe la 450Mbps.
Laptopuri sunt destule cu placa gigabit pana in 3000ron , însă nu ti-as puyea recomanda vreun best-buy in banii aia,caci de pe tel mi-e cam peste mana sa caut..Dar poate se găsește careva sa-ti recomande ceva ok in banii aia.

5
Vreo 36 de poze aveti aici : https://postimg.cc/gallery/MQqSBFx
Pasta schimbata (deh pt poze la socket) ,SO proaspat instalat , unitatea ambalata (hdd-ul si ssd-ul scoase din unitate si ambalate separat).
Din acest moment se vinde doar ca si sistem ca nu mai stau sa desfac iar ce-am scociuit.

8
1.Sistem sk-1155 ,format din urmatoarele componente :

-procesor intel i3 2100 - 3,1 Ghz 3MB Cache ,insotit de cpu-cooler stock.
-placa de baza Gigabyte H61M-D2H , bulk,fara backplate.
-6 GB DDR3 - 1333Mhz CL9 (2 module ,unul de 2gb si altul de 4gb).
-ssd Corsair 60gb
-hdd WD 320GB WD320AAKS Blue
-sursa FSP 350W 80+ Bronze
-carcasa ATX neagra ,de duzina (n-arata nici prea bine,dar nici prea rau) ,caruia i-am montat eu pe partea frontala un ventilator thermaltake de 80mm cu controller de turatie.

Sistemul a fost achizitionat  de aici de pe forum ,undeva pe la mijlocul lunii iulie, luat special pt a ma folosi de el pana ce reuseam sa adun toate componentele pt crearea unui sistem mai de actualitate. Sursa ,desi e veche , mi-a tinut un RX570 a.i. m-am putut juca si-un cs go(ca alte jocuri nu prea joc).M-a servit pana alaltaieri ,cand am reusit sa adun toate cele necesare si mi-am montat noile "jucarii".

Preturi:
CPU+MB+RAM - 150ron
SSD+HDD - 70ron
Sistem/Unitate pc - 220ron.

2. Ventilator Noctua NF-P14 (bearing ventilator - SSO ; 750/900/1200 RPM ; 64.92 CFM ; 10.1/13.2/19.6 dBA).
Sunt cele de pe cpu-coolerul NH-C14 si am 2 bucati.
Se dau doar impreuna si vin insotite si de reductoarele de turatie U.L.N.A. si L.N.A.

Pret - 80ron

3. Ventilatoare Nanoxia 140mm (negre cu pale verzi).
Specificatii :  Nanoxia DS-Series, 1100 rpm, 14.4 dB, 68.5 CFM, 1.08 mm H²O
Sunt cele ce vin montate pe carcasa Nanoxia DeepSilence 5 si chiar sunt silentioase (la low rpm din fan-controllerul carcasei nu le auzeam).
Am 3 bucati si se dau doar impreuna.

Pret - 60ron

Transport inclus.

Post Merge: 21 September 2020, 20:58
Valabil doar sistemul / punctul 1.
Ventilatoarele se vor expedia maine.

9
A ajuns la mine.
Totul a decurs cum trebuie ,dupa cum ma si asteptam. Se vede din anunturi (formularea ,felul in care arata produsele in poze..etc) de la ce fel de persoana cumperi.
Foarte multumit din toate punctele de vedere.

10
PC Setups & Recomandari / Recomandare carcasa
« on: 25 August 2020, 20:37 »
Daca nu vrei musai noua as avea eu o carcasa Nanoxia Deep Silence5 si e destul de incapatoare (mai ales daca ii dai jos bay-urile ,eu cel putin asa am preferat sa o folosesc).
Ca si stare as zice ca e in stare acceptabila (nu prezinta lovituri,indoituri ori zgarieturi care sa-ti sara'n ochi).
Ca si pachet e aproximativ complet (nimic care sa afecteze imaginea de ansamblu...).
Singura chestie e ca nu-i functioneaza butonul de power ,insa se poate folosi cu succes cel de reset (pe post de buton de power).
Eu asa am folosit-o de 2-3 ani incoa' .
Link https://www.pcgarage.ro/carcase/nanoxia/deep-silence-5-anthracite-rev-b/
Pret 100lei / transport inclus prin Fan-Courier (daca te afli in raza lor de acoperire via Publi24).
Eu mi-am luat acu 2 luni https://www.pcgarage.ro/carcase/phanteks/eclipse-p300-tempered-glass-black-white , varianta pe alb....ca mi-a placut.
Si daca tot am zis sa-mi fac un pc mai de actualitate am zis sa schimb si carcasa....ca parca era si pacat.

11
Hardware / Procesor zgomotos
« on: 19 August 2020, 07:13 »
Nu m-a deranjat parerea ta ,diferita de a mea,ci faptul ca ai cerut sa-ti explic o banalitate d.p.m.d.v. . De aceea ti-am zis ca te-ai dat rotund.
Nici nu as mai fi intervenit daca nu ai fi cerut explicatii... Racirea se poate face si fara ventilator si chiar daca nu a fost vorba de o racire fanless in cazul de fata ideea este aceeasi : un contact imperfect intre talpa cpu-coolerului si procesor iti va ridica temperatura si la procesor si la cpu-cooler. Diferenta consta doar in faptul ca racirea care beneficiaza si de ventilator iti va permite sa te folosesti cat de cat de pc ,pe cand in cazul racirii fanless doar la pornirea pc-ului poate vei reusi sa faci ceva ca dupa aceea iti va fi din ce in ce mai greu (radiatorul fiind deja incins). Tot cam la fel ar trebui sa stea lucrurile si cu racirile pe apa ,odata apa încălzită ventilatorul nu va mai conta prea mult...
Cu asta am încheiat discuția ca sa nu o lungim prea mult zic ,mai ales ca initiatorul threadului pare sa-si fi rezolvat pb.

12
Hardware / Procesor zgomotos
« on: 18 August 2020, 20:10 »
Chiar daca frige cpu-coolerul asta nu inseamna ca pasta ori montarea e ok. Cpu-coolerul poate frige si daca nu se realizează contactul cum trebuie.


Cum asa? Ia explica fenomenul, cum crezi tu ca se realizeaza racirea. Nu e mare inginerie. Daca heat sink frige inseamna ca este transferata caldura de la cpu la heat sink. Aka, exista destul contact. Mai departe acea caldura trebuie carata in afara carcasei. Asta e treaba ventilatoarelor. Asta e tot despre racire. Heat sink preia caldura de la CPU, aerul preia caldura de la heat sink. Aerul cald iese din carcasa. Job done. Daca CPU era 80 de grade si heat sink era rece sau doar cald, acolo era buba, caldura nu era transferata de la CPU la heat sink. Poti sa nici nu-i pui pasta, daca se realizeaza acest transfer de caldura intre CPU si heat sink e tot ce trebuie.

Daca heat sink frige, frige pentru ca nu este transportata caldura afara. Se acumuleaza caldura. Nu se misca aerul cum trebuie langa heat sink. Schimba ventilatorul ala odata. :) Chiar daca ceva iti tine CPU la 100% non stop, racirea tot trebuie sa se realizeze.
Pai daca nu ai contactul ferm se face transferul termic ,insa lipsind racirea corespunzatoare in cazul de fata ambele componente vor avea temperaturi mai ridicate.
Daca nu crezi poti incerca (cu sau fara pasta,cum preferi) si daca te tine sa tii mana pe cpu-coolerul ala mai mult de 3 secunde ....
Si ti-as recomanda sa incerci cu un cpu-cooler fanless ,caci ti-ar creste sansele de a ramane cu o mica amintire...
Ori daca nu vrei sa accepti provocarea mea (ca de crezut nu m-ai crezut de vreme ce te-ai dat rotund punandu-ma sa-ti explic ce si cum) poate te ajuta careva de pe aici care a mai montat una alta...Nu de alta ,dar intra lumea p-aci si confunda forumul cu mygarbage. Stii ce zic ?

13
Hardware / Procesor zgomotos
« on: 17 August 2020, 20:19 »
Nu e normal ca de la un youtube ori un film ori o simpla navigare sa atingi 80 de grade pe niciuna dintre componente. Chiar daca frige cpu-coolerul asta nu inseamna ca pasta ori montarea e ok. Cpu-coolerul poate frige si daca nu se realizează contactul cum trebuie.
Idle inseamna atunci cand nu faci nimic...
Acuma blocarea pc-ului poate avea si o alta cauza...De regula cand ramane imaginea blocata si necesita restart (fara sa si-l ia automat) de cele mai multe ori de vina sunt ramii ori ssd/hdd-ul , însă tinand cont de ceea ce zici de temperatura procesorului ...mai intai rezolva pb cu temperatura acestuia și apoi vezi ce se mai întâmplă. Teoretic atunci cand procesorul iti atinge temperatura critica isi ia restartul automat ,ci nu-ti ramane blocat fiind nevoit sa-i dai tu restart.
Nu-ti mai da si vreun bluscreen cu vreun cod de eroare sau are acelasi simptom de fiecare data (blocarea) ?

14
Software / Mozilla Firefox
« on: 07 August 2020, 19:59 »
Nu umbla nimeni cu astfel de prostii ori hotii ,cum vrei sa le spui. Poate doar la unele firme de cartier sa vezi faze dintr-astea ,insa la firmele mari ma indoiesc ca ai sa vezi asa ceva. Despre economie de banda nu cred ca se pune problema. Clientii mai vechi stiu de ce spun asta. Inainte cel mai mic abonament era cel de 100mbps din cate retin ,iar cand s-a produs modificarea (cel de 300mbps a devenit cel mai mic) nu s-au cerut bani in plus. Deci despre ce economie vorbim ?!
Nu compara promisiunile agentului comercial cu ceea semnezi / ti se ofera. Ala incearca sa te agate ca asa isi castiga "malaiul" (ceea ce e de inteles pana la un punct) si intuitia imi spune ca in domeniu rezista doar cei cu "papagalul mare" ,genul de persoane care adauga "floricele" unor patanii...

Poti incerca sa innadesti si celelalte 4 fire de zici ca nu's legate ,culoare la culoare (alb-albastru cu alb-albastru , albastru cu albastru , alb-maro cu alb-maro , maro cu maro) ca daca mufa de la stanga la dreapta incepe cu alb-portocaliu , portocaliu , alb-verde....firele mentionate mai sus ar trebui sa le ai la usa de innadit . N-ai nimic de pierdut decat putin timp liber...

Ca idee :
-ai indreptat firele https://postimg.cc/CRdKkV2m
-le-ai decojit https://postimg.cc/qgk42Thy
-le-ai innadit culoare la culoare https://postimg.cc/6701XDWx . In stanga ai exemplul de legatura facuta de electricianul care se pricepe la toate inclusiv retele de net si catv ,iar in dreapta ai exemplul cum ar trebui sa arate legatura pt a fi sigur de functionarea internetului in parametri.
-ai taiat surplusul https://postimg.cc/CnfNztg1 .
Iti recomand cand le inadesti sa prinzi putin si din cablul izolat (cum se vede la firul din dreapta...e mai mult acolo decat ar trebui,dar mai bine mai mult decat deloc si sa ti se rupa firul cand il torsadezi). Legatura (cupru pe cupru) sa fie de aproximativ de 1cm dupa cum vezi si in imagine la firele din dreapta si sa fie ferma,ci nu sa vezi prin ea (cum se vede la verde-verde din stanga).
Le poti si cositori dupaia daca vrei... Le-ai orientat 4 pe o parte(stanga) , 4 pe cealalta parte a mantalei cablului utp (dreapta) si te apuci de "bandajat" (cam de 2 straturi de banda pe fiecare legatura cupru-cupru in parte si ar fi bine sa le pozitionezi astfel incat sa nu se atinga la o strangere / sa nu se suprapuna legaturile...ca ai loc ).
Stiu ca am explicat poate mai detaliat decat ar fi trebuit ,dar e bine de stiut atunci cand nu stii...chiar si ceva ce pare la prima vedere banal(exemplu de meserias il ai mai sus).
LR mai sus zicea de mufa ,insa neglijenta tind sa cred ca a avut loc doar la usa si n-a fost cu intentie cat a fost probabil din reflex ori din graba (ca in casa ai toate firele in mufa aia ma gandesc). Pe langa mufa de la cutie la fel de bine ar putea fi si portul (sa fie de 100mb ,ci nu gigabit).

15
PC Setups & Recomandari / Recomandare laptop
« on: 04 August 2020, 19:20 »
Diferenta e doar la display si la camera.
Ala mai scump are display-ul mai bun (144hz si 100% sRGB Gamut) ,insa n-are camera.
Celalalt are display-ul la 120hz si 45% sRGB Gamut si camera 720p .
In rest ,din ce vad in specificatii , sunt la fel (la memoria suportata cred ca e greseala de editare la emag ,ca ma indoiesc ca unul suporta 32gb de ram ,iar celalalt nu...ambele avand doar 2 sloturi de memorie).
Specificatiile ambelor laptopuri :
https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion_5P_15IMH05H?M=82AW003NRM
https://psref.lenovo.com/Detail/Legion/Lenovo_Legion_5_15IMH05H?M=81Y6009CRM
Dupa cum vezi in josul paginii si data lansarii este aceeasi : 18 mai 2020.
Parerea mea este ca intre 120hz si 144hz nu simti diferenta. Am avut si monitor cu 120hz si cu 144hz si stiam ca de la 100hz in sus e insesizabila diferenta...
Nu stiu in ce masura ar putea afecta calitatea imaginii acel 45% sRGB Gamut vs 100% sRGB Gamut ,dar am impresia ca ala cu 100% sRGB doar te-ar ajuta in cazul in care achizitionezi laptopul pt a face editari si cel cu 45% sRGB nu ar afecta deloc in cazul in care il iei pt gaming sau pt alte lucruri mai uzuale...
Acum 15.6" e cam micut.....chiar si 17.3" mi se pare cam la limita bunului simt pt gaming. Degeaba ai 120hz ori 144hz daca deabia distingi ceea ce faci,dar fiecare cum e obisnuit.

Pages: [1] 2 3 ... 11